Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Wat is de kans dat er nog flitsers staan op de autostrade rond 2-3 's nachts?
    Gezien op een woensdagnacht rond 1 uur, ongeveer een half jaar geleden. Ik reed van Gent naar Aalst en in de tegenovergestelde richting stonden ze op hun plekje in de middenberm tussen Erpe-Mere en Wetteren. Dus iets vroeger dan om 2-3 uur maar als ze er om 1 kunnen staan kunnen ze er om 3 ook staan natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
      Ja, dan zal het inderdaad een golf variant zijn
      Het oudere model. Donkere kleur (donkergroen/blauw/zwart).

Geen idee qua nummerplaat Maar zo was het ->
      (foto vanop flitsservice.be)

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Staat de flitser nu achteraan de wagen of op de vangrail? De foto is wat onduidelijk.
      Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
      Staat vooraan op de wagen.
      De vangrail daar is nogal verwrongen en daar steekt dus zo een stuk naar boven.

Ze hebben dat verwrongen stuk vervangen door een nieuw blinkend stukje vangrail
      Dus flitser nog sneller zichtbaar

Comment

• Is er iemand die me kan helpen? Nt meer van toepassing
        Last edited by Davidov; 01/04/2010, 23:57.

Comment

• Wat heb je gezegd?

Comment

• Flitspaal op de N60 ter hoogte van Salons Mantovani alweer afgebrand hoorde ik?

Iemand die dit kan bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Wat heb je gezegd?
              Dat het me zou verbazen moest het zo zijn.. moet morgenochtend naar de bureau nu.. weet niet echt wat me te wachten staat?
              Last edited by Davidov; 01/04/2010, 23:58.

Comment

• ze doen wat ze willen, ze zijn namelijk beëdigde ambtenaren, wat u natuurlijk er niet van moet weerhouden om de brief terug te zenden om meer uitleg.

Ze zullen wel slim genoeg zijn om gewoon 'onaangepaste snelheid' te vermelden (=50) waardoor je zal moeten betalen. Mochten ze wel degelijk een snelheid erbij plaatsen zou ik dat vriendelijke terugzenden en vragen hoe ze dat hebben kunnen meten met het blote oog.

Mochten ze echter achter u gereden hebben, hebben ze de snelheid kunnen aflezen van hun teller wat op zich ook al genoeg moet zijn om u goed te laten vloeken waardoor ze een schatting hebben kunnen maken van uw snelheid. 100+ kan dus ook tellen.

Zoals ge ziet, wie speelt met vuur ... :o:o:o
                Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                  moet morgenochtend naar de bureau nu..
                  Dat vind ik dus interessant... Is dat een bevel, of een vraag? In het ene mag je een bevel van een bevoegd persoon niet negeren, maar als het een vraag is kan je ook gewoon wachten totdat de wijkagent eens langskomt voor een verhoor...

Aangezien niets je verplicht om mee te werken aan je eigen veroordeling... Iemand anders een idee?

Comment

• we zien wel
                    Last edited by Davidov; 01/04/2010, 23:58.

Comment

• Misschien moet ge daar ter plekke in natura betalen,dat zou nog erger zijn

Comment

• Als'k daar een agente mag gaan uitzoeken die er nog redelijk uitziet zou'k het miss nog wel overwegen ze

Comment

Kdenk toch nt dat 'k ga riskeren van niet te gaan.. als'k nt ga gaan ze me zowiezo zoeken en zwaar bestraffen.. misschien dat er nu nog kan gepraat worden? Zag er mij nu ook niet zo'n superstrenge vent uit..

Zowiezo ga'k wel s men mogelijkheden afwegen en kijken wat ze zeggen morgen..
                          zal wel niets tekenen van verklaringen waar ik niet achter sta..

volgens dat ik al gehoord heb moeten ze eigenlijk onmiddelijk pv uitschrijven? of kunnen ze morgen nu alsnog een pv onder men neus smijten?

kvind het gewoon vreemd dat ik naar de bureau moest gaan.. lijkt me een unicum? meestal weet je het onmiddelijk toch? Het was ook niemand van de verkeersbrigade denk ik? maakt dit verschil?
                          Was het in Brugge?
                          Aangezien ik ook van Brugge ben. Over welke anonieme wagen gaat het?

Comment

• Er rijdt maar 1 rond volgens mij en het is die Mercedes C-klasse VES 123

Comment

• Het gaat hem om een GOLF V, een gewone trendline zwarte met wieldeksels. 5letternummerplaat. (ga ng s zien welke combinatie)
                              Staat af & toe voor politiecommissariaat a/h beursplein.. maar is geen patrouillewagen denk ik... ook niet bekend dat deze taken als dat uitvoert. Denk dat dat meer een wagen is die gebruikt wordt door de recherche en dergelijke?

2gasten die dus niet bij verkeersbrigade behoren maar me toch ad kant hebben gezet..
                              dusja.. weet nt goed waaraan ik me moet verwachten. Weet dus wel dat hij geen geijkte teller heeft enzo..

hebben mij (volgens hen) gevolgd vanop E403->naar de expressweg en dan gestopt thv gevangenis (legeweg)
                              Last edited by Davidov; 09/03/2010, 19:48.

Comment

• U eens goed te kakken gezet dus.

Dat gij niks tekent is voor die mannen geen probleem. Zij vullen hun PV wel aan met wat gij hun vertelt. Ook al is dat in uw nadeel.

Wat in uw voordeel is, hoeven ze daarentegen niet in hun PV te zetten.

Ergo: er gaat niks goed van komen. Met welke verwachting ga je dan gaan?

Comment

• type wagen, voor wat die meestal gebruikt wordt, welke functie ze hebben, wat hun normale job is, geijkt of niet, maakt allemaal niet uit.

Al waren het peppie en kokkie die 't onderhoud van de paarden doen maar hun graad behaalden en die met twee op 1 fiets zaten en je buiten hun diensturen tegenhielden, je zal je er moeten bij neerleggen.

Jij volgde de wet niet en zij hebben dat vastgesteld. Je kan alleen maar protesteren als het niet eerlijk verloopt, maar dat is niet gelijk aan mierenneuken.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Is er iemand die me kan helpen?
                                    ik ben tegengehouden geweest door een anonieme wagen (zonder video en geijkte teller!) met de mededeling dat ik véél te snel reed.. (+100 waar ik 70 mocht). Heeft iemand idee of zij (ze waren met 2) véél kunnen doen?
                                    Ze kunnen me wel een bekeuring geven wat betreft roekeloos rijgedrag en misschien bumperkleven (volgens hen deed ik dat, ik vond van nt mabon..) ?

iemand die hier ervaring heeft? of waar ik me evt mag aan verwachten?
                                    Zij zijn be-edigt.. jij niet. Ze hebben altijd gelijk als ze mekaar steunen. Hoe weet jij trouwens dat hun teller niet geijkt was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Dat vind ik dus interessant... Is dat een bevel, of een vraag? In het ene mag je een bevel van een bevoegd persoon niet negeren, maar als het een vraag is kan je ook gewoon wachten totdat de wijkagent eens langskomt voor een verhoor...

Aangezien niets je verplicht om mee te werken aan je eigen veroordeling... Iemand anders een idee?
                                      dat kan een verzwarende omstandigheid worden. Wie niets te verbergen heeft hoeft zich niet te schamen om naar het politiebureel te gaan.
                                      Gewoon er naartoe en de pil slikken.. als een man

Comment

• ja want snel rijden als een vent en naar het politiebureau gaan als een mietje, da's flauw.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          dat kan een verzwarende omstandigheid worden.
                                          Ja, want uh... Jezelf erin lullen geeft strafvermindering?

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Wie niets te verbergen heeft hoeft zich niet te schamen om naar het politiebureel te gaan.
                                          Jij hebt niet helemaal de eerste post gelezen

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Gewoon er naartoe en de pil slikken.. als een man
                                          Nobele daden zijn voor dommerikken.

Comment

Working...
                                          X