Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
onze vriendjes hebben weer een goed plaatske gevonden;
e19 brussel antwerpen ter hoogte van machelen (in de s-bocht, laatste stuk terug naar rechts), staan ze helemaal rechts in een inham (oud model passat)
het rare is, ben daar gisteren rond 13u gepasseerd en deze ochtend stonden ze er terug (of nog ?)
ik denk dat het al wat geld heeft opgeleverd. snelheid is daar beperkt tot 70 ...
Ter hoogte van de afslag Vilvoorde bedoel je, waar de werken momenteel bezig zijn?
Goed om te weten.
Net PV in de bus, 24/01 geflitst, nu reeds in de bus :s
59km/u waar 50km/u de maximum toegelaten snelheid was, maw 50€
Maar toch een kleine vraag hierover, Er zit in bijlage een Antwoordformulier, dit dient terug gestuurd te worden. Nu kreeg ik dit bij vorige verkeersinbreuken niet, wetgeving verandert? of naar aanleiding van het aantal overtredingen?
Mijn vraag is of er een verplichting is tot het terugsturen van het antwoordformulier ?!
Twijfel bij mij is er omdat op vorige pv vermeld stond dat het "enkel in geval van betwisting" diende terug gestuurd te worden.
Mijn vraag is of er een verplichting is tot het terugsturen van het antwoordformulier ?!
Twijfel bij mij is er omdat op vorige pv vermeld stond dat het "enkel in geval van betwisting" diende terug gestuurd te worden.
Hallo
Of er verplichting is tot het terugsturen HANGT AF van de vragen die worden gesteld.
Euhm gasten, hoe lang duurt de verwerking (vanaf de dag dat je geflits bent tot wanneer de brief in je brievenbus ligt) van een flitboete in België?
Meer bepaalt van Leuven centrum?
Maar aan 65 denk ik en je mag daar 50, dus 't zal nog cava zijn.
Die flitspalen in Leuven daar beginnen echt mijn keel uit te hangen eh GVD...
Deze nacht omstreeks één uur ben ik geflitst in zone 50 (geen kat op de baan). Komt door onoplettendheid. Ik was in conversatie met iemand en heb ik natuurlijk niet op m'n snelheid + aanwezigheid van dat flitspaal gelet. En stom kutding die natuurlijk met alle nodige lichtspel de boel flitste.
Ik reed bijna zo'n 70 km/u. Ook voor mij 50 euro zeker?
Deze nacht omstreeks één uur ben ik geflitst in zone 50 (geen kat op de baan). Komt door onoplettendheid. Ik was in conversatie met iemand en heb ik natuurlijk niet op m'n snelheid + aanwezigheid van dat flitspaal gelet. En stom kutding die natuurlijk met alle nodige lichtspel de boel flitste.
Tussen de 50 en de 90, afhankelijk van de gemeten snelheid en de plaats van de overtreding (binnen of buiten bebouwde kom).
Is je Inforad K1 niet afgegaan bij die flitspaal ?
Stuur het niet terug, dan zal je snel genoeg merken of het een verplichting was of niet.
Volgens mij moet je dat formulier opsturen, of men gaat ervan uit dat je geen minnelijke schikking wilt.
Misschien stond hij niet aan. Ik zet hem ook alleen op als ik ergens naartoe rij waar ik nog nooit geweest ben.
En "onnozele prullen" zijn dat zeker niet, dat werkt perfect
Misschien stond hij niet aan. Ik zet hem ook alleen op als ik ergens naartoe rij waar ik nog nooit geweest ben.
En "onnozele prullen" zijn dat zeker niet, dat werkt perfect
Het is een prul voor softies. Een echte man legt zich erbij neer als hij geflitst is en een boete in de bus krijgt. Hij heeft het spel gespeeld en verloren.
Het is een prul voor softies. Een echte man legt zich erbij neer als hij geflitst is en een boete in de bus krijgt. Hij heeft het spel gespeeld en verloren.
Comment