Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Snelheidsduivel 24 keer geflitst in Antwerpen

De verkeersafdeling van de lokale politie Antwerpen heeft een Portugese Antwerpenaar kunnen strikken die het voorbije jaar 24 snelheidsovertredingen had begaan in de Gasthuistunnel. Hij moet nu een openstaande rekening vereffenen van 4.390 euro.
    De verkeersafdeling merkte recent op dat ze tussen februari vorig jaar en februari dit jaar 24 keer een wagen met Portugese nummerplaat had geflitst die het niet zo nauw nam met de snelheidsbeperking in de Gasthuistunnel. Telkens ging het om dezelfde Toyota. De politie was dat beu en besliste om de gehaaste bestuurder op te wachten. De agenten hadden immers een zeker patroon ontdekt in de reeks snelheidsovertredingen.

Enkele dagen geleden hadden de agenten prijs en konden ze de nietsvermoedende chauffeur aan de kant zetten. Hij kreeg de rekening van 4.390 euro gepresenteerd en mag nog een extra pv verwachten, want toen de politie hem controleerde, droeg hij geen gordel. (belga/dea) 27/02/10 14u07

Vast patroon in Uw verplaatsingen deugt niet hé

Comment

• Die zal denken dat hij niet moet betalen omdat hij een buitenlander is?

Comment

• Die PV's komen misschien nog net aan in Portugal, maar Portugal zal vertikken om het adres te geven van deze kerel... En rijdt die dus gratis

Totdat zo een overijverig team natuurlijk alle politieresources inzetten op een portugees... Wat een prioriteiten...

Comment

• Die zal hier wel ergens verblijven zeker? Lijkt me sterk dat die dagelijks op en af naar Portugal kart.. als ze hem staan houden kunnen ze eventueel z'n wagen aanslaan als onderpand zoals in NL wel eens gebeurd.

Comment

• In Oudenaarde zit er blijkbaar iemand die constant dezelfde flitspaal in de fik steekt. Telkens wanneer deze gerepareerd is, staat hij de volgende dag in brand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
              In Oudenaarde zit er blijkbaar iemand die constant dezelfde flitspaal in de fik steekt. Telkens wanneer deze gerepareerd is, staat hij de volgende dag in brand
              Wat een held!

Comment

• Wat is de kans dat er nog flitsers staan op de autostrade rond 2-3 's nachts?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                  In Oudenaarde zit er blijkbaar iemand die constant dezelfde flitspaal in de fik steekt. Telkens wanneer deze gerepareerd is, staat hij de volgende dag in brand
                  als ze even hun verstand gebruiken en de portugese methode toepassen is dat probleem binnenkort van de baan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                    Sinds vandaag staan er 3 nieuwe flitspalen aan de INBEV in Leuven. waren ze vandaag aan't plaatsen
                    flitsen op rood licht voor 100%, snelheid weet ik (nog) niet
                    Waar juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Wat is de kans dat er nog flitsers staan op de autostrade rond 2-3 's nachts?
                      Vaste flitsers : zeer grote kans.
                      Mobiele flitsers : zelden meegemaakt, tenzij bij wegenwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                        Vaste flitsers : zeer grote kans.
                        Serieus?

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                        Mobiele flitsers : zelden meegemaakt, tenzij bij wegenwerken.
                        Ah, want had onlangs hier of ergens anders gelezen dat er iemand rond 12u30 's nachts aan de werken daar achter 't viaduct van Vilvoorde (waar je 70 moet rijden) geflitst was, heb daar dan ook vannacht wat rustiger gereden, maar heb van de mensen in mijn omgeving ook nog nooit gehoord van een mobiele flitser midden in de nacht.

Maar je weer maar nooit...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Waar juist?
                          Rond het Artois plein, aan ongeveer alle lichten. Is zeker een verbetering voor de verkeersveiligheid daar .

Comment

• Vandaag stevig ongeval daar
                            Op de ring, komende van Mechelsepoort richting Artoisplein.
                            Was nog maar net gebeurd want zag ambulance nog wegrijden in de andere richting.
                            Was een BMW 3 vanachter ingereden op een Renault Kangoo (denk ik).
                            Stond ook 3-tal scooters langs de kant. Auto's waren sowieso perto.

Artikel ivm nieuwe camera's: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=US2LK3KR
                            Heb ze wel niet gezien De lichten waren vanochtend oranje aan het flikkeren.

Comment

• deze ochtend was een fotograaf van dienst in Tongeren, ong een kilometer of twee, drie voor de afrit. Donkere Vectra in 't midden, goed weggestoken en flitstoestel net achter de stoppende vangrail. Mooi zo.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                Gisteren avond in aalter: de grijze astra van, ik denk, de LoWa zone:

Eerst een foto gemaakt van ver om de wagen te kunnen herkennen + de plaat te lezen.

Daarna nog een beetje de politie terug flitsen, da's altijd leuk
                                Altijd al gevreesd / geweten dat ze daar ooit gingen staan. Als ik van de e40 kom trek ik altijd m'n 2e eens open tot 90, om dan uit te bollen vanaf die auto's en vrachtwagens geparkeerd kunnen staan.

Is echt zo'n stukje dat ideaal is om te flitsen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Mogelijk een idiote vraag maar kan er geflitst worden vanuit een rijdende auto? Indien niet, dan ben ik waarschijnlijk het slachtoffer geweest van een flauwe plezante

Comment

• A10-E40 Richting Oostende Kmp 25.2 vanop een statief..ter hoogte van Erpe-Mere.
                                    Is dat de bekende inham, maar dan enkel een statief geplaatst ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                                      Mogelijk een idiote vraag maar kan er geflitst worden vanuit een rijdende auto? Indien niet, dan ben ik waarschijnlijk het slachtoffer geweest van een flauwe plezante
                                      Flitsen dacht ik niet (ijking en zo) maar ze kunnen u wel volgen en een filmke maken met gemiddelde snelheid etc...

Comment

• Deze middag op de E313 in Olen, richting Antwerpen. Hoe ze daar aan foto's geraken snap ik niet
                                        De donkere passat stond gewoon in de kale middenberm, ge ziet van ver een auto uitpulken...

Zijn er dan echt zo een domme kwezels die dat niet zien? Ach ja, als er mensen zijn die niet in de spiegels kijken zijn er zeker ook die niet voor zich kijken ....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          Deze middag op de E313 in Olen, richting Antwerpen. Hoe ze daar aan foto's geraken snap ik niet
                                          De donkere passat stond gewoon in de kale middenberm, ge ziet van ver een auto uitpulken...

Zijn er dan echt zo een domme kwezels die dat niet zien? Ach ja, als er mensen zijn die niet in de spiegels kijken zijn er zeker ook die niet voor zich kijken ....
                                          Richting Hasselt staan ze daar ook regelmatig, daar zie je ze nog beter.

Comment

Working...
                                          X