Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Gemeten snelheid = 142 km/h. Dan zit je boven die gemeten 136 km/h
    Nee, want de gemeten snelheid zou volgens dat artikel rond de 145 zijn ( grotendeels gelijk aan de tellersnelheid) en de gecorrigeerde is dan de 136, niet?

Comment

• Pfff gisteren wast e klote dag.
      Eerst de facteur die me wakker maakt voor af te tekenen voor een groot pakketje.
      Dan de post uithalen en tot de constantatie komen dat ik me boetje heb ontvangen van 50€.
      Uiteindelijk rij ik met mijn domme kloten tegen de garage poort.

De broer die wordt geflitst aan 80 waar je 50 mag.
      Dan ontdekken dat drie chauffeurs zwaar foefelen en massa's winst maken. Bewijzen verzamelt en dan laten dokken sie

Het was me een dagje

Comment

• geflitst op de B258 :S

reed gelukkig niet teveel te snel, +- 63 op teller in zone 50, net op het einde
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
          Juist nog ééntje binnen. 122 gecorrigeerde snelheid (autosnelweg)
          ik herinner mij iig nog dat mijn vader jaren geleden zei dat je tot 136 mocht gaan..

Comment

• Ik denk dat ik er vandaag ook aanhang, maar hoop toch van niet. Aan de ring van Lier, door oranje, maar vrees dat die net op rood ging op het moment dat ik over de streep ging . Had het te laat gezien, en zag precies nog net een rode schijn .

iemand enig idee wat dat kan kosten?

Comment

• Ik dacht dat de roodlichtcamera's pas flitsen, als het licht minstens 3 sec. op rood staat.
              pas op, dacht ik eens ergens gelezen te hebben.
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• door rood is wel fors denk ik. 150 euro ofzo.
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• en rechtbank

Comment

• 1 seconde rood.

Als men enkel de technische marge aanhoudt, wordt je op de snelweg geflitst aan 127 km/u "GPS" snelheid. Daar doet men 6% van 120 km/u af (=7km/u) en dat is dan de beboete snelheid. Dus 122 km/u op de onmiddellijke inning is 129 km/u op GPS of 130-135 op kilometerteller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                      door rood is wel fors denk ik. 150 euro ofzo.
                      150€ vind ik dan nog meevallen, dacht dat dat rond het dubbele zou liggen. maar hopen dat er niks binnenkomt zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                        Ik denk dat ik er vandaag ook aanhang, maar hoop toch van niet. Aan de ring van Lier, door oranje, maar vrees dat die net op rood ging op het moment dat ik over de streep ging . Had het te laat gezien, en zag precies nog net een rode schijn .

iemand enig idee wat dat kan kosten?
                        Hatelijke lichten; al meermaals ben ik daar zo juist op oranje/rood nog doorgereden omdat remmen net iets te laat/gevaarlijk zou zijn.

Hopelijk komt er niets aan want aangezien er 19 in jouw profiel staat zal jij je rijbewijs nog geen 2 jaar hebben. Door het rood rijden is een zware overtreding en betekent terug opnieuw beginnen met alles ...

Comment

• Heb het vorige week ook gehad, 's avonds, lichten sprongen op oranje en reed nog door, maar had niet gezien dat er een flitspaal stond. 'k Denk dat het net rood was toen'k passeerde, maar geen flits gezien. Ik leeg alvast elke dag als eerste de brievenbus
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                            Heb het vorige week ook gehad, 's avonds, lichten sprongen op oranje en reed nog door, maar had niet gezien dat er een flitspaal stond. 'k Denk dat het net rood was toen'k passeerde, maar geen flits gezien. Ik leeg alvast elke dag als eerste de brievenbus
                            Maar die komen altijd op de dag dat je het net niet als eerste kan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                              Hatelijke lichten; al meermaals ben ik daar zo juist op oranje/rood nog doorgereden omdat remmen net iets te laat/gevaarlijk zou zijn.

Hopelijk komt er niets aan want aangezien er 19 in jouw profiel staat zal jij je rijbewijs nog geen 2 jaar hebben. Door het rood rijden is een zware overtreding en betekent terug opnieuw beginnen met alles ...
                              En maar juist ook. Voor rood heb je al een tijd oranje,dan moet je in feite al stoppen. Dus niet komen neuten als het licht op rood slaat en je gaat toch door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Hallo.

Deze namiddag ben ik per ongeluk door het verkeerde groen gereden. Eerst wordt het groen voor diegene die rechtdoor moeten, derna pas een groene pijl naar links.

Uiteraard ben ik door verstrooidheid links gegaan bij het andere groen. Maar ik stond wel al stil te wachten voor het eerste groen.

Nu is mijn vraag: Gaat zo een paal af, bij dergelijke snelheid? Ik was op t gemak aan het acceleren voor links te gaan. Gaat zo een paal dan nog af?

Ter info: het is in Deerlijk, diegene het dichtste bij Harelbeke. Werken deze?
                                Ik heb daarnet hetzelfde meegemaakt. Heb je al bericht gekregen van de politie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                  was om 11u savonds ...,en is op da stuk waar die vangrails een stuk zijn langs weerskanten..op een 700 meter vh kruispunt
                                  Das idd balen. Heb ze wel nog nooit zien staan daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                                    150€ vind ik dan nog meevallen, dacht dat dat rond het dubbele zou liggen. maar hopen dat er niks binnenkomt zeker
                                    Is dan ook het dubbele. Ik had 465 all in

50 euro boete * 5,5
                                    1xx euro slachtofferfonds
                                    40 euro gerechtskosten

*joy*
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      En maar juist ook. Voor rood heb je al een tijd oranje,dan moet je in feite al stoppen. Dus niet komen neuten als het licht op rood slaat en je gaat toch door.
                                      Klopt maar op een 90km weg is dat niet altijd zo simpel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                        Klopt maar op een 90km weg is dat niet altijd zo simpel.
                                        Als jij dat niet simpel vindt moet jij maar wat trager rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          "Politie flitst niet onder 145 km/u"
                                          Onzin. Mijn zus heeft al een paar boetes verdiend met een gecorrigeerde snelheid van net boven de 120 km/u.

Comment

Working...
                                          X