Oorspronkelijk geplaatst door EricV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenNiemand met een antwoord?
Maar dat is niet altijd zo (tenzij de overtreding in aanmerking komt voor invordering rijbewijs).
Ik weet ook niet welke logica er achter zit, hangt wss. gewoon af van politiezone tot politiezone.
Ander formulier alleen invullen als je de inbreuk betwist maar als je geflitst bent lijkt me dat redelijk zinloos (tenzij je uw hoogzwangere vriendin naar het gasthuis aan het voeren was misschien maar dan nog).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenAls de wagen op een rechtspersoon staat ingeschreven, kan het gebeuren dat ze de identiteit van de bestuurder vragen.
Maar dat is niet altijd zo (tenzij de overtreding in aanmerking komt voor invordering rijbewijs).
Ik weet ook niet welke logica er achter zit, hangt wss. gewoon af van politiezone tot politiezone.
Ander formulier alleen invullen als je de inbreuk betwist maar als je geflitst bent lijkt me dat redelijk zinloos (tenzij je uw hoogzwangere vriendin naar het gasthuis aan het voeren was misschien maar dan nog).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, te hard rijden he
Als mijn ouders al mijn boetes zouden gezien hebben had ik geen auto meer. En das niet leukOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNet iets eigenaardigs vastgesteld.
Kwam van Louvain La Neuve, constant tussen de 140 en 150 op teller gereden. En overal (E411, Ring Brussel, A12, E313) was ik bij de snellere wagens. Tot ik op de E34 kwam, kwam de ene na de andere mij voorbijgereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNet iets eigenaardigs vastgesteld.
Kwam van Louvain La Neuve, constant tussen de 140 en 150 op teller gereden. En overal (E411, Ring Brussel, A12, E313) was ik bij de snellere wagens. Tot ik op de E34 kwam, kwam de ene na de andere mij voorbijgereden.
Comment
-
Tju. Ik kwam van Deinze en reed richting Tielt. Ik denk dat ik net over t'Hoge de welbekende donkerblauwe Ford Focus (laatste model) zien staan heb. Vandaag kijk ik op de website van de lokale politie en vandaag zijn er inderdaad controles aangekondigd, maar ze zeggen zelden waar.
Ik reed net onder de 80 op de naald, geen flits gezien. Ik hoop op de 6% marge en de standaard te hoge cijfers op de snelheids..(hoe heet dat ding in uw auto trouwens?). Misschien was ie ook nog niet ingesteld. Er zat alleszins één chauffeur in die net druk met de gsm of radio bezig was. Eigenlijk kan het nog best gewoon iemand zijn die stopte om te bellen.
*fingers crossed*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenStuur het niet terug, dan zal je snel genoeg merken of het een verplichting was of niet.
Volgens mij moet je dat formulier opsturen, of men gaat ervan uit dat je geen minnelijke schikking wilt.Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenAls de wagen op een rechtspersoon staat ingeschreven, kan het gebeuren dat ze de identiteit van de bestuurder vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDe staat is u in alle geval dankbaar. Maar ik geef mijn geld liever aan wat anders.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Wacht maar tot ze u eens betrappen, ge zult dan wel een ander toontje zingen.. of misschien helemaal niet meer. Zeg nooit nooit zelfs met zo ene .Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenAls ge u aan de wettelijke snelheden houdt, kunt ge uw geld ook voor wat anders gebruiken dan het uitgeven aan zo'n onnozel verklikkerke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenAls ge u aan de wettelijke snelheden houdt, kunt ge uw geld ook voor wat anders gebruiken dan het uitgeven aan zo'n onnozel verklikkerke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen puur hypothetische flits aan 110 door zone 30, wat zouden de gevolgen daar van zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen puur hypothetische flits aan 110 door zone 30, wat zouden de gevolgen daar van zijn?
Minnelijke schikking kan, en bedraagt 690 euro.
Dagvaarding voor de politierechtbank is waarschijnlijker. Boete tussen 55 en 2.750 euro en een verplicht rijverbod van 8 dagen tot 5 jaar.
Veel zal afhangen van de concrete omstandigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDure hypothetische vlaai dan
Er stond een flik met een anonieme auto, hij was net iets bezig eraan, dus ik weet niet of hij zijne rommel aan't opzetten of aan't opruimen was.
Maar ik reed uiteraard netjes 29.
Comment
Comment