Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
    onze vriendjes hebben weer een goed plaatske gevonden;
    e19 brussel antwerpen ter hoogte van machelen (in de s-bocht, laatste stuk terug naar rechts), staan ze helemaal rechts in een inham (oud model passat)
    het rare is, ben daar gisteren rond 13u gepasseerd en deze ochtend stonden ze er terug (of nog ?)
    ik denk dat het al wat geld heeft opgeleverd. snelheid is daar beperkt tot 70 ...
    Ter hoogte van de afslag Vilvoorde bedoel je, waar de werken momenteel bezig zijn?
    Goed om te weten.
    2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
      Net PV in de bus, 24/01 geflitst, nu reeds in de bus :s

59km/u waar 50km/u de maximum toegelaten snelheid was, maw 50€

Maar toch een kleine vraag hierover, Er zit in bijlage een Antwoordformulier, dit dient terug gestuurd te worden. Nu kreeg ik dit bij vorige verkeersinbreuken niet, wetgeving verandert? of naar aanleiding van het aantal overtredingen?
      Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
      Zulk een antwoordformulier is de normale gang van zaken.

Heeft dus niets te maken met veranderde wetgeving of het aantal overtredingen.
      Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
      Bij nazicht van vorige PV staat er bovenaan het antwoordformulier:

"Terug te sturen binnen 15 dagen, ENKEL IN GEVAL VAN BETWISTING"

Nu staat er: "Terug te sturen binnen de 5 dagen"
      Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
      Betreft het deze keer misschien een voertuig dat ingeschreven is op naam van een vennootschap?

Worden op de verschillende antwoordformulieren dezelfde vragen gesteld?
      Was vorige keer ook met wagen van de vennootschap, andere layout maar quasi zelfde vragen.

Niemand met een antwoord?

Comment

Niemand met een antwoord?
        Was vorige keer ook met wagen van de vennootschap, andere layout maar quasi zelfde vragen.
        Wat is er dan anders aan de vragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
          Wat is er dan anders aan de vragen?
          Hallo

Mijn vraag is of er een verplichting is tot het terugsturen van het antwoordformulier ?!
          Twijfel bij mij is er omdat op vorige pv vermeld stond dat het "enkel in geval van betwisting" diende terug gestuurd te worden.

Comment

Hallo

Mijn vraag is of er een verplichting is tot het terugsturen van het antwoordformulier ?!
            Twijfel bij mij is er omdat op vorige pv vermeld stond dat het "enkel in geval van betwisting" diende terug gestuurd te worden.
            Hallo

Of er verplichting is tot het terugsturen HANGT AF van de vragen die worden gesteld.

Comment

• Ai ai de brief zat hier in de bus dus ik zal wel degelijk geflits zijn geweest.

Staat op mijn vader zijn naam dus hij zal is goed lachen als ie de nummerplaat leest.

Tzal tussen de €50 en €100 liggen, wat toch weer een halve tot hele dag werken is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Euhm gasten, hoe lang duurt de verwerking (vanaf de dag dat je geflits bent tot wanneer de brief in je brievenbus ligt) van een flitboete in België?
                Meer bepaalt van Leuven centrum?
                Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Die aan de gevangenis.

Maar aan 65 denk ik en je mag daar 50, dus 't zal nog cava zijn.
                Die flitspalen in Leuven daar beginnen echt mijn keel uit te hangen eh GVD...

Deze nacht omstreeks één uur ben ik geflitst in zone 50 (geen kat op de baan). Komt door onoplettendheid. Ik was in conversatie met iemand en heb ik natuurlijk niet op m'n snelheid + aanwezigheid van dat flitspaal gelet. En stom kutding die natuurlijk met alle nodige lichtspel de boel flitste.

Ik reed bijna zo'n 70 km/u. Ook voor mij 50 euro zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Deze nacht omstreeks één uur ben ik geflitst in zone 50 (geen kat op de baan). Komt door onoplettendheid. Ik was in conversatie met iemand en heb ik natuurlijk niet op m'n snelheid + aanwezigheid van dat flitspaal gelet. En stom kutding die natuurlijk met alle nodige lichtspel de boel flitste.

Tussen de 50 en de 90, afhankelijk van de gemeten snelheid en de plaats van de overtreding (binnen of buiten bebouwde kom).

Comment

• meer dan 50 zal t wel niet zijn

Comment

meer dan 50 zal t wel niet zijn
                      Inderdaad, als de gemeten snelheid minder dan 67 is.

Comment

• Izzy toch, verzamel jij die dingen ofzo?

Comment

Is je Inforad K1 niet afgegaan bij die flitspaal ?

Comment

Hallo

Stuur het niet terug, dan zal je snel genoeg merken of het een verplichting was of niet.
                            Volgens mij moet je dat formulier opsturen, of men gaat ervan uit dat je geen minnelijke schikking wilt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                              De kwaliteit van die onozele prullen zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                De kwaliteit van die onozele prullen zeker.
                                Misschien stond hij niet aan. Ik zet hem ook alleen op als ik ergens naartoe rij waar ik nog nooit geweest ben.
                                En "onnozele prullen" zijn dat zeker niet, dat werkt perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                                  Nee ik gebruik dat niet altijd. Nu voortaan wel.

Zo'n Inforad =
                                  Da's nog veilig ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Misschien stond hij niet aan. Ik zet hem ook alleen op als ik ergens naartoe rij waar ik nog nooit geweest ben.
                                    En "onnozele prullen" zijn dat zeker niet, dat werkt perfect
                                    Het is een prul voor softies. Een echte man legt zich erbij neer als hij geflitst is en een boete in de bus krijgt. Hij heeft het spel gespeeld en verloren.

Comment

• Voor iemand die vaak op de baan moet, is dat wel handig.

Maar ik haat het eig om dat langs andere mensen te gebruiken, dan vragen ze telkens wat dat is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                        Het is een prul voor softies. Een echte man legt zich erbij neer als hij geflitst is en een boete in de bus krijgt. Hij heeft het spel gespeeld en verloren.
                                        Ja, whatever. Al veel boetes gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ja, whatever. Al veel boetes gehad?
                                          Ja, veel boetes, enkele maal rijbewijs kwijt. Hoewel het wel meevalt in vergelijking met het aantal kms die ik doe.

Comment

Working...
                                          X