Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klopt.
    Het enige waar je nog genoegen uit kunt halen, is aan de bel gaan trekken bij de eigenaar totdat hij "nee bedankt zegt" tegen de vrienden van de fotografie. ( cfr. Schransdries in Beerse, en de vuilniszakaffaire in Halle).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Er is een zeker verschil tussen Duitse en Nederlandse politieagenten, en Belgische. Dat sjampetter-gevoel zit er nog altijd in, met uitdijende wapenriemen, toepassing van lokale dialecten en nogal boerse omgang met burgers.
      So true, dat verschil valt zo hard op met die buurlanden
      In Spanje gedragen ze zich dan weer erg autoritair, meestal de mitraillette geschouderd, (ook die alcoholimiet van 0.2 natuurlijk en sterke toename controles de laatste jaren) maar het geeft wel een veel professionelere indruk imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
        In Spanje gedragen ze zich dan weer erg autoritair, meestal de mitraillette geschouderd, (ook die alcoholimiet van 0.2 natuurlijk en sterke toename controles de laatste jaren) maar het geeft wel een veel professionelere indruk imo.
        franco is nog niet zo lang geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
          Eergisteren geflitst. Stond een klootzak op de Martelarenlaan in Kessel-Lo (in Leuven gekend als "de baan achter 't station"), ongeveer 30-40 meter na een bord van max. 30 km/u. Ik reed ongeveer 50. Er zijn daar werken aan de gang, ietsje verder nog wordt het echt smaller én zijn twee oversteekplaatsen, daar word je dus "op natuurlijke wijze" gedwongen om niet meer dan een 30 te gaan rijden, maar ja, dáár staan flitsen gaat natuurlijk niet veel opbrengen dan. Vandaag stond hij er weer, de zilvergrijze Astra, op dezelfde plaats . Als ik hem deze week nóg eens zie krijgt hij de finger. Lul .
          het pikt hee, als je gepakt wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
            Staan ze daar dan toch?
            Dan toch een beetje beginnen opletten
            Blijkbaar wel. Was er ook van verschoten. Had tijdens de week al gehoord op de radio dat ze op de A8 stonden maar die zondag niks gehoord maar ze wel zien staan.

Ze stonden ter hoogte van de oprit in Tubize richting Edingen. Mooi verstopt achter de struiken, je kon ze pas zien als je ze voorbij was.

Vroeger duwde ik regelmatig eens door op de A8 maar dat zal nu wat minder zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              3 of 4 weken kan ook hoor...
              Crap dan worden het nog enkele spannende weken. Bovendien moet het nog eens via de leasing maatschappij dus kan het nog wat langer duren.

Comment

• Twee kloteflikken hebben daarjuist mijn rijbewijs ingetrokken.

Ik heb nog al eens geen document gekregen waar instaat van wat ik beschuldigd wordt.
                Kan dat zomaar?
                Hoe kan ik nu mijn verdediging voorbereiden?

Comment

• LOL, voeg daar al direct maar smaad aan toe.
                  Dat kan allemaal ja. je krijgt de nodige papierwinkel nog wel thuisgestuurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                    Twee kloteflikken hebben daarjuist mijn rijbewijs ingetrokken.

Ik heb nog al eens geen document gekregen waar instaat van wat ik beschuldigd wordt.
                    Kan dat zomaar?
                    Aanleiding? Herko?

Ik heb alleszins al hetzelfde voorgehad, terplaatse intrekking nadat ze de procureur opbellen en je kan te voet naar huis.

Verdediging zal je nog wel even tijd voor hebben zeker? Je ontvangt sowieso een PV van wat zich net heeft voorgedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Aanleiding? Herko?

Ik heb alleszins al hetzelfde voorgehad, terplaatse intrekking nadat ze de procureur opbellen en je kan te voet naar huis.

Verdediging zal je nog wel even tijd voor hebben zeker? Je ontvangt sowieso een PV van wat zich net heeft voorgedaan.
                      Nee, Katse.

Ze begonnen over racen op de openbare weg en van die verzinsels.

Comment

• In principe zou je via een goeie advocaat je rijbewijs in deze periode terug kunnen vragen via de substituut die je rijbewijs heeft ingehouden. Zal wel wat voor moeten rondgebeld worden bij de betreffende politiedienst en parket om te achterhalen wie de onmiddellijke intrekking bevolen heeft, en na consultatie van het dossier dat de volgende werkdag al op het parket moet liggen.

Comment

Nee, Katse.

Ze begonnen over racen op de openbare weg en van die verzinsels.

Bij mij was 't ook Katze, die mannen doen dat precies graag.

Comment

Twee kloteflikken hebben daarjuist mijn rijbewijs ingetrokken.

Kan dat zomaar?
                            oei, troubles voor vrijdag :s
                            Kan men zomaar je rijbewijs afpakken zonder snelheidsmeting enz? en als je an het racen was, is de andere partij dan ook gepakt? of was je volgens hun aan het racen tegen jezelf :s
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Bij mij was 't ook Katze, die mannen doen dat precies graag.
                              Pfff, jaloezie doet soms rare dingen met een mens hé.
                              Lag er weer vingerdik op dat ze er niet tegen konden dat ik met een dikke BMW op de baan was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                oei, troubles voor vrijdag :s
                                Kan men zomaar je rijbewijs afpakken zonder snelheidsmeting enz? en als je an het racen was, is de andere partij dan ook gepakt? of was je volgens hun aan het racen tegen jezelf :s
                                De andere partij mocht achteraf gewoon doorrijden.
                                Het was een vrouw natuurlijk...

Ze heeft hen mss eerst een pijp gezet.

Comment

• gewoon doorrijden en jij je rijbewijs kwijt. Da's wel een erg groot contrast.

Was er een aanleiding, of echt een verzinsel?
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Jij bent van je eerste belediging ook niet gestorven zeker? Ik hoop dat ze je een paar toontjes lager laten zingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar wel. Was er ook van verschoten. Had tijdens de week al gehoord op de radio dat ze op de A8 stonden maar die zondag niks gehoord maar ze wel zien staan.

Ze stonden ter hoogte van de oprit in Tubize richting Edingen. Mooi verstopt achter de struiken, je kon ze pas zien als je ze voorbij was.

Hmja, de kans dat ze er staan op zondagmorgen is wel relatief kleiner

Zal het er ook beetje kalmer aan beginnen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                        Hmja, de kans dat ze er staan op zondagmorgen is wel relatief kleiner

Zal het er ook beetje kalmer aan beginnen doen.
                                        Richting Doornik, kilometerpaal 19.1 = staan ze dikwijls
                                        Richting Halle, waar die brug over de TGV-sporen gaat, met die oprit op pijlers = staan ze dikwijls.

Gouden regel: stop met vlammen tussen Edingen en Halle
                                        Tussen Edingen en Doornik relatief vrij spel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

wat is jouw verdediging

Comment

Working...
                                          X