Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten

ikke tege 240klm

1500euro boete
    WAUW

Met welke snelle wagen was dat dan wel???!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten

ikke tege 240klm

1500euro boete
      Wat met je rijbewijs? Je hebt dat toch???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
        Wat met je rijbewijs? Je hebt dat toch???
        Had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
          in de tunnel reyers E40 Leuven -> Centrum (de middenste) staat nu ook een mooie flitspaal.
          sinds wanneer? En waar precies? begin of einde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            De 2 wegenwerkers die sinds gisteren niet meer papa kunnen zijn, niet meer thuiskomen bij de vrouw en heel wat familie achterlaten door een idiote streek van een of andere bestuurder in gedachten houdend ben ik blij dat men eindelijk zeer streng gaat toekijken op de snelheid bij wegenwerken.

Voor ons is het 10 minuten op de tanden bijten en aan 70km/u bollen...voor die 2 mannen is het leven abrupt gestopt.
            In Affligem kijken ze blijkbaar ook goed toe op de snelheid... door die eerst stiekem te meten, en dan achteraf de rekening op te sturen. Wat is het nut? Veiligheid van de wegenwerkers alleszins niet, want dan zetten ze een paar flitsbakken goed in 't zicht, en enkele borden die duidelijk aangeven dat er gecontroleerd wordt. Nu brengt het enkel geld op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              dat maak je jezelf maar wijs

Probeer uit dat artikel maar eens te halen of de vrachtwagen al dan niet te snel reed.

Ik concludeer: Hij was verblind / niet aandachtig / ... Als diene aan 50 op die werfwagen had ingereden gingen de gevolgen waarschijnlijk even erg geweest zijn
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Zal wel ja.
                Vanmorgen aan de wegenwerken in Mechelen aan 70 per uur door een vrachtwagen voorbijgedendert aan 90 nadat hij eerst bijna in m'n kont stak . Veilig voelde ik me toch niet. Grappig genoeg was het een vrachtwagen uit Crisnée..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  http://www.standaard.be/Artikel/Deta...N&subsection=3

Probeer uit dat artikel maar eens te halen of de vrachtwagen al dan niet te snel reed.

Ik concludeer: Hij was verblind / niet aandachtig / ... Als diene aan 50 op die werfwagen had ingereden gingen de gevolgen waarschijnlijk even erg geweest zijn
                  De vrachtwagen is niet op die wegenwerkers ingereden maar op de signalisatiewagen die dan tientallen meters ver op hen werd gekatapulteerd. Had die vrachtwagen trager gereden hadden ze het misschien overleefd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                    Opel vectra bijna aan het einde van de werken (richtinh brussel)
                    Gisteren stond er naart schijnt ene, maar ik heb hem niet gevonden
                    Onlangs stond er in Affligem een donkergrijze bestelwagen met daarvoor een flitsbak,
                    die kunnen ze met de werken nu om het even waar zetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Had die vrachtwagen trager gereden hadden ze het misschien overleefd.
                      Had die vrachtwagen stil gestaan, waren ze ook nog in leven.

Snel, alle vrachtwagens blokkeren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Had die vrachtwagen stil gestaan, waren ze ook nog in leven.

Snel, alle vrachtwagens blokkeren!
                        Een vrachtwagenchauffeur zal altijd 90 rijden, op cc, tegen de begrenzer, terwijl hij de krant leest, eet, met zijn voeten op het dashboard ligt, bij werken, bij regen, bij sneeuw enz.....
                        En daar zit het probleem, en dat los je niet op door onderuit gezakt in een wagen te zitten in de middenberm.
                        En nu zullen er wel zeggen, dat zijn er maar een paar, wel, kijk dan maar is naar elke trucker die je voorbij gaat wat die aan het doen is.

Bij werken constant een flitspaal zetten zou wel een goed idee zijn, rij je 70 dan hangen ze in je koffer.
                        Ik reed door tunnels in spanje waar je 60 mocht en 100m moest afstand houden, controle was er volgens de aankondiging, en iedereen volgde die richtlijnen, ook vrachtwagenchauffeurs, bizar dat het daar wel kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                          sinds wanneer? En waar precies? begin of einde?

sinds de tunnel terug open is, eerste inham links
                          Database error.
                          The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                            Een vrachtwagenchauffeur zal altijd 90 rijden, op cc, tegen de begrenzer, terwijl hij de krant leest, eet, met zijn voeten op het dashboard ligt, bij werken, bij regen, bij sneeuw enz.....
                            .
                            Ja! Goed idee! Laat ons de snelheidslimieten bepalen op basis van vooroordelen en door mensen in kotjes te duwen!

Blij dat jij geen politieker bent.
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                              De vrachtwagen is niet op die wegenwerkers ingereden maar op de signalisatiewagen die dan tientallen meters ver op hen werd gekatapulteerd. Had die vrachtwagen trager gereden hadden ze het misschien overleefd.
                              Er staat nergens dat hij "te snel" reed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                En daar zit het probleem, en dat los je niet op door onderuit gezakt in een wagen te zitten in de middenberm.
                                Dus, dat probleem wordt wel opgelost door een flitspaal? Dan rijdt die vrachtwagenchauffeur ook tegen 90 tegen de begrenzer, met z'n krant voor hem en z'n voeten op het dashboard? Nog altijd 2 doden, maar nu heb je tenminste een foto, nietwaar

Of bedoelde je dat een flitspaal ervoor zorgt dat de beentjes op de pedalen gaan, de snelheid eruit en de krant automatisch afgenomen wordt?

Het is een beetje zoals een bocht in Werchter, met een flitspaal ervoor... Soms steekt daar nog altijd eentje in de gracht, en soms staat ie dan ook op de foto...

Comment

• Fyi, ze staan blijkbaar achter het tunneleke van Mechelen Noord te flitsen richting Antwerpen, gisteren ook al. Beetje overdreven vind ik persoonlijk, maar aan de andere kant... Ik rijd altijd +/- de toegestane snelheid, nog nooit geflitst *houdt hout vast* maar aan die E-19 werken krijg ik pharende camions, vieskijkende leasesletten en voorbijvliegende iditoten te verwerken als ik mooi 70 rijd... Ik trek het me nu niet aan, ik doe het toch, maar aan al die mensen: u heeft het verdiend

Comment

• Wa nen smeerlapperlij

Vandaag stonden ze met een oude groene passat fotokes te trekken daar aan de werken op de E40 tussen Br. en Gent Ik zag hun mooikes uit de andere richting staan en heb getoeterd.

flikkkeerssssss

Dus opletten mensen rij daar echt 70 anders hang je mooi aan de bon.
                                    Dat hoop ik ook voor mezelf

Comment

• 70 rijden ging niet?

Comment

• ^
                                        |
                                        |
                                        |
                                        |
                                        Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten

zaterdag 22 aug gepasseerd omstreeks 10.00u richting Brussel
                                        Groene VW Passat (Passat niet zeker van) staat iets verder dan het begin van de 'werkzaamheden' gewoon geparkeerd op de middenberg, richting Brussel. Open en bloot, ahoewel het ook de bedoeling kan zijn om als 'werfwagen' niet op te vallen natuurlijk...
                                        Ikzelf 75 km/u. 60% van de andere bestuurders houden er een andere mening op na, gevolg kassa, kassa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Dus, dat probleem wordt wel opgelost door een flitspaal? Dan rijdt die vrachtwagenchauffeur ook tegen 90 tegen de begrenzer, met z'n krant voor hem en z'n voeten op het dashboard? Nog altijd 2 doden, maar nu heb je tenminste een foto, nietwaar

Of bedoelde je dat een flitspaal ervoor zorgt dat de beentjes op de pedalen gaan, de snelheid eruit en de krant automatisch afgenomen wordt?

Het is een beetje zoals een bocht in Werchter, met een flitspaal ervoor... Soms steekt daar nog altijd eentje in de gracht, en soms staat ie dan ook op de foto...
                                          Nee, er een paar zwaantjes zetten, die camions hangen in je koffer, doen teken met lichten en houden 1 meter afstand, eraf halen en beboeten.
                                          Idem aan de Kennedytunnel, men houd er geen afstand.
                                          Aan wegenwerken moet er tenminste respect zijn met de arbeiders daar, en nu is het met momenten levensgevaarlijk de snelheid die verplicht is te benaderen.

Comment

Working...
                                          X