Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is 't niet zo dat ze de eerste 6 ? maand niet werken omdat ze geijkt moeten worden? Deze morgen flitsten ze alvast nog niet .

En inderdaad Sub, ze zouden écht beter hun geld steken in een deftige E-17, want 't is echt echt echt erbarmelijk. Vorige week 3 mensen met platte banden zien staan net na de Pinte. En dan die spoorvorming, die putten, die opgevulde putten effe een rand asfalt van 5 cm erbovenop,...

Comment

• Dat is inderdaad weer 't toppunt... dure flitspalen installeren ter hoogte van een wegdek (E17) dat er nog slechter bij ligt dan de gemiddelde binnenbaan in Roemenië.

Btw: Alle flitspaalloze kruispunten van de N42 (Wetteren - Zottegem) zijn recent voorzien van flitspalen.... nu ja.. 't is niet dat je er naast kan kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
        Is 't niet zo dat ze de eerste 6 ? maand niet werken omdat ze geijkt moeten worden? Deze morgen flitsten ze alvast nog niet .

En inderdaad Sub, ze zouden écht beter hun geld steken in een deftige E-17, want 't is echt echt echt erbarmelijk. Vorige week 3 mensen met platte banden zien staan net na de Pinte. En dan die spoorvorming, die putten, die opgevulde putten effe een rand asfalt van 5 cm erbovenop,...
        Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        Dat is inderdaad weer 't toppunt... dure flitspalen installeren ter hoogte van een wegdek (E17) dat er nog slechter bij ligt dan de gemiddelde binnenbaan in Roemenië.

Btw: Alle flitspaalloze kruispunten van de N42 (Wetteren - Zottegem) zijn recent voorzien van flitspalen.... nu ja.. 't is niet dat je er naast kan kijken.
        Idem ditto !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Ze stonden vanacht weer te flitsen in Merelbeke op de Hundegemsesteenweg. Je mag er 50 maar snachts kan je er zonder problemen veilig 70-80 rijden. Ze stellen zich altijd ter hoogte van Motorshop Gent, meestal net voor een andere auto zodat ze niet teveel opvallen. Maar het is zo'n toyota avensis ofzo met nrplaat TTT-xxx dus die valt wel wat op. Ik heb ze juist op tijd gezien en kon dus nog net op tijd genoeg afremmen, chans, want paar 100m verder stond er een combi en werden diegene die geflitst waren direct aan de kant gezet.
          Er stond toch een auto of 4-5 langs de kant
          fak wat een triestige job voor die flikken die daar aan de kant staan
          da's gewoon geld afrippen van mensen.. ('k veronderstel dat ze niet harden dan 10 - 15 km/u boven de toegelaten snelheid reden)

Comment

• Inderdaad, dat stukje lekkere asfalt heeft ervoor gezorgd dat mijn Alfa Ti velgen geplooid waren en toen kwam het nooit meer goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
              godverdomme... Ik denk dat de flikken mijn traject woon-werk hebben gevolgd de laatste jaren...

Vierde flitspaal erbij op 42km in een klein jaar tijd...
              Nieuwe op E17 net na oprit De Pinte in middenberm, twee richtingen.

Ze zouden daar beter investeren in een beter wegdek en afwatering van het linkerrijvak als het wat regent....

edit: rabbit was me voor!
              Daar krijg ik dus het vliegend **** van é....

Vat perfect de situatie samen; zo snel mogelijk en zo makkelijk mogelijk zo veel mogelijk geld verdienen onder het motto 'ver-keers-veiligheid'.

Merci om te posten, zal me serieus wat € besparen...

Comment

• Bon, de rechter heeft mij een cadeau van 14 dagen en € 275 gedaan.

Komen er daar nu nog kosten bij voor gerechtsdeurwaarder en zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                  Dat is inderdaad weer 't toppunt... dure flitspalen installeren ter hoogte van een wegdek (E17) dat er nog slechter bij ligt dan de gemiddelde binnenbaan in Roemenië.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                    Is 't niet zo dat ze de eerste 6 ? maand niet werken omdat ze geijkt moeten worden? Deze morgen flitsten ze alvast nog niet .

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Alles voor de verkeersveiligheid é gasten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurgenppp Bekijk Berichten
                      Miss een domme vraag, maar tot gisteren was ik er geen ervaringsdeskundige in...
                      Als de flits gaat heb je dan altijd prijs? Of is er nog een kans dat er geen camera inzat?
                      Prijs dus...
                      114 ipv 90 aan bevrijdingstunnel, 120 euro
                      Kon erger...

Comment

• is deze draad vooral leeftijdgerelaterd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          is deze draad vooral leeftijdgerelaterd ?
                          Als jongere heb je snellere reflexen en rijd je dus sneller

Comment

• Dat is het relevanste antwoord dat bobo zich maar kan wensen denk ik???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Dat is het relevanste antwoord dat bobo zich maar kan wensen denk ik???

ik zag dat de laatste post in het flits-topic van Will was , en ik dacht al dat hij prijs had met zijn elektrische fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                ik zag dat de laatste post in het flits-topic van Will was , en ik dacht al dat hij prijs had met zijn elektrische fiets

Zou kunnen, maar ik heb mijn achterste "plak" afgevezen, dus ze zullen raar opkijken als ze hun 'digitale' film gaan ontwikkelen.....
                                (Ben wel een paar keer geflitst geweest eerder deze week, heb aan mijn postje zelfs een foto toegevoegd, wel niet van mij maar van iemand in gelijkaardige omstandigheden....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                  Daarnet geflitst
                                  Ik deed zeker 110 waar maar 70 mocht.
                                  Ik dacht dat ik er 90 mocht, maar dan nog was het te snel
                                  En nog niets gekregen

Wat is de gebruikelijke termijn waarin je je boete mag verwachten?
                                  En wat is de max toegelaten termijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Dat is het relevanste antwoord dat bobo zich maar kan wensen denk ik???
                                    inderdied

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      inderdied
                                      Ik dacht wel dat hij dat wou horen

Comment

• of toch iets in die aard ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          godverdomme... Ik denk dat de flikken mijn traject woon-werk hebben gevolgd de laatste jaren...

Vierde flitspaal erbij op 42km in een klein jaar tijd...
                                          Nieuwe op E17 net na oprit De Pinte in middenberm, twee richtingen.

Ze zouden daar beter investeren in een beter wegdek en afwatering van het linkerrijvak als het wat regent....

edit: rabbit was me voor!

neenee, 't is net vóór de oprit

als ge van gent komt

gisterenavond ook gezien, was rustig aan 140 aan't rijden, plots zie ik in de verte een aantal auto's in de remmen gaan op een voor mij totaal niet met flitsen gerelateerde plek, ik kijk dan ook rechts, geen flitswagen te zien ... en net op tijd kijk ik nog naar links

soit, ze zullen wel nog niet flitsen ... maar 't is idd handig om te weten

Merci rabbit en surabu555 om het te posten!
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X