Oorspronkelijk geplaatst door PJH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
?
Zie geen dorpskern, geen zebrapad, geen verkeerslichten, geen oversteekplaatsen zelfs voor de auto's, ... in de verste verte.
Alleen een kaarsrechte 4-vaksbaan die gescheiden is met een betonnen balken, een autostrade als 't ware.
Maar als je 120 rijdt hang je er natuurlijk aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten?
Zie geen dorpskern, geen zebrapad, geen verkeerslichten, geen oversteekplaatsen zelfs voor de auto's, ... in de verste verte.
Alleen een kaarsrechte 4-vaksbaan die gescheiden is met een betonnen balken, een autostrade als 't ware.
Maar als je 120 rijdt hang je er natuurlijk aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenyet again...andere richting nu.
100% onzichtbaar als je van de andere kant komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTot vorig jaar was het daar 120. Maar er zijn vele plaatsen waar je kan oversteken en invoegen, soms was het gevaarlijk. Ze zouden er zelfs 70 van willen maken, wat dan weer absurd traag is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTot vorig jaar was het daar 120. Maar er zijn vele plaatsen waar je kan oversteken en invoegen, soms was het gevaarlijk. Ze zouden er zelfs 70 van willen maken, wat dan weer absurd traag is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten@ Ceke, doen ze helaas al op de Koning Boudewijnlaan.. Paar keer chance gehad want ze zijn inderdaad onzichtbaar. Voornamelijk in de richting van de autostrade/egenhoven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten@ Ceke, doen ze helaas al op de Koning Boudewijnlaan.. Paar keer chance gehad want ze zijn inderdaad onzichtbaar. Voornamelijk in de richting van de autostrade/egenhoven.Bedoel je daar die weg naar de autostrade die aan parking Boddaert begint?
Ik bedoel expressweg / Meerdaelboslaan, om van tiensesteenweg naar haasrode te gaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenEr zijn zoveel Koning Boudewijnlanen in leuvenBedoel je daar die weg naar de autostrade die aan parking Boddaert begint?
Die dat je beschrijft (van de kapucijnenvoer tot aan de verkeerswisselaar met de E314).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenDat is daar toch een perfecte baan om 120 te rijden (en 90 aan verkeerslichten)? Mss het stuk tussen Aalterbrug en Aalter zelf, dat dat 90 is, kan ik mee leven (redelijk wat industrie enzo).
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDat stuk is nochtans al lang 90 hoor, het is de rest van de N44 dat ze nu omgedoopt hebben tot slaktraject
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEn waar is die gevaarlijke situatie daar????Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBwa, als er iemand uit die middenberm kwam ingevoegd en jij reed op dat moment 120 met iemand naast je en iemand achter je, dan was het soms wel een gevaarlijke situatie. Maar 90 is traag, ik weet het.
't Is enkel het stuk tussen die huizen net voor Kleit dat altijd al 90 was hé, buiten dat stuk en aan de verkeerslichten mocht je vroeger van aan het rondpunt in Aalter tot Maldegem 120.
Soit, 70 is er helemaal los over.
Maar ook dan gaan ze me niet pakken.
En we weten allemaal dat ze dat niet doen om gevaarlijke situaties aan te pakken. 't Moet geld opbrengen. Iedereen kiest voor zichzelf of hij mee wil betalen. Da's net het faire van 't systeem.
Anderzijds, veiligheid bereik je nooit met mobiele flitsploegen, zie Izzy.
Maar laat me duidelijk zijn, ook al kies ik ervoor om geen boetes te betalen, ik ben daarom niet altijd akkoord met de opgelegde limieten. Ik haat vooral het getal 70 ondertussen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZo hebben ze mij eens gehad, identiek dezelfde plaats. Ik zag een grijze polo en er ging een belletje rinkelen, maar er zat iemand in mijn gat te duwen dus ik kon niet remmen.125Eur.
Maar wel goedkoper dan een nieuwe achterbumper.
je enige troost is dat hij er ook zal opstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenAh ja, de andere die ik in mijn hoofd had heet Albertlaan, denk ik. Eén pot nat.
Het is er opletten geblazen want er zijn een paar stukken 50 (aan de fietsovergang) en 70
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls ze je toch konden flitsen zal die gatduwer dan toch niet zo dicht op u gereden hebben
je enige troost is dat hij er ook zal opstaan.
Comment
Comment