Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alééé.. ben benieuwd wie zich heeft laten stekken vandaag tussen 4 & 12u.. ?

Serieuze nationale actie.. blijkbaar 163personen rijbewijs ingetrokken? ajajaj.. best dat'k me ingehouden heb..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      wtf is uit vandaag, deze morgen op q "28 vallende sterren"
      jeps de radio in de Volvo stond constant aan

's morgens keek ik nog voor vertrek op de site van Touring, 14 flitsers

Op mijn traject kwam ik maar één flitser tegen: ter hoogte van Jabbeke (bord 'Polders') Dit keer zag je wel duidelijk de camera voor de elektriciteitskast. En ietsje verderop stond er zwaantje

In Bertem stonden ze in een rij te wachten.

Comment

• Iemand een idee waar ze juist staan als er geflitst wordt tss Leuven-Lummen in Halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Iemand een idee waar ze juist staan als er geflitst wordt tss Leuven-Lummen in Halen.
          Aan de oprit staan ze.

Comment

• 4.623 automobilisten geklist bij grootschalige snelheidscontrole

08/06/10 15u24

De federale wegpolitie heeft vandaag tussen 4 en 12 uur in totaal 135.546 voertuigen gecontroleerd, waarvan er 4.623 automobilisten te snel reden. De grootste snelheidsduivel werd opgemerkt met een snelheid van 226 kilometer per uur. Dat meldt de politiedienst deze namiddag na afloop van de grootschalige controleactie tegen overdreven en onaangepaste snelheid.

Wie vanochtend op de autosnelwegen reed, liep meermaals de kans om gecontroleerd te worden bij snelheidscontroles in het hele land. Bij de operatie, NAWAY (National Action on Highway) VIII gedoopt, liepen 4.623 bestuurders tegen de lamp. In totaal werden er 352 voertuigen onderschept en speelden 39 mensen hun rijbewijs kwijt.

De hoogst vastgestelde snelheid bij de achtste nationale controleactie van de federale wegpolitie bedroeg 226 kilometer per uur en werd geregistreerd op de E411 richting Brussel.
            Opmerkelijk waren ook de bestuurder die 170 kilometer per uur reed in de buurt van wegwerkzaamheden waar de maximumsnelheid 70 kilometer per uur bedraagt, en de automobilist die 171 kilometer per uur haalde waar slechts 90 kilometer per uur toegelaten is.

Op de parking van Heverlee langs de E40 was er een sensibiliseringsactie in samenwerking met het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV). Automobilisten in overtreding werden uitgenodigd om de stand van het BIVV te bezoeken. Ook de buitenlandse bestuurders die te snel rijden, worden volgens de federale wegpolitie gesensibiliseerd. Dat gebeurt naar verluidt in samenwerking met de collega's van de Nederlandse politie die in de provincie Antwerpen aan de actie hebben meegewerkt. (belga/ypu)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Om een gemiddelde van 98 te halen moet je dan tussen de flitsbakken stevig versneld hebben.
              Niet als je voor de eerste flitspaal nog 120 rijdt, en na de tweede flitspaal wat te vroeg begint op te trekken.

Comment

• .....
                Last edited by ; 07/07/2010, 14:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                  De postbode had juist ook weer een mooie brief bij. Dik geflitst tussen Rotselaar en Leuven tegen ... f..ck euh... enorm hard. Gelukkig niet tegen gehouden maar gewone standaardbrief met de post om in te vullen (anders was het rijbewijs een tijdje weg geweest).

Alles prullemand in en een paar maanden wachten tot de wijkagent (misschien) langs komt om papieren in te vullen. Weeral 50 euro armer
                  Wa voor rare uitleg is da nu weer?

Dik geflitst... rijbewijs kwijt... 50 euro?

Of had je een stuk in uwe frak?
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• .....
                    Last edited by ; 07/07/2010, 14:08.

Comment

• Buiten de bebouwde kom is dat 40 km/u over de limiet. Dus na aftrekking van de technische marge van 6% aan 160 km/u zijde gejost. In de praktijk is dat 169,6 feitelijke km/u, of makkelijk +177 km/u op de teller.

Die marge is overigens optioneel als de rechter dit vindt. En het parket mag ook aan lagere snelheden u dagvaarden, en de rechter mag ook aan lagere snelheden een rijverbod uitspreken, maar is hiertoe niet verplicht.

Comment

Mijzelf kost een boete 50 euro, rest is "gedragen" door derden. Zijn de achterpoortjes van in België, zoals vroeger de truc met de boetezegels

Op een autosnelweg waar ge 120 km/uur mag wordt een rijbewijs ingetrokken vanaf 30 km/uur erover en ik zat "er iets" over. Maar als ze u niet tegen houden kunnen ze nooit weten wie de bestuurder is en moet ge dat zelf aangeven op het invulformulier. Helaas mogen boeten niet in de jaarrekeningen ingebracht worden, geprobeerd maar verworpen tijdens een controle
                        Vertel eens iets meer over de achterpoortjes
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• .....
                          Last edited by ; 07/07/2010, 14:05.

Comment

De postbode had juist ook weer een mooie brief bij. Dik geflitst tussen Rotselaar en Leuven tegen ... f..ck euh... enorm hard. Gelukkig niet tegen gehouden maar gewone standaardbrief met de post om in te vullen (anders was het rijbewijs een tijdje weg geweest).

Alles prullemand in en een paar maanden wachten tot de wijkagent (misschien) langs komt om papieren in te vullen. Weeral 50 euro armer
                            Randdebiel.
                            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Prachtige constructie die ik niet geheim geef (ge weet nooit wie er mee leest)
                              check PM
                              Ik wil deze PM ook

Comment

• ik ook :p
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• En als je dan toch de PM aan het doorsturen bent :p

Ik denk dat ik er afgelopen zondag ook dik aan hang, daarmee :s

Comment

• Iek ook

Comment

• aangezien iedereen een pm wilt (ik ook :p), pen het hier maar neer :p
                                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Boete ontvangen? Kaap het domein van het politiekorps

Gepost op 10-06-2010 om 17:49 door Dennis in Funny | 18 Reacties » Onder het mom van “don’t get mad, get even”: De Amerikaan Brian McCrary die weleens een snelheidsbekeuring oploopt, heeft het door hem zo gewraakte politiekorps een hak gezet.

Nee, hij heeft geen flitskasten gesloopt, of politieauto’s vernield. In plaats daarvan heeft hij het domein van de website van het korps gekaapt.

Hij ontdekte dat de registratie van het domein “bluffcitypd.com” van het Bluff City Police Department aan verlenging toe was.

Wanneer een domein niet door de eigenaar wordt verlengd, dan komt deze vrij en kan weer door een ander geclaimd worden. Dat is dus precies wat Brian gedaan heeft. Hij heeft het domein op zijn naam geregistreerd en er een website van gemaakt waar mensen o.a. kunnen klagen over bekeuringen die ze hebben ontvangen.

Korpschef David Nelson reageerde lauwtjes met de opmerking dat het verlengen van de registratie aan zijn aandacht was ontglipt, omdat hij zich simpelweg niet realiseerde dat dit betekent dat een ander het domein vervolgens kan claimen.
                                        Zelf loer ik al een poosje op o.a. cjib.nl, klpd.nl, politie.nl, en 112.nl.
                                        Met dank aan Oscar voor de tip

http://www.autoblog.nl/archive/2010/...rps#post-36019

Comment

• Op vendredi 28 mai 2010 om 01u20, Wij, ... en ... hebben vastgesteld:
                                          ...
                                          1830 Machelen
                                          R0 binnenring, Kmp 34,9 (na viaduct van Vilvoorde, richting Leuven)
                                          ...
                                          Max. toegelaten snelheid: 70km/u
                                          Gemeten snelheid: 112km/u
                                          Gecorrigeerde snelheid: 105km/u
                                          ...
                                          Werken in uitvoering
                                          ...
                                          175 euro
                                          Mijn eerste Belgische boete
                                          Omstandigheden: Niemand op de baan, snelwegverlichting op vele plaatsen uit, geen enkele bezigheid aan de werken te zien

Het mag natuurlijk niet, maar ik vind dit zinloos geflits

Comment

Working...
                                          X