Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die staat inderdaad zeer goed opgesteld. 70 km/h is daar nu de limiet zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
      Is dat onder de brug dat je wil zeggen? 3pikkel net na de pilaar? daar heb ik ze al vaker zien staan. (Richting E40?)

Ze staan ook vaak richting KUST achter de brugpilaar (in dat grasperkje).

Maar ik dacht dat er daar 90 mocht worden gereden? 70 geldt voor op de brug?

Altijd oppassen ginder! staan daar heel vaak.. zeker naar de zomer toe..
      Ik passeer er dagelijks minstens 2x; heb ze daar nog nooit weten staan en heb daar nog nooit 70 of 90 gereden ... ik denk dat ik dat nu wel ga doen

Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
      Ze stonden deze keer niet onder de brug, maar een 200 meter ervoor (richting E40 dan), en dat stukje is 70 per uur!

3-pikkel stond tussen enkele betonblokken, en auto naast de weg (helemaal links op de tweede foto)

wanneer was dat???
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Is niet altijd zo, zie mijn bijdrage: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=4926
        af en toe kan je geluk hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

wanneer was dat???
          Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          jap. Om 9u stonden ze er al, ik passeerde rond 10u30-40
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Godverdomme, ben daar gepasseerd om 7u45 en niet aan 70 of 90 per uur ... kheb er niets gezien maar het was eigenlijk wel te verwachten; want ze hebben daar die meet-strips gelegd sinds een weekje.

in't vervolg toch maar wat trager rijden ginder.

Dat was dan
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            Daarnet stonden ze te flitsen in de Izegemsestraat in Rumbeke

Witte fiat Brava denk ik. Was vrij kalm aan het rijden en had hem vrij snel gezien, kwam van achter hem aangereden en kon de apparatuur door de achteruit zien zitten.

Heb wel wat schrik nu, want de voorbije 5 weken ben ik er geregeld een pak sneller gepasseerd
            Is de vaste flitskar van de zone Riho. Zijn flitslocaties kan je altijd bekijken op de site van de zone riho.

Comment

Dat was dan
              Pfoe; wordt spannend.
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ze stonden vandaag te flitsen in Knokke op de Natienlaan thv Mercedes Proot ... chance dat die X-trail goed herkenbaar is
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik snap echt niet waarom ze daar zo'n kleur op nemen, je ziet die van heel ver staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Spillies, hoe staat het met je flitspalmares?
                    Mijn laatste is van 1 april.

Bedankt voor de interesse,

P

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Moest je niet voorkomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Ze stonden vandaag te flitsen in Knokke op de Natienlaan thv Mercedes Proot ... chance dat die X-trail goed herkenbaar is
                        heeft me bijna eens liggen gehad, maar twas geen waar

Comment

Dat was dan
                          Ahaaa... goed om weten .. ze staan dus daar ook.. ze staan dus 200meter verder achter die brugpilaar ook. aufpassen geblazen!

ps: flitspalen op koninklijke baan richting blankenberge (en terug) ook smeerlapkes dat. Gelukkig nog niet actief oft ging al bingo zijn. Je zit daar echt in NO time boven de 50. hoop dat ze ginder wa tolerantie opzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                            Ahaaa... goed om weten .. ze staan dus daar ook.. ze staan dus 200meter verder achter die brugpilaar ook. aufpassen geblazen!

ps: flitspalen op koninklijke baan richting blankenberge (en terug) ook smeerlapkes dat. Gelukkig nog niet actief oft ging al bingo zijn. Je zit daar echt in NO time boven de 50. hoop dat ze ginder wa tolerantie opzetten.
                            Tolerantie? Das een goeie :p

Is al altijd een gevaarlijk stuk geweest om geflitst te worden. Ze stonden daar regelmatig met hun Corsa.
                            Laatst serieus in de remmen mogen gaan omdat die standaard Corsa met getinte ruiten tussen de
                            geparkeerde voertuigen stond. Best dat ik alert was.

Comment

• Oei, had jij geen Coyote?

Comment

• Hij was mss de eerste met een Coyote die passeerde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Ze hebben mij ook weer eens geflitst, 't was lang geleden.
                                  24/6 op de E19 in Ittre, richting Brussel.
                                  147 vastgesteld ==> 90.00 EUR
                                  Er staat daar ergens ne flitspaal he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                    Ja
                                    Heb ze al een mailtje gestuurd met de vraag of dit garantie is

Misschien wel ja.

Was ne mobiele
                                    Sorry, maar moet daar toch echt mee lachen hoor. Coyote = half-time bezigheid in de auto met alle gevolgen vandien en dan nog tegen de lamp lopen......
                                    Ik heb er geen en heb daar dus allemaal geen last van, kwestie van U aan de snelheidsbeperkingen te houden natuurlijk. ...
                                    Tis ni moeilijk, tis gemakkelijk.....
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Half-time bezigheid? Als je een flitser ziet op een knopje duwen? Als daar de helft van alle aandacht die je hebt naartoe gaat lijkt me dat je niet echt aandachtig achter het stuur zit...

Comment

Sorry, maar moet daar toch echt mee lachen hoor. Coyote = half-time bezigheid in de auto met alle gevolgen vandien en dan nog tegen de lamp lopen......
                                        Ik heb er geen en heb daar dus allemaal geen last van, kwestie van U aan de snelheidsbeperkingen te houden natuurlijk. ...
                                        Wat doe jij feitelijk in dit topic vraag ik me soms af ...

Comment

vloeken mag ook niet maar iedereen doet het De coyote heeft me nu toch al twee keer gewaarschuwd dat anders twee keer rijbewijs kwijt was. Ik heb een vrij zware voet en het heeft me in het verleden al veel centen gekost en éénmaal rijbewijs voor een maand kwijt. Maar wie hard rijdt riskeert dit. Maar als wereldverbeteraar doe jij dus nooit iets verkeerd? Ook maar een saai leven dan

Comment

Working...
                                          X