Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Merci mannen voor de info.
Het was gelukkig buiten de bebouwde kom. Gisteravond om fucking 22u 10 stonden die pipo's dus nog te werken. Ik was rustig aan't bollen; 80 waar je 70 mag (ok, ik was dus sowieso geflitst, dat is m'n eigen domme fout, ik rij praktisch altijd 10 te hard op 70-banen). Mijne maat en ik waren wat aan't zeveren, muziekske op, fijn aan't cruizen dus. En ineens *flits*. OK, 'klote', maar het was te verwachten; ik reed 80 waar ge 70 mocht, dat kost 50 euro ofzo zei'k toen. Tot Matertos zei 'das daar nog niet lang 50 geworden'. GVD he.
Vorige zaterdag reed ik nog in de andere richting en daar was het 70, dus heb'k er niet bij stilgestaan dat het wel eens 50 kon zijn in de andere richting. Bij deze weten we dat dus ook weer!
Er zijn maar weinig auto's die geflitst zullen worden als ze 80 op de teller rijden waar ze 70 mogen. Meestal ligt de werkelijke snelheid dan tussen 74 en 76. Vermits de correctie 6 is, zit je in geen van die gevallen over de grens.
Nu zal het dus iets van 69-70 zijn op een baan van 50, dus 140 à 150 euro.
Een paar weken geleden ook geflitst met een wagen van het werk. Ik was iemand naar huis brengen en was in de overtuiging dat je op die baan 70 mocht. Ik had de flitswagen herkent en nog vertraagd tot 70 (reed iets van een 80 op de teller) maar na een klein week bleek dat je daar maar 50 mocht
Geflitst tegen 62 en gecorrigeerd was dat 56. Boete was 50,00 EUR.
Een paar weken geleden ook geflitst met een wagen van het werk. Ik was iemand naar huis brengen en was in de overtuiging dat je op die baan 70 mocht. Ik had de flitswagen herkent en nog vertraagd tot 70 (reed iets van een 80 op de teller) maar na een klein week bleek dat je daar maar 50 mocht
Geflitst tegen 62 en gecorrigeerd was dat 56. Boete was 50,00 EUR.
Vandaag stonden ze te flitsen aan het begin van de A12 net voor de Bevrijdingstunnel, richting Brussel, een paar honderd meter vóór de nieuwe flitspaal daar. Op zich niet zo bijzonder, ze staan daar wel vaker, maar meestal zag je hun auto van ver in de inham naast de pechstrook staan. Vandaag hadden ze zich echter uit het zicht geparkeerd, op het gras en het statief stond verborgen opgesteld achter zo'n oranje praatpaal.
Vandaag stonden ze te flitsen aan het begin van de A12 net voor de Bevrijdingstunnel, richting Brussel, een paar honderd meter vóór de nieuwe flitspaal daar. Op zich niet zo bijzonder, ze staan daar wel vaker, maar meestal zag je hun auto van ver in de inham naast de pechstrook staan. Vandaag hadden ze zich echter uit het zicht geparkeerd, op het gras en het statief stond verborgen opgesteld achter zo'n oranje praatpaal.
Je mag daar maar 90 trouwens.
Aha, goed dat je dat zegt. Ik wist niet dat ze daar soms stonden. Hoelaat was dat trouwens? Ben er vandaag (te snel) voorbij gereden
Aha, goed dat je dat zegt. Ik wist niet dat ze daar soms stonden. Hoelaat was dat trouwens? Ben er vandaag (te snel) voorbij gereden
Rond een uur of 10 ... ik was zelf nog aan 't uitbollen voor de flitspaal, en ik zat nog net iets boven de 90 op de teller maar zeker geen 6km/h erover (+ mijn teller liegt een paar km/h) dus geen flits.
Rond een uur of 10 ... ik was zelf nog aan 't uitbollen voor de flitspaal, en ik zat nog net iets boven de 90 op de teller maar zeker geen 6km/h erover (+ mijn teller liegt een paar km/h) dus geen flits.
Allright! 'k Heb iig ook geen flits gezien. Ik reed er wel rond 7 uur voorbij, dus dan zullen ze er nog niet gestaan hebben. Thx 4 the info.
Gisteren stonden ze op de E403 weer te flitsen rond km 53 richting Brugge ... dat is vlak na een brug, op een wegje dat loodrecht op de autostrade staat. De flitswagen staat ook loodrecht op de autosnelweg gericht (was een donkere Golf IV). Ik begrijp niet hoe ze zo de nummerplaat kunnen vasthebben ik heb nergens een driepekkel gezien.
Ze flitsen zeker want het is een punt waar ik altijd afrem omdat ik er al eens gepakt werd
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Gisteren stonden ze op de E403 weer te flitsen rond km 53 richting Brugge ... dat is vlak na een brug, op een wegje dat loodrecht op de autostrade staat. De flitswagen staat ook loodrecht op de autosnelweg gericht (was een donkere Golf IV). Ik begrijp niet hoe ze zo de nummerplaat kunnen vasthebben ik heb nergens een driepekkel gezien.
Ze flitsen zeker want het is een punt waar ik altijd afrem omdat ik er al eens gepakt werd
Ik wel. Heb er zelfs foto's van. Doorgaans, als de auto nog loodrecht op de autosnelweg staat, zijn de metingen nog aan de gang. De auto wordt pas parallel naast de asw gebracht om de hele zooi in de kofferbak te laden, of uit te laden. Hoe laat was je daar ?
Deze ochtend stonden ze in Mortsel te flitsen. Ben op cruise control er tegen 76km/u voorbij gereden. Hopelijk geen boete . Een donker grijze Nissan.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Sinds gisteren nieuwe flitspaal op autosnelweg lummen leuven net voorbij tankstation rotselaar in de middenberm
Ja gotver dat was schrikken... Net na de brug en de geluidsmuur waar ze normaal staan te flitsen gaf ik gas bij, maar kon 50 meter verder al terug op de rem door deze verrassingspaal . Ik heb nog geen groeven in het asfalt gezien, dus zal waarschijnlijk nog niet werken.
Ideale plaats. 's Ochtends sta je er toch stil, en als er nog gereden wordt zorgt deze paal er wel voor dat iedereen spontaan op de rem gaat en er zeker een file staat.
Zojuist stevig in de remmen moeten gaan voor een nieuwe flitspaal in de middenberm op de E313 in Ham/Tessenderlo (klein stukje voor het Total-tankstation) richting Lummen.. Opletten daar dus! Hij staat er volgens mij (en ik hoop dat ik gelijk heb of ik kan me binnenkort vrijwel zeker aan onaangename post in mijn brievenbus verwachten) nog maar pas, want ik kom daar vaak (zo'n 3 keer per week) langs en het was de eerste keer dat ik hem opmerkte.
Comment