Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb een jaar geleden hetzelfde voorgehad, wel met een zwaantje, pieken tot 170. Hij vertelde dat hij me enkel een mondelinge waarschuwing kon geven omdat hij alleen was en geen camerabeelden had. Misschien ook zoiets in uw geval ?
Nee, ze waren met 2. En inderdaad, ook een mondelinge waarschuwing.
Sjans hebben zeker?
verleden week een pv in de bus gehad (van lokale politie van gent,feiten gebeurden in wielsbeke!!!) ,er stond in dat hij gezien heeft dat ik een auto heb ingehaald over een doodlopende witte lijn zonder richting aan te geven en ook veel te snel,omdat hij in burger was en met een gewone auto was kon hij niet tot interceptie overgaan, dat kan toch zomaar niet ???
Ja hoor, kunnen perfect in hun vrije tijd ook hun "job" terharte nemen....
Jammer, maar het is zo.
Aan de verkeersregels houden is het enigste dat helpt.....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Zeg wel. Die mannen reden in een doodnormale Volkswagen Jetta.
Tijd voor het kalmer aan te doen. Vriendin was goed gedecolleteerd.
Ik geloof U niet, bewijzen....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ja hoor, kunnen perfect in hun vrije tijd ook hun "job" terharte nemen....
Jammer, maar het is zo.
Aan de verkeersregels houden is het enigste dat helpt.....
dus een vaststelling doen zonder bewijzen?, waar gaan we naartoe zeg, ik wil die 'foto' zien, dus kon goed zijn dat er op stond dat ik aan het bellen was en geen gordel droeg?
hij heeft het lef om een pv te sturen maar niet om mij te doen stoppen
dus een vaststelling doen zonder bewijzen?, waar gaan we naartoe zeg, ik wil die 'foto' zien, dus kon goed zijn dat er op stond dat ik aan het bellen was en geen gordel droeg?
Ik verschiet mij van niks meer van de Gestapo tegenwoordig.
Allemaal een gaatje tussen hun ogen voor mij part!
Ik heb een jaar geleden hetzelfde voorgehad, wel met een zwaantje, pieken tot 170. Hij vertelde dat hij me enkel een mondelinge waarschuwing kon geven omdat hij alleen was en geen camerabeelden had. Misschien ook zoiets in uw geval ?
Een flik is een beëdigd ambtenaar, die zich aan hun eed zou moeten houden.
Spijtig genoeg zijn flikken mensen, wat genoeg zegt.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
Gisterenmorgen stonden ze daar op de Blankenbergsesteenweg de auto's op de N31 te flitsen.
Op dat stuk mag je nog net 70, 200m verder mag je 90, en volgens de verkeerswet mag je nog es 200m verder, na de afrit 120. Al staat er pas 3km verder het witte bord met schuine zwarte streep door.
Ik deed al 110 fzo, meestal rij ik daar nog trager, zie daar rechts op dat stuk aan de slagbomen een auto vreemd staan, en dan zie ik plots de driepikkel. Nog op de rem gegaan, maar denk dat ik nog aan 90 gepasseerd ben.
En die sprinter heeft een tachograaf, dus geen tellerafwijking
jap. Om 9u stonden ze er al, ik passeerde rond 10u30-40
Godverdomme, ben daar gepasseerd om 7u45 en niet aan 70 of 90 per uur ... kheb er niets gezien maar het was eigenlijk wel te verwachten; want ze hebben daar die meet-strips gelegd sinds een weekje.
in't vervolg toch maar wat trager rijden ginder.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Godverdomme, ben daar gepasseerd om 7u45 en niet aan 70 of 90 per uur ... kheb er niets gezien maar het was eigenlijk wel te verwachten; want ze hebben daar die meet-strips gelegd sinds een weekje.
in't vervolg toch maar wat trager rijden ginder.
Is dat onder de brug dat je wil zeggen? 3pikkel net na de pilaar? daar heb ik ze al vaker zien staan. (Richting E40?)
Ze staan ook vaak richting KUST achter de brugpilaar (in dat grasperkje).
Maar ik dacht dat er daar 90 mocht worden gereden? 70 geldt voor op de brug?
Altijd oppassen ginder! staan daar heel vaak.. zeker naar de zomer toe..
Vroeger stonden ze daar zelfs gewoon op de pechstrook. En toch zag je die flitser afgaan...
Begin jaren '90, nog voor de wijzigingen aan de bocht en het kruispunt (toen het nog met lichten was).
Je mag daar 70, tot wat verder, dan staan er borden 90, allemaal goed en wel, maar dan is er die oprit.
Dan heb je dus 2x2 rijvakken met gescheiden middenberm, autoweg, mag je normaal dus 120. Na de 'kruising' (de oprit) wordt de 90 niet meer herhaald, wat dus betekent dat je na die oprit 120 mag.
Toch staat er 3km verder een wit bord met 90 in het grijs en schuine zwarte streep door. Die borden staan daar in feite toch onnodig, of zie ik iets over het hoofd?
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
verleden week een pv in de bus gehad (van lokale politie van gent,feiten gebeurden in wielsbeke!!!) ,er stond in dat hij gezien heeft dat ik een auto heb ingehaald over een doodlopende witte lijn zonder richting aan te geven en ook veel te snel,omdat hij in burger was en met een gewone auto was kon hij niet tot interceptie overgaan, dat kan toch zomaar niet ???
Nee dat kan niet, ik vind dat je hiervoor beboet moet worden.
Of had jij het over wat anders?
Je mag daar 70, tot wat verder, dan staan er borden 90, allemaal goed en wel, maar dan is er die oprit.
Dan heb je dus 2x2 rijvakken met gescheiden middenberm, autoweg, mag je normaal dus 120. Na de 'kruising' (de oprit) wordt de 90 niet meer herhaald, wat dus betekent dat je na die oprit 120 mag.
Toch staat er 3km verder een wit bord met 90 in het grijs en schuine zwarte streep door. Die borden staan daar in feite toch onnodig, of zie ik iets over het hoofd?
klopt, niet allemaal even logisch daar.
Soms denk ik dat er wat borden blijven staan zijn van voor de wijzigingen...
Ik verschiet mij van niks meer van de Gestapo tegenwoordig.
Allemaal een gaatje tussen hun ogen voor mij part!
Maar dan is heel het land weer in schok
Ach ze doen hun werk en spelen graag de macho. Maar ze weten dat ze overal worden uitgelachen en nergens geapprecieerd worden. Bij ons in de familie heeft er ooit iemand het gedurfd bij de politie te gaan met als resultaat dat niemand van de familie daar ook nog enig contact mee heeft en dat hij nooit nog voor een familiefeest wordt uitgenodigd. Bij zijn ouders en broers moet hij niet meer komen. Niet meer welkom daar.
Maar dan is heel het land weer in schok
Ach ze doen hun werk en spelen graag de macho. Maar ze weten dat ze overal worden uitgelachen en nergens geapprecieerd worden. Bij ons in de familie heeft er ooit iemand het gedurfd bij de politie te gaan met als resultaat dat niemand van de familie daar ook nog enig contact mee heeft en dat hij nooit nog voor een familiefeest wordt uitgenodigd. Bij zijn ouders en broers moet hij niet meer komen. Niet meer welkom daar.
Comment