Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
    Ik dacht even dat ik gisteren een bord gemist had, maar net gekeken en ik ben geen zone 50 tegengekomen, dus wss heb ik de verkeerde straat voor.

Vandaag staan ze trouwens terug in Njilen te flitsen, op de Kesselsesteenweg, richting Kessel nog net in de bebouwde kom van Nijlen. Met dezelfde vectra.
    Jep da's dus de Jan eduard Claeslaan, blijkbaar staan ze daar elke morgen, is al sinds de maandag, maar tis ook pas sinds deze week dat ik er elke keer s'morgens voorbij kom .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Ik zat met een bacardi cola
      Aan de bar toen zag ik haar komen
      En ik viel van m´n stoel want de bliksem sloeg in bij mij
      Ik zei adios tegen mijn vrienden
      Heb alles met haar doorgenomen
      Want onze mamma´s hadden verteld
      Over het bloemetje en de bij

Refr.:

Oh oh oh
      Angeline, m´n blonde sexmachine
      In benidorm aan de middellandse zee
      Oh oh oh
      Angeline, m´n blonde sexmachine
      Brigitte bardot telde al niet meer mee
      Een ieder riep oe oe oe
      Ole, ole, ole

Zes cuba-libres verder
      Ging haar hartje voor mij open
      En nog wat meer, want de hitte was enorm
      We gingen naar haar kamer
      Want daar zou het koeler wezen
      De airconditioning is ok
      Daarginds in benidorm

Refr.:

Waar je heen mag gaan amigo´s
      Naar spanje of het lago magiore
      Een angeline blijft nooit trouw
      Oh vergeet het maar
      Ik was snel door al mijn pesetas
      En toen heb ik haar weer verloren
      Aan een lelijke vent uit rome
      Maar in een dure jaguar
      coolwine

je bent je smiley vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        coolwine

je bent je smiley vergeten
        Skuzi.

Comment

• Rue Verte Voie 1 in Herstal geflitst.. kaka

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Godverdomme

Ben op m'n gemak aan het rijden, tot mr Audi A4 leaserijder met zijn sexy led lampjes in me gat komt plakken en maar duwen.

Ja bon, 2 viteskes terug en ff doorduwen

* flits *

"Gelukkig" hangt die eikel er ook aan
            € 150

Comment

• kut geflitst vandaag.

Naast de flitswagen zelf remmen helpt dit nog?

Op een baan van 70

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                illegalen troep, waar of ni, mag ni door ne mod worden verkondigd
                lol, dat wil de grote jan uithangen en doorvlammen, en dan wordt dat gepakt en gaat als een mietje liggen zeiken.. ik zou zeggen aanvaardt uw straf en ga verder... te voet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  kut geflitst vandaag.

Naast de flitswagen zelf remmen helpt dit nog?

Op een baan van 70
                  Naast de flitswagen, dan zit je nog niet in de radarstraal, werkt perfect...

Heb er ook nog eens enen gekregen, 90 waar ik 70 mocht, buiten bebouwde kom, 70 euro..
                  Doorfactureren aan de klant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                    Staan er in Nijlen flitspalen? En roodlichtcamera's?
                    koningsbaan richting Kessel hei
                    albertkanaal straat (ter hoogte van videotheek) richting zandhoven

zijn er ook nog 2, die nog niet vermeld waren dacht ik.
                    Daar staan ze ook vaak.

mobiele flitser (auto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                      Naast de flitswagen, dan zit je nog niet in de radarstraal, werkt perfect...

Heb er ook nog eens enen gekregen, 90 waar ik 70 mocht, buiten bebouwde kom, 70 euro..
                      Doorfactureren aan de klant

NICE!!!

Tzal dan wel meevallen.

Bij deze bedank ik u!

Comment

• edit: misverstand
                        Last edited by ; 12/08/2009, 14:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          illegalen troep, waar of ni, mag ni door ne mod worden verkondigd
                          Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                          Daar is niks illegaal aan. Ik ken heel wat mensen die meerdere identiteitskaarten en rijbewijzen hebben. Dat is gewoon kwestie van het later, plotseling, terug te vinden.
                          Als je dat later terug vindt moet je dat alsnog gaan inleveren bij de betreffende diensten.

Bobo had toch gelijk

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ook waar
                          idd
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Als je dat later terug vindt moet je dat alsnog gaan inleveren bij de betreffende diensten.

Bobo had toch gelijk
                            Of vernietigen, maar je mag er zeker geen 2 hebben EN gebruiken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                              Als ik het goed voorheb de Jan-eduard Klaaslaan, Als je van Kessel naar Nijlen rijdt via Liersesteenweg-Kesselsesteenweg, als ge dan daar verder rijdt richting Nijlen dus, wordt het vlak na een bocht direct zone 50. Daar staat die dan iets verder aan de linkerkant, dus als ge van kessel naar Nijlen rijdt, ziet ge zijne snuit dan. Is een paarse Opel Vectra, model van eind jaren '90, met dan een groene lamp eraan vanvoor.

BTW, was dus eigenlijk in Nijlen dat die stond he, niet in Kessel, mijn excuus als ik daar niet duidelijk in was

In Kessel zelf heb ik dien Vectra nog maar op een 3 tal plaatsen weten staan:
                              - Stationssteenweg (Zone 70, in het stuk dat ze toen stonden te flitsen ten minste)
                              - Grote Puttingbaan (Zone 50, maar bijna alleman gaat daar 70 of harder)
                              - Liersesteenweg (vlak aan het trainingsveld van de jeugdploeg van Lierse)

ik zeg dus niet dat ze nooit op ander plaatsen staan in Kessel, maar dat zijn tot nu toe de enige 3 plekken waar ik ze heb weten staan.
                              Dieje Vectra gebruiken ze al jaren in Nijlen/Kessel/Bevel en ik denk ook in Berlaar. Eerst was da ne witte, daarna grijs (ik denk dezelfde wagen anders gespoten) en nu dus blijkbaar paars.

Ik heb daar al vier keer een bekeuring van aan mijne rekker gehad.

Let op! Da geval pakt u dus ook op de kop he, kheb het voor gehad in een zijstraatje van den Broechemsestwg (straatje naar den Hens tov da krantewinkeltje)

Staat ook zeer regelmatig in de lindekensbaan aan de joli-decor (is net na de hei als ge van Nijlen komt - rechts), en int begin van dezelfde straat richting nijlen (nog voor den eerste bocht)
                              Ook al regelmatig zien staan in de straat waar de wijngaert(sp?) is verderop naar Nijlen toe...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kirium Bekijk Berichten
                                Dieje Vectra gebruiken ze al jaren in Nijlen/Kessel/Bevel en ik denk ook in Berlaar. Eerst was da ne witte, daarna grijs (ik denk dezelfde wagen anders gespoten) en nu dus blijkbaar paars.

Ik heb daar al vier keer een bekeuring van aan mijne rekker gehad.

Let op! Da geval pakt u dus ook op de kop he, kheb het voor gehad in een zijstraatje van den Broechemsestwg (straatje naar den Hens tov da krantewinkeltje)

Staat ook zeer regelmatig in de lindekensbaan aan de joli-decor (is net na de hei als ge van Nijlen komt - rechts), en int begin van dezelfde straat richting nijlen (nog voor den eerste bocht)
                                Ook al regelmatig zien staan in de straat waar de wijngaert(sp?) is verderop naar Nijlen toe...
                                Die witte Vectra wordt nu bij ons op school gebruikt als een soort testvoertuig.
                                Die grijze was het oud model, en staat ook bij ons op school, maar is helegans kort en klein geslagen (alle ruiten kapot, dak half plat,..) en wordt nu denk ik voor onderdelen ofzo gebruikt.

Tot nu toe hebben ze mij nog niet gehad. Maar soms staan ze wel op plaatsen, waar ge dien Vectra al van kilometers ver ziet staan . Dus dan hebt ge tijd genoeg om af te remmen. Maar dikwijls ook plaatsen da je hem nog net op tijd, of net te laat ziet staan. Maar heb nog geen prijs gehad, ook nog niet met vaste flitspalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                  kut geflitst vandaag.
                                  Viezerik.

Comment

• Ik denk dat ik eraan hang ...

Onderweg naar huis hoor ik op Q dat ze staan te flitsen, niet ver van mij thuis. Ik SMS naar mijn madam "let op, ze staan daar te flitsen".
                                    Twintig minuten later passeer ik op die plaats en wanneer ik er net voorbij ben besef ik dat ik vergeten ben dat ze daar stonden .. Geen flits gezien maar ik was niet geconcentreerd aan het rijden. Hopelijk sta ik er niet op want het zou weer proper zijn
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• "Geen flits gezien " is nog geen garantie voor "niet geflitst geweest". Overdag wordt er hoe langer hoe minder gebruik gemaakt van de flitslamp, is mijn persoonlijke ervaring.

Comment

• Ik vrees dat ik mijn eerste boete te pakken heb, dan wel nog in de straat waar ik woon (die kaarsrecht is ).

Beetje staan flitsen op de oprit van de lokale fietsenwinkel. Boe!

Nuja, 't zal zeer nipt zijn, ik zag ze net iets te laat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat ik eraan hang ...

Onderweg naar huis hoor ik op Q dat ze staan te flitsen, niet ver van mij thuis. Ik SMS naar mijn madam "let op, ze staan daar te flitsen".
                                          Twintig minuten later passeer ik op die plaats en wanneer ik er net voorbij ben besef ik dat ik vergeten ben dat ze daar stonden .. Geen flits gezien maar ik was niet geconcentreerd aan het rijden. Hopelijk sta ik er niet op want het zou weer proper zijn
                                          Niet geconcentreerd op je snelheid bedoel je hopelijk

Ik zie al afgeleide chauffeurs genoeg onderweg. Ben eigenlijk verbaasd dat er nog niet meer ongevallen gebeuren.

Comment

Working...
                                          X