Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Half-time bezigheid? Als je een flitser ziet op een knopje duwen? Als daar de helft van alle aandacht die je hebt naartoe gaat lijkt me dat je niet echt aandachtig achter het stuur zit...
    Zou je niet zeggen als ik hier de meesten en in het andere (mini-coyote) topic lees. Stresserende bezigheid moet dat autorijden voor jullie zijn.
    Als er nu eens een goed werkend toestelletje zou komen om de files te omzeilen, tja dan ben ik zeer geintresseerd.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Wat doe jij feitelijk in dit topic vraag ik me soms af ...
    Jullie "kuddelopers" uitlachen. Altijd leuk om jullie fantastische snelheidsverhalen en anti-flits-verhalen te kunnen lezen, echt humor van de bovenste plank. Wat kunnen automobilisten toch stom zijn. Maar je hebt gelijk, de lol is er in dit topic al af.

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
    vloeken mag ook niet maar iedereen doet het De coyote heeft me nu toch al twee keer gewaarschuwd dat anders twee keer rijbewijs kwijt was. Ik heb een vrij zware voet en het heeft me in het verleden al veel centen gekost en éénmaal rijbewijs voor een maand kwijt. Maar wie hard rijdt riskeert dit. Maar als wereldverbeteraar doe jij dus nooit iets verkeerd? Ook maar een saai leven dan
    Het geen ik hierboven geschreven heb is dan zeker van toepaasing op jou. Sorry hoor, nog veel "plezier" in het autorijden zou ik zeggen.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Jij bent waarschijnlijk zo'n gezapig, rustig, middenvakrijdend, filevormend, verkeersvlotheid belemmerend chauffeur.

En zich dan maar afvragen waarom je rechts wordt ingehaald fzo
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Jaja.. daar stond hij weer!

Vanaf 6u deze morgen! 6u !!!! Natienlaan in Knokke, xtrail SQV- ***
        Kvind het er toch wat over.. geen kat op de baan en daar staan ze dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          Jij bent waarschijnlijk zo'n gezapig, rustig, middenvakrijdend, filevormend, verkeersvlotheid belemmerend chauffeur.

En zich dan maar afvragen waarom je rechts wordt ingehaald fzo
          Ha, nee hoor, daar waar het kan steeds op het uiterste rechtse rijvak tegen 123 op cc. Dan heb je veel tijd om de andere bezig te zien.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Ha, nee hoor, daar waar het kan steeds op het uiterste rechtse rijvak tegen 123 op cc. Dan heb je veel tijd om de andere bezig te zien.
            Ajajaj! 123 km/u. Da's 3 km/u erover. Zie maar dat je niet geflitst wordt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
              Ajajaj! 123 km/u. Da's 3 km/u erover. Zie maar dat je niet geflitst wordt...
              ik heb dus nog +/- 4 km/u marge over hé.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                Jaja.. daar stond hij weer!

Is om de hardwekende mens te kloten niets anders. We zullen eens rap uwe dag om zeep helpen sé. Gisterenavond op het terras van het plaatselijk café hier nog ne flik bezig gehoord. Hij was al goed bezopen en was er trots op dat hij elke dag met liefde voor zijn werk de mensen kon kloten en er nog voor betaald werd. Als hij de mensen niet kon uitscheiten en boetes geven had hij een slechte dag en moest zijn wijf er 's avonds aan geloven. Ze kon kletsen krijgen als ze niet deed wat hij vroeg. Dat zei hij zo letterlijk Duidelijk ne gefrustreerde flik die normaal het grote voorbeeld moet zijn

Rara wat was het gespreksonderwerp op heel het terras voor de rest van de avond. Mijnheer de flik dus

Comment

• Inderdaad! En diene mens stelt het ganse politiekorps voor!
                  Echt een bende debielen in België!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                    Inderdaad! En diene mens stelt het ganse politiekorps voor!
                    Echt een bende debielen in België!
                    Maar echt, niet normaal hé?!

Ik hoop dat prospeed al naar de gazet gebeld heeft, zo'n zaken kunnen toch echt niet door de beugel hé...

Comment

• Ik ga daar regelmatig iets drinken en die flik ook. Ik zou daar graag blijven komen

En nu niet om onozel te doen maar die flik in kwestie was daar vroeger nog ne'n tapper. Vroeger tapte hij onze pintjes en nu schrijft hij onze boetes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                        Ik ga daar regelmatig iets drinken en die flik ook. Ik zou daar graag blijven komen

En nu niet om onozel te doen maar die flik in kwestie was daar vroeger nog ne'n tapper. Vroeger tapte hij onze pintjes en nu schrijft hij onze boetes
                        Officiëel toch te hopen?

Comment

Dat is dan ook een baan waar je makkelijk veel sneller kan rijden dan toegelaten, ze pakken er daar veel denk ik... Tijd geleden daar nog een Brabus Smart met Monegaskische platen een remspoor zien achterlaten toen ie de xtrail zag.

Comment

Reden te meer om eens met je jachtgeweer te passeren, geen kat die het ziet.

Comment

stond hij nu ook weer aan de molen?
                              Dat is een ambetant baantje. Daar kan je gerust 100 rijden in plaats van 90.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                Is om de hardwekende mens te kloten niets anders. We zullen eens rap uwe dag om zeep helpen sé. Gisterenavond op het terras van het plaatselijk café hier nog ne flik bezig gehoord. Hij was al goed bezopen en was er trots op dat hij elke dag met liefde voor zijn werk de mensen kon kloten en er nog voor betaald werd. Als hij de mensen niet kon uitscheiten en boetes geven had hij een slechte dag en moest zijn wijf er 's avonds aan geloven. Ze kon kletsen krijgen als ze niet deed wat hij vroeg. Dat zei hij zo letterlijk Duidelijk ne gefrustreerde flik die normaal het grote voorbeeld moet zijn

Rara wat was het gespreksonderwerp op heel het terras voor de rest van de avond. Mijnheer de flik dus
                                Was jij niet diegene die zei dat je niet ver kan geraken in het leven zonder te foefelen? Typisch dat het dezelfde hypocrieten zijn die zo'n dingen beweren, en ondertussen zichzelf 'de brave hardwerkende mens' noemen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  ik heb dus nog +/- 4 km/u marge over hé.....
                                  U bent een hypocriet.

Da's zoals zeggen dat je tegen softdrugs bent maar zelf met 3 gram weed op zak lopen omdat tot 5 gram gedoogd wordt.
                                  AutoMinded.be

Comment

• de wet is de wet hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                      u bent een hypocriet.

Da's zoals zeggen dat je tegen softdrugs bent maar zelf met 3 gram weed op zak lopen omdat tot 5 gram gedoogd wordt.
                                      ²
                                      120 =/= 124.

Comment

• autotellers wijken af, dus 124 op de teller is altijd minder reeel. ik denk dat hij daar op doelt .
                                        ik doe net hetzelfde. 125 en dan de cc erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          autotellers wijken af, dus 124 op de teller is altijd minder reeel. ik denk dat hij daar op doelt .
                                          ik doe net hetzelfde. 125 en dan de cc erop.
                                          Dat klopt, maar de regel is 120 op je teller.

Comment

Working...
                                          X