Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Gisterenavond van de zee naar het binnenland, na de finale, wat een spel was dat op de E40 zo gevlogen dat er werd gedaan......
    Richting Kortrijk ook , normaal als 180 doe steekt niemand mij voorbij , maar nu was ik 1 van de tragere ...
    gelukkig kon ik nog wat gas bij geven

Comment

• Gisteren ook van Hamme naar Mechelen, via de E17 - R1 - E19. Er werd serieus wat afgevlamd.

Comment

• opgelet in Zeebruge, 2 nieuwe flitspalen !

Als je Zeebrugge binnen rijdt vanuit Blankenberge, aan de eerste lichten waar het 50 is staat nu een paal.

Was wel te verwachten, nietmand rijdt daar 50 per uur, tot nu.

Aan de andere kant van het kruispunt in tegenovergestelde richting staat de tweede paal natuurlijk.
        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          Gisterenavond van de zee naar het binnenland, na de finale, wat een spel was dat op de E40 zo gevlogen dat er werd gedaan......
          Idd, op de N49 richting binnenland ook, niet normaal. Waarschijnlijk allemaal super gefrustreerd ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Nee dat kan niet, ik vind dat je hiervoor beboet moet worden.
            Of had jij het over wat anders?
            dus zonder bewijs(foto) kan je beboet worden??,en dan nog in burger, waarschijnlijk zo een gastje die promotie wil maken zeker, ik ga zeker in beroep,zoiets kan niet...
            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
              dus zonder bewijs(foto) kan je beboet worden??,en dan nog in burger,

waarschijnlijk zo een gastje die promotie wil maken zeker,

ik ga zeker in beroep,zoiets kan niet...
              eerste regel: natuurlijk

tweede regel: flauw

derde regel: laat ons genieten en vertel hoe het verloopt

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                eerste regel: natuurlijk

tweede regel: flauw

derde regel: laat ons genieten en vertel hoe het verloopt
                Als hij nu 2 getuigen heeft, dan maakt hij toch een kans?

Comment

dus zonder bewijs(foto) kan je beboet worden??,en dan nog in burger, waarschijnlijk zo een gastje die promotie wil maken zeker, ik ga zeker in beroep,zoiets kan niet...
                  wener.

Politiemensen kunnen/mogen/moeten ambtshalve die vaststellingen doen. Hou je aan de regels, dan gebeurt dat niet. Of ga je nu beweren dat hij jou er toevallig uitpikte en dat je braafjes volgens de regels reed? Als je zulke overtredingen maakt moet je maar op de blaren zitten, vind ik. Foto of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                    Als hij nu 2 getuigen heeft, dan maakt hij toch een kans?
                    Als er twee man bij hem in de auto zat, ja. In elk ander geval zal 't moeilijk zijn om dat verkocht te krijgen, denk ik.

Comment

• Als een flik u opschrijft en u daarna beboet zonder bewijs is een teken dat uw strafblad nog niet lang genoeg is of dat ge niet grof genoeg zijt geweest

lang strafblad > flik ziet dat als hij achter zijn bureauke de PV aan het opstellen is, slikt tweemaal, denkt in de mate dat zoiets bij die gasten kan na en beslist om het toch maar zo te laten.

Grof antwoorden > als ge op een beleefde manier duidelijk laat merken dat hij u niet kan imponeren en dat ge er toch geen seconde van wakker zult liggen voelt de smurf in kwestie aan dat hij niet kan overheersen en laat hij het meestal zo. Hij wil toch het laatste woord hebben en geeft u verbaal een verwittiging.

Comment

is verloren energie hoor
                        agent is beedigd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                          Als er twee man bij hem in de auto zat, ja. In elk ander geval zal 't moeilijk zijn om dat verkocht te krijgen, denk ik.
                          dan nog

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hier worden de zaken toch nogal gemakkelijk omgedraaid.
                            Er wordt een overtreding gedaan en dan komt men janken dat men betrapt en vervolgens beboet wordt.
                            Ik heb het al dikwijls gezegd, als je over de rand gaat en je wordt betrapt, neem het dan als een man en onderga je straf.

Comment

• Adrih, dat is ook wat kort door de bocht omdat Politiemensen ook "mensen" zijn.

Je hebt er die hun job als een goede huisvader uitoefenen en je beboeten wanneer je een gevaar vormt en daarvoor ook de verkeerswetgeving voor gebruiken.

Je hebt echter ook een "groep" die erop uit zijn mensen te ambeteren en de macho uit te hangen. Sorry maar dat is ook gewoon zo, en zo een mensen tja......

Als elke politieagent die niet in actieve dienst is, begint met verkeersovertredingen uit te delen dan kan je je straks niet meer in het verkeer begeven, denk ik.

Voorbeelden van beide situaties in overvloed.

Ik denk dat je reactie wel de bedoeling heeft te nuanceren (beetje tegengewicht), net als de mijne
                              Last edited by Jokke_vlo; 13/07/2010, 18:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Hier worden de zaken toch nogal gemakkelijk omgedraaid.
                                Er wordt een overtreding gedaan en dan komt men janken dat men betrapt en vervolgens beboet wordt.
                                Ik heb het al dikwijls gezegd, als je over de rand gaat en je wordt betrapt, neem het dan als een man en onderga je straf.
                                dat was om 5u s'morgens hé,dat noem ik 'pesten' , als hij mij liet stoppen dan had ik er geen grobleem mee gehad,maar hij had het lef niet,het is gemakkelijker een briefje (lees pv) opsturen, rij jij dan iedere dag tussen de lijntjes? stel dat jij morgen een pv in de bus krijgt waarin staat dat je door het rood bent gereden,dat ze dat vastgesteld hebben,zou jij akkoord gaan zonder bewijzen (foto)??
                                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Als hij in burger was is het niet gemakkelijk om iemand te laten stoppen. Dat heeft niets met lef te maken.

Ikzelf heb ook al PV's gehad, en nog nooit een foto gezien. Maar daar gaat het hier niet om dacht ik.
                                  Meestal weet je trouwens zelf perfect wanneer je in fout was. En ik vind het maar kleintjes om dan te gaan kissebissen.

Comment

rofl. Hoe oud ben jij? Een flik die z'n beroep correct uitvoerd vind jij niet kunnen?
                                    Hoe denk je dat het vroeger gedaan werd? Als een flik iemand door het rood licht ziet rijden zou die ook geen boete mogen schrijven als ie geen foto heeft, volgens uw redenering? Goed bezig. Ge waard in fout, take it like a man.

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                    Als een flik u opschrijft en u daarna beboet zonder bewijs is een teken dat uw strafblad nog niet lang genoeg is of dat ge niet grof genoeg zijt geweest

lang strafblad > flik ziet dat als hij achter zijn bureauke de PV aan het opstellen is, slikt tweemaal, denkt in de mate dat zoiets bij die gasten kan na en beslist om het toch maar zo te laten.

Grof antwoorden > als ge op een beleefde manier duidelijk laat merken dat hij u niet kan imponeren en dat ge er toch geen seconde van wakker zult liggen voelt de smurf in kwestie aan dat hij niet kan overheersen en laat hij het meestal zo. Hij wil toch het laatste woord hebben en geeft u verbaal een verwittiging.
                                    Gij hebt al veel ervaring met flikken zeker? Welke randdebiel van ne flik gaat er nu géén pv schrijven omdat je recidivist bent. Dat is gelijk een seriemoordenaar laten lopen zonder straf omdat ie het anders toch wel terug zal doen, na z'n gevangenisstraf.

En als ge fars doet tegen ne flik, zijt maar zeker dat hij u zal en kan overheersen en dat ge zult mogen betalen.

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Ze staan te flitsen op de N37 tussen Tielt en Pittem richting Pittem. Ik hoop dat ze niet in de andere richting flitsen, want dan hang ik er waarschijnlijk aan, maar heb niets gezien.

Kom aangereden, zie een verdachte wagen staan, kijk naar de bumper, niets abnormaals, erachter staat een witte camionet met zo'n LED bord omhoog. Ik zie in m'n achteruitkijkspiegel iets staan van 'flitscontrole'

In het terugkeren kan ik het bord deftig lezen en jawel "opgepast, flitscontrole". Vlak erna een blauwe Focus met idd, achter de voorruit de flitsapparatuur. Hopelijk flitste ie maar in 1 richting
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Ik dacht in het heenrijden dat er idd een driepikkel stond in mijn richting, omdat ik niets aan de wagen had gezien. In het terugkeren nog es duidelijk gekeken, maar geen driepikkel kunnen spotten.

Fak, dan toch maar beginnen opletten, tussen Tielt en Aalter rij ik meestal 110 of meer. Straks dwingen ze mij nog een coyote te kaufen.
                                    Daarnet liep ik naar de brievenbus, en moest denken aan bovenstaande mogelijke boete, bijna 2 weken geleden. Doe de bus open, en jawel, een brief met blauw logo. 104 gemeten, 97,45 met correctie, 50 euro down the drain. M'n eerste flitsboete dit jaar, valt dus nog mee.

Benieuwd hoeveel m'n flits van in Brugge zal kosten, als ik per jaar meer boetes moet betalen dan dat een coyote abo kost, ga ik me er toch eentje aanschaffen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      Leuke familie
                                      Wat nog eens bewijst dat zelfs in de meest marginale families er soms nog een witte raaf opstaat die een normaal bestaan wil leiden......

Comment

• Al die heisa voor een stomme doodlopende witte lijn, moest het nu nog een doorlopende of ononderbroken witte lijn geweest zijn ok, maar nu ????

Comment

• Ge betaald dat en daarmee gedaan. We leven nog altijd in België. Ze mogen u niet martelen of opsluiten voor zo'n prullen. En volgende keer als ze nog eens ne flik omver maaien trakteert ge uzelf eens op een goed etentje met een goei fles wijn. Is zoals in die topic over betalen van de rijbelastingen. Niemand heeft dat al eens uitgesteld en gewacht op zijn herinnering Ge zijt toch een Belg en een Belg is een geboren foefelaar

Gewoon prachtig hier. Opeens zijn ze hier precies allemaal wereldverbeteraars geworden? Dus jullie betalen graag veel belastingen, boetes, laten je graag uitscheiten door de flikken... hebben jullie dan totaal geen eigenwaarde meer? Elke dag zie je duizenden mensen gefrustreerd en gestresseerd in hun auto naar het werk rijden. 's Avonds terug naar huis of café. Paar pinten drinken, wat aan de voetbalgekte meedoen, de koers volgen en daarna naar huis bed in. Als dat HET LEVEN is Volgens mij is het hier om velen te doen uit leedvermaak en misschien wel jaloezie, afgunst

@ Will : dus wij zijn nu opeens een marginale familie omdat er een witte raaf tussen zit die een -volgens wat gij noemt- normaal leven wil leiden? Dus als morgen uw nonkel flik wordt en begint met de familie te viseren om te kunnen beboeten nodigt gij die met een grote smile uit op uw trouwfeest? Vind gij het dan normaal dat hij bijvoorbeeld zijn eigen zuster een boete geeft omdat ze een paar centimeters buiten de lijnen geparkeerd staat (en het was 4 cm, zelfs een foto van genomen). Eerst pak boetes betalen en dan samen op uw eigen feest iets drinken

Comment

Working...
                                          X