Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
    Waarom
    Weet ik veel. Gewoon efkes geld incasseren en voor de rest draagt het weinig bij tot verkeersveiligheid...

In België gaan de opbrengsten van het flitsgeld toch naar de betreffende politiezone's of maar een deeltje?

Comment

• Ik reed daarstraks al absoluut niet snel, maar als bij reflex toch in de remmen gegaan voor de driepikkel op het einde van de oprit in Affligem richting Kust op de E40. Stond bijzonder goed opgesteld, en terwijl ik naar achteren keek, zag ik het ding regelmatig flitsen..
      Met de recente ongevallen in het achterhoofd, kan je toch wel bedenken dat ze daar veel controleren ?
      Foto's gingen er vlot door..

Comment

• Net terug van Italie via zwitserland...ben daar ergens in een tunnel in de buurt van Luzern geflitst langs voor: reed op de teller 100 waar je 80 mocht. Iemand al eerder geflitst in zwitserland? Komen die boetes aan en zoja iemand enig idee van de prijs? Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          Ik reed daarstraks al absoluut niet snel, maar als bij reflex toch in de remmen gegaan voor de driepikkel op het einde van de oprit in Affligem richting Kust op de E40. Stond bijzonder goed opgesteld, en terwijl ik naar achteren keek, zag ik het ding regelmatig flitsen..
          Met de recente ongevallen in het achterhoofd, kan je toch wel bedenken dat ze daar veel controleren ?
          Foto's gingen er vlot door..
          bah ... hopelijk stonden ze er pas nà 19u
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Boete uit Zwitserland komt zeker aan,kan wel verscheidene maanden duren,ik schat rond de 50 euro..

Comment

• Op de >E19 tussen Mechelen Zuid en Kontich (beide richtingen) is het terug gassen geblazen, de werken zijn gedaan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                Net terug van Italie via zwitserland...ben daar ergens in een tunnel in de buurt van Luzern geflitst langs voor: reed op de teller 100 waar je 80 mocht. Iemand al eerder geflitst in zwitserland? Komen die boetes aan en zoja iemand enig idee van de prijs? Merci!
                Ik ken 'm helaas...Die zie je absoluut niet als je het niet weet.

Normaal minstens 180 CHF tot 260CHF, maar voor een buitenlander wellicht nog iets meer. Krijgen doe je'm sowieso, en betalen zou ik ook doen, of de volgende keer kan je via Duitsland rondrijden vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Op de >E19 tussen Mechelen Zuid en Kontich (beide richtingen) is het terug gassen geblazen, de werken zijn gedaan..

Ik was al bij dat dat ontbrekend stuk asfalt op het einde v/d werken in de richting van Brussel opgelost was...wat was me dat zeg...een gat van 3 cm diep en 30 cm lang, ik denk dat dat een paar duizend velgen gekost heeft de voorbije tijd.

Comment

• Kollega op het werk had ook prijs. Was inderdaad een gemeen gat. In principe kan je dit verhalen op vadertje staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Op de >E19 tussen Mechelen Zuid en Kontich (beide richtingen) is het terug gassen geblazen, de werken zijn gedaan..
                      De afgelopen dagen meldden ze 's ochtends telkens flitsers van Brussel naar Antwerpen tussen Rumst en Kontich. Maar ik heb er al 2 dagen nergens eentje zien staan. Iemand een idee of ze een andere flitslocatie hebben dan vroeger ( moet bijna wel met die betonnen vangrails die ze er nu gezet hebben ).
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                        De afgelopen dagen meldden ze 's ochtends telkens flitsers van Brussel naar Antwerpen tussen Rumst en Kontich. Maar ik heb er al 2 dagen nergens eentje zien staan. Iemand een idee of ze een andere flitslocatie hebben dan vroeger ( moet bijna wel met die betonnen vangrails die ze er nu gezet hebben ).

Same here. Altijd tussen 7u30 en 8u30 dat ik daar passeer en dat ze het afroepen, maar nog niets gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Same here. Altijd tussen 7u30 en 8u30 dat ik daar passeer en dat ze het afroepen, maar nog niets gezien...
                          soms sturen de politiediensten zelf boodschappen naar de radio. om zo de mensen te laten vertragen.
                          wimoptiek.be op

Comment

• DE FUCKERS!

Ander berichtje:
                            HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

"Politie flitst niet onder 145 km/u"

Een agent van de wegpolitie verklaart in de kranten van de Sud Presse groep dat er niet meer wordt geflitst onder de 136 km/u reële snelheid. Dat betekent dat de snelheidsmeter tot 145 km/u kan aangeven zonder dat er een boete volgt. Nochtans gaat de wegpolitie het aantal snelheidscontroles fors opvoeren.

De agent, die anoniem blijft, maakt zich weinig illusies: "Natuurlijk zal niemand openlijk de flitsrichtlijn bevestigen, dat is een slecht signaal naar snelheidsduivels toe." (belga/mvdb) 08/09/09 11u00

Comment

• Waarom ben ik dan geflitst aan 142

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Waarom ben ik dan geflitst aan 142
                                142 op je teller?

Met reële snelheid bedoelen ze volgens mij trouwens de gemeten snelheid voor correctie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  DE FUCKERS!

Ander berichtje:
                                  HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

"Politie flitst niet onder 145 km/u"

Een agent van de wegpolitie verklaart in de kranten van de Sud Presse groep dat er niet meer wordt geflitst onder de 136 km/u reële snelheid. Dat betekent dat de snelheidsmeter tot 145 km/u kan aangeven zonder dat er een boete volgt. Nochtans gaat de wegpolitie het aantal snelheidscontroles fors opvoeren.

De agent, die anoniem blijft, maakt zich weinig illusies: "Natuurlijk zal niemand openlijk de flitsrichtlijn bevestigen, dat is een slecht signaal naar snelheidsduivels toe." (belga/mvdb) 08/09/09 11u00
                                  da's toch al jaaaaaaaren zo??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                    142 op je teller?

Met reële snelheid bedoelen ze volgens mij trouwens de gemeten snelheid voor correctie.
                                    Awel ja, gemeten snelheid: 142, na correctie 133...

Op de teller weet ik het niet meer, dat was tussen de 140 en 150.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      da's toch al jaaaaaaaren zo??
                                      Juist nog ééntje binnen. 122 gecorrigeerde snelheid (autosnelweg)
                                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Awel ja, gemeten snelheid: 142, na correctie 133...

Op de teller weet ik het niet meer, dat was tussen de 140 en 150.
                                        Gemeten snelheid = 142 km/h. Dan zit je boven die gemeten 136 km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                                          Juist nog ééntje binnen. 122 gecorrigeerde snelheid (autosnelweg)
                                          Heb er zo ook al eentje gehad, 130 op de teller, 129 gemeten. 121 gecorrigeerd.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X