Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Aan het ziekenhuis zijn er wrs 40-60 parkeerplaatsen voor invaliden.. Respect voor de mensen die invalide zijn en een erg letsel hebben, maar er zijn er heel veel met zo'n kaart die (bijna) niets mankeren en even normaal functioneren.
    En de gewone parking staat altijd boemende vol.
    Maar in principe is het verkeerd, ja.
    Niet vergeten dat zo'n kaart niet aan te vragen is door eventuële gegadigden. Ze wordt verleend na een doktersonderzoek en met inachtname van het volledige medisch dossier van de betreffende persoon. Met de oudere kaarten werd er nogal gefoefeld maar als het recente kaarten zijn is het slechts na degelijke controle dat zo'n kaart toegekend wordt. Het staat niet altijd op de mensen hun gezicht te lezen wat ze mankeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
      Niet vergeten dat zo'n kaart niet aan te vragen is door eventuële gegadigden. Ze wordt verleend na een doktersonderzoek en met inachtname van het volledige medisch dossier van de betreffende persoon. Met de oudere kaarten werd er nogal gefoefeld maar als het recente kaarten zijn is het slechts na degelijke controle dat zo'n kaart toegekend wordt. Het staat niet altijd op de mensen hun gezicht te lezen wat ze mankeren.

Ik ken er nochtans die gezonder zijn dan mij...

ps: er zijn er die het onverantwoord vinden om snel te rijden en er zijn er die dit onverantwoord vinden
      Ik vond het persoonlijk geen erge overtreding daar er nog genoeg plaats over was. Ik nam bewust ook niet altijd de dichtste plaats bij het gebouw
      Last edited by Dimitri; 15/09/2009, 21:41.

Comment

• Hier in Roeselare hebben ze ook zo'n gehandicapten plaatsen aan gelegd. Gewoon kotje blauw gekleurd en rolstoel erop. Is zelfs nog niet eens aan het uiteinde ofzo.

Comment

ps: er zijn er die het onverantwoord vinden om snel te rijden en er zijn er die dit onverantwoord vinden
          Ik vond het persoonlijk geen erge overtreding daar er nog genoeg plaats over was. Ik nam bewust ook niet altijd de dichtste plaats bij het gebouw
          Zoals ik zei, "met de oudere kaarten werd er nogal gefoefeld", plus dat iedereen wel iemand kent die er enz......
          Over het persoonlijke gedacht hoe hoog dit staat op de lijst van overtredingen wil ik me niet uitlaten.

Comment

Je hoeft je niet te verontschuldigen Opnieuw: iedereen beslist zelf waar hij de lijn trekt, niemand moet dat voor een ander doen.
            Ik vind 160 rijden op een lege autosnelweg minder misdadig dan parkeren op een gehandicaptenplaats; jij denkt daar misschien anders over; een ander zal daar nog anders over denken ... Elk heb ze mening
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Je hoeft je niet te verontschuldigen Opnieuw: iedereen beslist zelf waar hij de lijn trekt, niemand moet dat voor een ander doen.
              Dat vind ik nu niet, de wet trekt de lijn en dat is maar goed ook. Er zijn genoeg mensen die te weinig inhoud hebben om de grens te trekken zonder anderen te schaden.

Het is een extreme vergelijking maar Dutroux ziet ook alleen maar graag kleine kindjes ...
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Vanochtend was het weer flitsmeldingen op E19 tussen Rumst en Kontich, maar niets gezien..
                Is nu al een paar keer dat ze het afroepen zonder dat ik iets zie.
                Iemand een idee waar ze dan staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Dat vind ik nu niet, de wet trekt de lijn en dat is maar goed ook. Er zijn genoeg mensen die te weinig inhoud hebben om de grens te trekken zonder anderen te schaden.
                  True; maar ik bedoel maar dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken welke overtreding hij wil begaan en welke boete hij bereid is te betalen voor die overtreding.

Er is geen enkele forummer in de positie om Dimitri te veroordelen omdat hij op gehandicaptenplaatsen parkeert.
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Maandag 7/9; gemeten snelheid 139, gecorrigeerde snelheid 130
                    50 euro
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                      Vanochtend was het weer flitsmeldingen op E19 tussen Rumst en Kontich, maar niets gezien..
                      Ook (al regelmatig) gehoord.

Ook niets gezien.

Grapjassen die op de flitspaal doelen?
                      1991 BMW E30 318is

Comment

Vanochtend was het weer flitsmeldingen op E19 tussen Rumst en Kontich, maar niets gezien..
                        Misschien is het doel wel bereikt, daar je minder snel zal rijden omdat je ze achter elke hoek verwacht...

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Er is geen enkele forummer in de positie om Dimitri te veroordelen omdat hij op gehandicaptenplaatsen parkeert.
                        Iedereen die dit niet doet veroordeelt dit soort gedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Maandag 7/9; gemeten snelheid 139, gecorrigeerde snelheid 130
                          50 euro
                          Oef, meevaller...

Dat is dan toch 145 ofzo op de teller...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Oef, meevaller...

Dat is dan toch 145 ofzo op de teller...?
                            ik reed 160; heb kunnen afremmen naar +/- 143 op het moment dat ik er effectief passeerde

dat is wat ik noem "waar voor je geld"
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Binnenkort wordt het minder grappig; als die boete voor door 't rood rijden aankomt
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Op MNM gehoord zeker ? Ze zijn daar een soep aan't maken van al hun meldingen. Tussen de weinige correcte meldingen van luisteraars zetten ze nu de aangekondigde meldingen van touringmobilis.be erbij, dat zijn meldingen die rechtstreeks van de website Politie komen. Gevolg : véél meldingen, maar betrouwbaarheid fel naar beneden.

Comment

• Liever te veel dan te weinig, uiteindelijk.

Comment

• Via een tunnel kun je in antwerpen van de Lange gasthuisstraat naar de Van Eycklei rijden. Dit om de leien te vermijden.
                                    In deze tunnel mag je sinds 2 maanden maar 30 ni meer.
                                    Sinds deze week is het waarschuwingsbord weg en staat er een flitspaal in de tunnel.
                                    Deze staat ongeveer halverwege en in een flauwe bocht van de tunnel.
                                    Je ziet hem enkel staan als je achteruit kijkt.

Wees gewaarschuwd.

Comment

• tunnels waren toch van in het begin 30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        tunnels waren toch van in het begin 30
                                        ik heb het er zelden gereden.
                                        Reed er altijd 50.
                                        Nu ni meer natuurlijk.
                                        30 is wel heel traag in die tunnel.
                                        Zou een smoeten zien of er ook ene is gezet in de naastliggende tunnel die je kan nemen van op de leien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                          Op MNM gehoord zeker ? Ze zijn daar een soep aan't maken van al hun meldingen. Tussen de weinige correcte meldingen van luisteraars zetten ze nu de aangekondigde meldingen van touringmobilis.be erbij, dat zijn meldingen die rechtstreeks van de website Politie komen. Gevolg : véél meldingen, maar betrouwbaarheid fel naar beneden.

Stubru
                                          Maar dat is natuurlijk 1 pot nat

Comment

Working...
                                          X