Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraag 1: Als je geflitst wordt, zie je dan die flits goed? Ook overdag?

Vraag 2: Hoeveel mag je rijden in het begin van de A12 ter hoogte van Strombeek? (Google maps link)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
      Vraag 1: Als je geflitst wordt, zie je dan die flits goed? Ook overdag?
      Meestal wel. Bij daglicht natuurlijk een stuk minder.

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
      Vraag 2: Hoeveel mag je rijden in het begin van de A12 ter hoogte van Strombeek? (Google maps link)

Zo vaak als je wil

De snelheidslimiet is er 120km/h tenzij ze het in de afgelopen 3 maanden veranderd hebben.
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
        Vraag 1: Als je geflitst wordt, zie je dan die flits goed? Ook overdag?

1:
        ik heb al mensen gehoord die niets gezien hadden en ineens een boete in hun bus vonden (soms zelfs 2-3 maand later). 's Nachts of bij donker weer is die wel goed te zien.

2: 120kmh, gelukkig kom ik meestal van de Ring. Had je ze niet zien staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
          Misschien staat het hier al ergens, maar ik wil het toch nog eens vermelden.
          Het kan misschien nuttig zijn voor mensen die af en toe eens naar de zee rijden.

De politie heeft namelijk een nieuw plaatsje langs de E-40 waar ze regelmatig flitsen. Komende van Gent richting kust rijdende, dan moet men nu oppassen vlak voor de afrit Jabbeke. Vlak voor het tankstation (200m - 300m er voor) stelt de politie nu regelmatig een pekkel op tussen de struiken. Onzichtbaar voor wie op de E-40 rijdt.

De combi zelf staat naast de autostrade, op een oud stuk snelweg dat niet meer in gebruik is. Velen die de afrit Jabbeke willen nemen (om zo richting De Haan te gaan), willen vlak voor de afrit nog vlug enkele auto's of vrachtwagens inhalen die op het rechter vak rijden en geven nog een beetje gas bij.

Vandaag nog zo iemand zien geflitst worden.

Oppassen dus als je naar de kust gaat.
          Gisteren niemand te zien op het zijbaantje , vandaag rond 10u30 wel.
          Efkes afgeremd , de peugeot 206 achter mij wist da plaatsje blijkbaar nog niet zijn.
          Flash . Ook een berichtje gestuurd naar 3322 . Ze zouden die berichten eigenlijk
          gratis moeten maken.

Comment

• hier ook nog eens blijkbaar.. 105 euro

A19

Comment

• Miss een domme vraag, maar tot gisteren was ik er geen ervaringsdeskundige in...
              Als de flits gaat heb je dan altijd prijs? Of is er nog een kans dat er geen camera inzat?

Comment

• Toch wel hoor, geen enkel technisch probleem.
                Bij installatie van een nieuw film, of vlak na het uitlijnen, flash't men ook wel eens, om de apparatuur in orde te stellen.
                De regels van belichting zijn universeel en gelden ook voor onze vrienden van de fotografie, dus bij valavond en s'nachts moet er sowiezo bijgeflitst worden, overdag is dat niet altijd nodig.

Comment

• Twee dagen geleden op de E40 richting kust, ter hoogte van Merelbeke, vlak voorbij John Saey en Belim bouwteam, staat een flitspaal, zoals iedereen wel weet.

't was schemerdonker, ik reed op het rechtervak, en op het linkervak kwam aan minstens 150 een britse XC90 voorbij => geen flits gezien
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Twee dagen geleden op de E40 richting kust, ter hoogte van Merelbeke, vlak voorbij John Saey en Belim bouwteam, staat een flitspaal, zoals iedereen wel weet.

't was schemerdonker, ik reed op het rechtervak, en op het linkervak kwam aan minstens 150 een britse XC90 voorbij => geen flits gezien
                    ik passeer die ook 2 keer per dag; nog nooit flits gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
                      Misschien staat het hier al ergens, maar ik wil het toch nog eens vermelden.
                      Het kan misschien nuttig zijn voor mensen die af en toe eens naar de zee rijden.

De politie heeft namelijk een nieuw plaatsje langs de E-40 waar ze regelmatig flitsen. Komende van Gent richting kust rijdende, dan moet men nu oppassen vlak voor de afrit Jabbeke. Vlak voor het tankstation (200m - 300m er voor) stelt de politie nu regelmatig een pekkel op tussen de struiken. Onzichtbaar voor wie op de E-40 rijdt.

De combi zelf staat naast de autostrade, op een oud stuk snelweg dat niet meer in gebruik is. Velen die de afrit Jabbeke willen nemen (om zo richting De Haan te gaan), willen vlak voor de afrit nog vlug enkele auto's of vrachtwagens inhalen die op het rechter vak rijden en geven nog een beetje gas bij.

Vandaag nog zo iemand zien geflitst worden.

Oppassen dus als je naar de kust gaat.
                      Bedankt voor de info. Ik passeer daar wekelijks
                      Alhoewel ik mijn snelheid daar altijd laat terugzakken sinds dat ik daar één keer geflitst ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Twee dagen geleden op de E40 richting kust, ter hoogte van Merelbeke, vlak voorbij John Saey en Belim bouwteam, staat een flitspaal, zoals iedereen wel weet.

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                        ik passeer die ook 2 keer per dag; nog nooit flits gezien.
                        Tssss staat dat daar als decor of zo?

Comment

• Der staat hier op de A54 al zeker 5 jaar een flitsbak als decor. Dat ding heeft nog NOOIT gewerkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Der staat hier op de A54 al zeker 5 jaar een flitsbak als decor. Dat ding heeft nog NOOIT gewerkt
                            Op de E411 staat er ook zo'n lompe kast, geen idee OF het ooit gewerkt heeft, maar de voorbije 5 jaar alleszins niet.

Comment

• Gisterenmorgen, 05u11, had nog met ne maat een fuifje bezocht. Rijden op het gemak naar huis, was nog aan het warmrijden.

3 vaksbaan, links en rechts een superbreed fietspad, een baan waar 90 echt geen probleem zou mogen zijn (en waar je op sommige stukken van die baan ook 90 moogt). Ik was naar 90 opgetrokken van aan de lichten, andere kerel zat al tijdje in mijn poep te duwen, was wat aan het twijfelen om hem los te rijden, maar aangezien de motor nog niet warm stond ging ik van de gas.

volgende moment zie ik 2x twee flitsen afgaan :S

Om 5u in de morgen, op zo een baan gaan staan, ja dat zal echt wel voor de verkeersveiligheid zijn. My ass. Teller stond op iets onder de 90, ben het gaan vragen, 84 gemeten, dus een 50tal euro down the drain.

Best dat de motor nog kou stond, of het had iets minder dan het dubbel kunnen zijn.

Was trouwens tussen Wetteren en Wasemen, Audi A4 van de vorige generatie, met uitlaat links en rechts.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Op de E411 staat er ook zo'n lompe kast, geen idee OF het ooit gewerkt heeft, maar de voorbije 5 jaar alleszins niet.

zijn, denk ik de oudere types, die stonden ook voor de kennedy-tunnel vroeger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                  Toch wel hoor, geen enkel technisch probleem.
                                  Bij installatie van een nieuw film, of vlak na het uitlijnen, flash't men ook wel eens, om de apparatuur in orde te stellen.
                                  De regels van belichting zijn universeel en gelden ook voor onze vrienden van de fotografie, dus bij valavond en s'nachts moet er sowiezo bijgeflitst worden, overdag is dat niet altijd nodig.
                                  Nog een vraagje, worden er altijd 2 foto's gemaakt??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Gisterenmorgen, 05u11, had nog met ne maat een fuifje bezocht. Rijden op het gemak naar huis, was nog aan het warmrijden.

3 vaksbaan, links en rechts een superbreed fietspad, een baan waar 90 echt geen probleem zou mogen zijn (en waar je op sommige stukken van die baan ook 90 moogt). Ik was naar 90 opgetrokken van aan de lichten, andere kerel zat al tijdje in mijn poep te duwen, was wat aan het twijfelen om hem los te rijden, maar aangezien de motor nog niet warm stond ging ik van de gas.

volgende moment zie ik 2x twee flitsen afgaan :S

Om 5u in de morgen, op zo een baan gaan staan, ja dat zal echt wel voor de verkeersveiligheid zijn. My ass. Teller stond op iets onder de 90, ben het gaan vragen, 84 gemeten, dus een 50tal euro down the drain.

Best dat de motor nog kou stond, of het had iets minder dan het dubbel kunnen zijn.

Was trouwens tussen Wetteren en Wasemen, Audi A4 van de vorige generatie, met uitlaat links en rechts.
                                    een geluk dat je motor niet warm stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Nog een vraagje, worden er altijd 2 foto's gemaakt??
                                      jep! Ze maken 1 foto en als ze merken dat je niet aan het lachen was maken ze een tweede, meestal ook tevergeefs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                        jep! Ze maken 1 foto en als ze merken dat je niet aan het lachen was maken ze een tweede, meestal ook tevergeefs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten

en ik lach al moeilijk op de foto , 2 zal nog niet genoeg zijn dus voor mij

Comment

Working...
                                          X