Wat is het verschil tussen werken in een Triumph om hem in de juiste versnelling te krijgen, tov werken in een Porsche om de navigatie in te stellen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWat is het verschil tussen werken in een Triumph om hem in de juiste versnelling te krijgen, tov werken in een Porsche om de navigatie in te stellen?
@Maverick: daar ben ik volledig mee akkoord, maar mijn stelling houdt in dat de persoon die rijdt zich bezighoudt met het rijden en niks anders dan dat, natuurlijk.
Comment
-
Veel ongelukken heb ik nog niet veroorzaakt en of meegemaakt, maar uit de ongevallen waar ik ervaring met heb kan ik één ding stellen. Telkens was dit door niet geconcentreerd te zijn. Zitten babbelen, moe in de wagen zitten, mensen die parkeerplaats zoeken zonder te kijken enz...
Nu ik begrijp ook wel dat aan die snelheden je met u leven speelt, zoveel is zekers! Maar ik ben er vrij zeker van dat wanneer je 250 of meer naar gelang de wagen rijd, je minder kans hebt tot een ongeluk dan dat je met een fiets op een gewest weg de zondag beetje gaat gaan rond fietsen! De kans dat je daar door een wagen gegrepen wordt is veel groter! Al dan niet door een dronkaard, gsm speler of dergelijke.
Comment
-
daarstraks dikke chanse gehad zunne
ik rij op de autostrade Brugge-Kortrijk aan ongeveer 160-170 terwijl ik enkele vrachtwagens overstak ...
wat rijdt daar tussen ? yep ne combi van de flikken
gas minderen en aan 130 de combi voorbij en ik zag ze kijken naar mij maar gelukkig waren ze goe gezind en kwamen ze mij niet achterna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Flitsen ze dan zo ver?-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk BerichtenCollega van mij is in Nederland geflitst aan 185 waar je 110 mocht doen.
Weet er iemand hoeveel hem dat zal kosten??
Comment
-
Deze morgen stond bij ons de plaatselijke flitswagen in een zone 50, waar de meesten ofwel nog van 70 aan het 'uitbollen' zijn, of als ze van de andere kant komen al naar 70 aan het optrekken zijn. Het grappige vind ik altijd dat als ze de flitser zien staan direct op hun remmen moeten gaan. Als ge daar zo is op let, schat ik 7 op de 10 auto's dat er voorbij komen, dat die altijd nog op het nipperke afremmen, omdat ze er toch allemaal te hard gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenDeze morgen stond bij ons de plaatselijke flitswagen in een zone 50, waar de meesten ofwel nog van 70 aan het 'uitbollen' zijn, of als ze van de andere kant komen al naar 70 aan het optrekken zijn. Het grappige vind ik altijd dat als ze de flitser zien staan direct op hun remmen moeten gaan. Als ge daar zo is op let, schat ik 7 op de 10 auto's dat er voorbij komen, dat die altijd nog op het nipperke afremmen, omdat ze er toch allemaal te hard gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenWelke straat is dat? Ik ben deze morgen ook nog door Kessel gekomen.
BTW, was dus eigenlijk in Nijlen dat die stond he, niet in Kessel, mijn excuus als ik daar niet duidelijk in was
In Kessel zelf heb ik dien Vectra nog maar op een 3 tal plaatsen weten staan:
- Stationssteenweg (Zone 70, in het stuk dat ze toen stonden te flitsen ten minste)
- Grote Puttingbaan (Zone 50, maar bijna alleman gaat daar 70 of harder)
- Liersesteenweg (vlak aan het trainingsveld van de jeugdploeg van Lierse)
ik zeg dus niet dat ze nooit op ander plaatsen staan in Kessel, maar dat zijn tot nu toe de enige 3 plekken waar ik ze heb weten staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenAls ik het goed voorheb de Jan-eduard Klaaslaan, Als je van Kessel naar Nijlen rijdt via Liersesteenweg-Kesselsesteenweg, als ge dan daar verder rijdt richting Nijlen dus, wordt het vlak na een bocht direct zone 50. Daar staat die dan iets verder aan de linkerkant, dus als ge van kessel naar Nijlen rijdt, ziet ge zijne snuit dan. Is een paarse Opel Vectra, model van eind jaren '90, met dan een groene lamp eraan vanvoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten- Grote Puttingbaan (Zone 50, maar bijna alleman gaat daar 70 of harder)
Heb gehoord dat ze daar soms met statief staan te flitsen? Achter struik ofzo.
Comment
Comment