Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht even dat ik gisteren een bord gemist had, maar net gekeken en ik ben geen zone 50 tegengekomen, dus wss heb ik de verkeerde straat voor.
Vandaag staan ze trouwens terug in Njilen te flitsen, op de Kesselsesteenweg, richting Kessel nog net in de bebouwde kom van Nijlen. Met dezelfde vectra.
Jep da's dus de Jan eduard Claeslaan, blijkbaar staan ze daar elke morgen, is al sinds de maandag, maar tis ook pas sinds deze week dat ik er elke keer s'morgens voorbij kom .
Ik zat met een bacardi cola
Aan de bar toen zag ik haar komen
En ik viel van m´n stoel want de bliksem sloeg in bij mij
Ik zei adios tegen mijn vrienden
Heb alles met haar doorgenomen
Want onze mamma´s hadden verteld
Over het bloemetje en de bij
Refr.:
Oh oh oh
Angeline, m´n blonde sexmachine
In benidorm aan de middellandse zee
Oh oh oh
Angeline, m´n blonde sexmachine
Brigitte bardot telde al niet meer mee
Een ieder riep oe oe oe
Ole, ole, ole
Zes cuba-libres verder
Ging haar hartje voor mij open
En nog wat meer, want de hitte was enorm
We gingen naar haar kamer
Want daar zou het koeler wezen
De airconditioning is ok
Daarginds in benidorm
Refr.:
Waar je heen mag gaan amigo´s
Naar spanje of het lago magiore
Een angeline blijft nooit trouw
Oh vergeet het maar
Ik was snel door al mijn pesetas
En toen heb ik haar weer verloren
Aan een lelijke vent uit rome
Maar in een dure jaguar
illegalen troep, waar of ni, mag ni door ne mod worden verkondigd
lol, dat wil de grote jan uithangen en doorvlammen, en dan wordt dat gepakt en gaat als een mietje liggen zeiken.. ik zou zeggen aanvaardt uw straf en ga verder... te voet
Daar is niks illegaal aan. Ik ken heel wat mensen die meerdere identiteitskaarten en rijbewijzen hebben. Dat is gewoon kwestie van het later, plotseling, terug te vinden.
Als je dat later terug vindt moet je dat alsnog gaan inleveren bij de betreffende diensten.
Als ik het goed voorheb de Jan-eduard Klaaslaan, Als je van Kessel naar Nijlen rijdt via Liersesteenweg-Kesselsesteenweg, als ge dan daar verder rijdt richting Nijlen dus, wordt het vlak na een bocht direct zone 50. Daar staat die dan iets verder aan de linkerkant, dus als ge van kessel naar Nijlen rijdt, ziet ge zijne snuit dan. Is een paarse Opel Vectra, model van eind jaren '90, met dan een groene lamp eraan vanvoor.
BTW, was dus eigenlijk in Nijlen dat die stond he, niet in Kessel, mijn excuus als ik daar niet duidelijk in was
In Kessel zelf heb ik dien Vectra nog maar op een 3 tal plaatsen weten staan:
- Stationssteenweg (Zone 70, in het stuk dat ze toen stonden te flitsen ten minste)
- Grote Puttingbaan (Zone 50, maar bijna alleman gaat daar 70 of harder)
- Liersesteenweg (vlak aan het trainingsveld van de jeugdploeg van Lierse)
ik zeg dus niet dat ze nooit op ander plaatsen staan in Kessel, maar dat zijn tot nu toe de enige 3 plekken waar ik ze heb weten staan.
Dieje Vectra gebruiken ze al jaren in Nijlen/Kessel/Bevel en ik denk ook in Berlaar. Eerst was da ne witte, daarna grijs (ik denk dezelfde wagen anders gespoten) en nu dus blijkbaar paars.
Ik heb daar al vier keer een bekeuring van aan mijne rekker gehad.
Let op! Da geval pakt u dus ook op de kop he, kheb het voor gehad in een zijstraatje van den Broechemsestwg (straatje naar den Hens tov da krantewinkeltje)
Staat ook zeer regelmatig in de lindekensbaan aan de joli-decor (is net na de hei als ge van Nijlen komt - rechts), en int begin van dezelfde straat richting nijlen (nog voor den eerste bocht)
Ook al regelmatig zien staan in de straat waar de wijngaert(sp?) is verderop naar Nijlen toe...
Dieje Vectra gebruiken ze al jaren in Nijlen/Kessel/Bevel en ik denk ook in Berlaar. Eerst was da ne witte, daarna grijs (ik denk dezelfde wagen anders gespoten) en nu dus blijkbaar paars.
Ik heb daar al vier keer een bekeuring van aan mijne rekker gehad.
Let op! Da geval pakt u dus ook op de kop he, kheb het voor gehad in een zijstraatje van den Broechemsestwg (straatje naar den Hens tov da krantewinkeltje)
Staat ook zeer regelmatig in de lindekensbaan aan de joli-decor (is net na de hei als ge van Nijlen komt - rechts), en int begin van dezelfde straat richting nijlen (nog voor den eerste bocht)
Ook al regelmatig zien staan in de straat waar de wijngaert(sp?) is verderop naar Nijlen toe...
Die witte Vectra wordt nu bij ons op school gebruikt als een soort testvoertuig.
Die grijze was het oud model, en staat ook bij ons op school, maar is helegans kort en klein geslagen (alle ruiten kapot, dak half plat,..) en wordt nu denk ik voor onderdelen ofzo gebruikt.
Tot nu toe hebben ze mij nog niet gehad. Maar soms staan ze wel op plaatsen, waar ge dien Vectra al van kilometers ver ziet staan . Dus dan hebt ge tijd genoeg om af te remmen. Maar dikwijls ook plaatsen da je hem nog net op tijd, of net te laat ziet staan. Maar heb nog geen prijs gehad, ook nog niet met vaste flitspalen.
Onderweg naar huis hoor ik op Q dat ze staan te flitsen, niet ver van mij thuis. Ik SMS naar mijn madam "let op, ze staan daar te flitsen".
Twintig minuten later passeer ik op die plaats en wanneer ik er net voorbij ben besef ik dat ik vergeten ben dat ze daar stonden .. Geen flits gezien maar ik was niet geconcentreerd aan het rijden. Hopelijk sta ik er niet op want het zou weer proper zijn
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
"Geen flits gezien " is nog geen garantie voor "niet geflitst geweest". Overdag wordt er hoe langer hoe minder gebruik gemaakt van de flitslamp, is mijn persoonlijke ervaring.
Onderweg naar huis hoor ik op Q dat ze staan te flitsen, niet ver van mij thuis. Ik SMS naar mijn madam "let op, ze staan daar te flitsen".
Twintig minuten later passeer ik op die plaats en wanneer ik er net voorbij ben besef ik dat ik vergeten ben dat ze daar stonden .. Geen flits gezien maar ik was niet geconcentreerd aan het rijden. Hopelijk sta ik er niet op want het zou weer proper zijn
Niet geconcentreerd op je snelheid bedoel je hopelijk
Ik zie al afgeleide chauffeurs genoeg onderweg. Ben eigenlijk verbaasd dat er nog niet meer ongevallen gebeuren.
Comment