Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tttoon Bekijk BerichtenZe staan op de grote baan in dat dal tussen Helchteren en Houthalen, waar er efkes geen rood licht is. Het zijn precies nieuwe modellekes (2 grote ronde openingen boven elkaar in de kast) en ik heb de indruk dat ze gericht staan om van voor te flitsen, een heel eind verder op de weg (dus in de andere rijrichting als normaal). Ofwel moeten ze nog afgesteld worden. Ze staan elk op een helling van dat dal (dus 2 in totaal). Kakplaats alleszins daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenTussen Zwevegem en Heestert (N8 / Keiberg) staan er nu ook zulke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenTussen Zwevegem en Heestert (N8 / Keiberg) staan er nu ook zulke.
Weet niet of die kasten voor-en achterkant zouden flitsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
de geluidsmuur in Loppem
Ze stonden van daar ook in de Baron Ruzette laan, recht voor de bloemenwinkel en er zijn er gepakt geweest ! (en dat rond 11 uur)Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tttoon Bekijk BerichtenZe staan op de grote baan in dat dal tussen Helchteren en Houthalen, waar er efkes geen rood licht is. Het zijn precies nieuwe modellekes (2 grote ronde openingen boven elkaar in de kast) en ik heb de indruk dat ze gericht staan om van voor te flitsen, een heel eind verder op de weg (dus in de andere rijrichting als normaal). Ofwel moeten ze nog afgesteld worden. Ze staan elk op een helling van dat dal (dus 2 in totaal). Kakplaats alleszins daar.
Weer al eentje erbij...
Comment
-
Gisterenavond stonden ze te flitsen op Koning Boudewijnlaan in Leuven. Het was vrij druk maar iedereen reed +80.
De eerste van de "groep" wordt geflitst en iedereen smijt alles toe.
Balen voor diene eerste, maar was wel blij met zijn martelaarschap.
(het flitste ongeveer 100m voor mij, maar had de Opel Astra (RCB-...) nog niet zien staan)
Vanmorgen op de E19 eerst een anonieme politiewagen gepasseerd. Ik reed 160 ongeveer.
Kunnen u die dan eigenlijk beboeten?
En dan plots file van iets voorbij oprit Mechelen-Noord. Tegen 20 km/u voorbij de flitspaal (die meestal de oorzaak is van de files), maar een beetje verder stond blijkbaar een flitswagen achter het groene bord.
Compleet nutteloos ondertussen want het was file dankzij hem. Een 100m voorbij het groene bord kon je dan terug full speed rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tttoon Bekijk BerichtenZe staan op de grote baan in dat dal tussen Helchteren en Houthalen, waar er efkes geen rood licht is. Het zijn precies nieuwe modellekes (2 grote ronde openingen boven elkaar in de kast) en ik heb de indruk dat ze gericht staan om van voor te flitsen, een heel eind verder op de weg (dus in de andere rijrichting als normaal). Ofwel moeten ze nog afgesteld worden. Ze staan elk op een helling van dat dal (dus 2 in totaal). Kakplaats alleszins daar.Dat is inderdaad wel een ellendige plaats...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenWerken ze al? Nu vertraag ik daar altijd tot mooi 70 maar was onbewust wat aan het versnellen alweer toen ik bij de 2de kwam. Ik keek erin en zag precies een klein flikkeringetje. Was nog licht, dus kan ook weerkaatsing van de zon geweest zijn
Weet niet of die kasten voor-en achterkant zouden flitsen?? Ik passeer er bijna elke dag...
Comment
-
Geen idee of die werken, maar gisteren stonden ze dan weer wel te flitsen op de grote ring rond Hasselt. (donkerblauwe?) Fiësta stond op de pechstrook te flitsen, iedereen ging spontaan op de rem.
Trouwens, ik maak er een gewoonte van om af en toe eens langs het politiebureau in Hasselt te wandelen (is op een paar 100m vanwaar ik woon), dan hebt ge na verloop van tijd alle anonieme wagens en flitsers wel gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenEn dan plots file van iets voorbij oprit Mechelen-Noord. Tegen 20 km/u voorbij de flitspaal (die meestal de oorzaak is van de files), maar een beetje verder stond blijkbaar een flitswagen achter het groene bord.
Compleet nutteloos ondertussen want het was file dankzij hem. Een 100m voorbij het groene bord kon je dan terug full speed rijden.
Gelukkig was men Mini Coyote al ruim op voorhand een waarschuwing aan het geven
Comment
-
Nog voor de brug?
Heb ze niet staan. (gepasseerd rond 8u15)
Want dat wou ik nog zeggen: alle groene borden zijn weg
Da viel mij opeens in Mechelen-Noord. En ze waren ook weg voor afrit Rumst, na flitspaal Waarloos, thv afrit Kontich.
Echt bizarVraag me af waarom ze dat gedaan hebben.
edit: lol, nieuwe foto's op google maps. Van tijdens de werken op E19 vorig jaar. Ge kunt zelfs de flitspaal zien staan
Last edited by Cyrano.ak; 05/02/2010, 13:28.
Comment
-
't was dus richting Antwerpen voor de flitspaal. Er stond een flitswagen en een zwaantje in het midden.
Ik dacht dat het het eerste stuk was met enkel beton in het midden (geen bomen), maar als ik op de satelietbeelden kijkt, dan is dat de brug over de Bussestraat in Rumst, dat lijkt me vreemd.
Ik zal straks als ik naar huis rij nog eens in het oog houden om de exacte locatie aan te kunnen duiden.
Over die groene borden, ik denk dat ze ingezien hebben dat het niet zo veel uitmaakte. Ge kon nog altijd duidelijk zien of ze erachter stonden of niet ( dat vond ik toch)Last edited by Cash; 05/02/2010, 14:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenhaha, de woordkeuze kon inderdaad beter
Ze stonden van daar ook in de Baron Ruzette laan, recht voor de bloemenwinkel en er zijn er gepakt geweest ! (en dat rond 11 uur)
die geluidsmuur? wat bedoelt hij daarmee? Is dat rijrichting kust onder de brug van de Torhoutsesteenweg of is dat er nog voor?
Of hebben we dan over de tegengestelde richting naar Brussel?
Comment
Comment