Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• raar, want dat wil zeggen dat je altijd vanuit stilstand door het rood kan rijden. (wie rijd er al meer dan 30 als hij pas vertrekt aan de lichten)
    dus gewoon stoppen aan een rood licht en weer vertrekken zou "geen kwaad" kunnen?
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      raar, want dat wil zeggen dat je altijd vanuit stilstand door het rood kan rijden. (wie rijd er al meer dan 30 als hij pas vertrekt aan de lichten)
      dus gewoon stoppen aan een rood licht en weer vertrekken zou "geen kwaad" kunnen?
      Klopt.

Is ook gedaan voor Ambulances, dan kunnen zijn ook verder rijden, tegen een trage snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        raar, want dat wil zeggen dat je altijd vanuit stilstand door het rood kan rijden. (wie rijd er al meer dan 30 als hij pas vertrekt aan de lichten)

Inderdaad maar ik zou het risico toch niet nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
          Zeg werken die flitspalen in De Pinte al, en zijn dat die met trajectcontrole?
          Waarom zouden die niet werken?
          Gelijktijdig zijn die op de E40 in Zwijnaarde en Merelbeke geplaatst en die heb ik al zien flitsen alleszins.

Bij mijn weten is er vanaf oktober enkel maar trajectcontrole in Gentbrugge en nergens anders.
          Zou wel kunnen komen natuurlijk, zijn nogal verdachte palen, net als die op de E40.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
            Zeg werken die flitspalen in De Pinte al, en zijn dat die met trajectcontrole?
            Werken zeker in De Pinte!
            Trajectcontrole is ietsje verderop in De Pinte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Hallo.

Deze namiddag ben ik per ongeluk door het verkeerde groen gereden. Eerst wordt het groen voor diegene die rechtdoor moeten, derna pas een groene pijl naar links.

Uiteraard ben ik door verstrooidheid links gegaan bij het andere groen. Maar ik stond wel al stil te wachten voor het eerste groen.

Nu is mijn vraag: Gaat zo een paal af, bij dergelijke snelheid? Ik was op t gemak aan het acceleren voor links te gaan. Gaat zo een paal dan nog af?

Ter info: het is in Deerlijk, diegene het dichtste bij Harelbeke. Werken deze?
              Je kan natuurlijk nog altijd pech hebben dat een politieambtenaar het gezien heeft. Men hoeft je niet staande te houden.

Comment

• Eh, er is nog geen enkele trajectcontrole die boetes mag maken.

Comment

• en de eerste boete is binnen met de rs..op baan tienen-leuven in kumtich geflitst tege 100 ong waar ik 70 mocht..weer diene fucking yaris..had hem niet zien staan..weet iemand wat me dat ongv kan kosten?

Comment

• Met een beetje pech je rijbewijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                      en de eerste boete is binnen met de rs..op baan tienen-leuven in kumtich geflitst tege 100 ong waar ik 70 mocht..weer diene fucking yaris..had hem niet zien staan..weet iemand wat me dat ongv kan kosten?
                      Als je 100 reed , gecorrigeerd naar 94 km = 130 eur
                      Als je 110 reed , gecorrigeerd naar 103,4 = 165 eur
                      Tot 117 km minnelijke schikking , meer dan dat -> bezoekje aan rechtbank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                        Heb dat ook eens bijna gehad aan de lichten in Roeselare op de Ring. Die persoon achter mij begon de pharen. Toen haddek het door.
                        De lichten duren dan wel enorm lang, als je heel de Ring doet

Comment

Ik hoop het verdorie ook.

Ik doe 70.000 km/jaar momenteel zonder enige boete, en dan zou ik zoiets aan mijn rekker hebben
                          Amai... Ben jij taxi chauffeur ofzo
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ik ben ook al door het rood vertrokken (om een achteropkomende ambulance door te laten), en nog nooit een flits weten afgaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                              Ze flitsen niet onder 30km per uur heb ik hier al meerdere keren gelezen.
                              En uit eigen ondervinding flitsen ze nooit als je afslaat.

Trouwens : geen flits gezien? Lijkt me sterk dat je niks zou merken, zelfs overdag.

Ik heb ooit een flitspaal zien flitsen bij iemand die door het rood reed terwijl hij afdraaide, dus daar zou ik maar niet op vertrouwen

Comment

Hallo.

Deze namiddag ben ik per ongeluk door het verkeerde groen gereden. Eerst wordt het groen voor diegene die rechtdoor moeten, derna pas een groene pijl naar links.

Uiteraard ben ik door verstrooidheid links gegaan bij het andere groen. Maar ik stond wel al stil te wachten voor het eerste groen.

Nu is mijn vraag: Gaat zo een paal af, bij dergelijke snelheid? Ik was op t gemak aan het acceleren voor links te gaan. Gaat zo een paal dan nog af?

Ter info: het is in Deerlijk, diegene het dichtste bij Harelbeke. Werken deze?

Ik heb dit ooit eens voorgehad 's nachts toen er geen kat op de baan was. Ook meegereden toen het groen werd voor rechtdoor. Idd flits flits aan 32km/h ofzo en toen dik mogen dokken (periode superboetes).
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  Met een beetje pech je rijbewijs...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                  Als je 100 reed , gecorrigeerd naar 94 km = 130 eur
                                  Als je 110 reed , gecorrigeerd naar 103,4 = 165 eur
                                  Tot 117 km minnelijke schikking , meer dan dat -> bezoekje aan rechtbank
                                  thx voor de reaktie en de berekening ik reed op de kop 100 dus dat zal een 95 zijn...kom er dan nog goed vanaf..vind het wel belachelijk dat ze daar staan te flitsen op zo een weg..echt schandalig..

Comment

thx voor de reaktie en de berekening ik reed op de kop 100 dus dat zal een 95 zijn...kom er dan nog goed vanaf..vind het wel belachelijk dat ze daar staan te flitsen op zo een weg..echt schandalig..
                                    Ik zie niet in waarom ze daar niét zouden staan flitsen? Da's in mijn ogen een baan die goed uitnodigt om meer dan 70 te rijden, dus ik begrijp wel dat ze ze daar willen pakken.
                                    Was het misschien rond 8 à 9u 's morgens of 4u 's avonds? Want dan kan je't motief van schoolgaande fietsers nog wel begrijpen.
                                    Indien niet: over het feit dat het dan hoogstwaarschijnlijk is om de staatskas te spijzen spreek ik me niet uit.

Als het trouwens ter hoogte is van dat kruispunt met die lichten, vind ik het ergens een beetje nutteloos gezien het afremmend effect dat die lichten sowieso al hebben.

Comment

• was om 11u savonds ...,en is op da stuk waar die vangrails een stuk zijn langs weerskanten..op een 700 meter vh kruispunt

Comment

was om 11u savonds ...,en is op da stuk waar die vangrails een stuk zijn langs weerskanten..op een 700 meter vh kruispunt
                                        ZoT!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          ZoT!!!!
                                          Waarom

Comment

Working...
                                          X