Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Die aan de gevangenis.

Maar aan 65 denk ik en je mag daar 50, dus 't zal nog cava zijn.
    Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten

Das op een kilometer van mijn deur

Altijd lachen daar, hard optrekken in de remmen gaan en dan terug optrekken maar dan weer moeten remmen voor het rode licht

Wel balen voor je, natuurlijk. Hopelijk valt het mee.
    In bebouwde kom? aan 65 gemeten = 59 werkelijk = 50€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Nope.

Ik heb ook al maanden aan een stuk gezorgd dat ik eerst bij de post was, het is eens wat anders dan uitslapen
      haha herkenbaarheid

Comment

Ik heb ook al maanden aan een stuk gezorgd dat ik eerst bij de post was, het is eens wat anders dan uitslapen
        Hilarisch! Eerst de stoere uithangen en (veel) te hard rijden, en nadien schrik dat de mama het te weten komt
        AutoMinded.be

Comment

• Die weten de meeste wel hoor. alleen als dat een paar keer per maand is, wordt dat wat veel

Comment

• Ik zou 't ook gewoon zeggen. Zo'n dingen kunnen nu eenmaal gebeuren hé, 't is niks om je over te schamen. En heel het forum mag 't weten, maar je mama niet ? En dan kan je die paar maanden toch lekker uitslapen... dat zou me véél meer waard zijn dan een ouderlijk preekje te kunnen ontwijken.
            Nu, 'k moet niet veel zeggen... in mijn vijf jaar en ca. 100.000 km rijervaring ben 'k nog niks tegengekomen (geen blutsje of flitsje). In zo'n situatie ben 'k dus nog nooit terechtgekomen.

-edit-
            Owkay... een paar per maand... denk je dan niet dat je iets verkeerd doet ?
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
              Ik zou 't ook gewoon zeggen. Zo'n dingen kunnen nu eenmaal gebeuren hé, 't is niks om je over te schamen. En heel het forum mag 't weten, maar je mama niet ? En dan kan je die paar maanden toch lekker uitslapen... dat zou me véél meer waard zijn dan een ouderlijk preekje te kunnen ontwijken.
              Nu, 'k moet niet veel zeggen... in mijn vijf jaar en ca. 100.000 km rijervaring ben 'k nog niks tegengekomen (geen blutsje of flitsje). In zo'n situatie ben 'k dus nog nooit terechtgekomen.

-edit-
              Owkay... een paar per maand... denk je dan niet dat je iets verkeerd doet ?
              Ja, te hard rijden he

Als mijn ouders al mijn boetes zouden gezien hebben had ik geen auto meer. En das niet leuk

Comment

Ja, te hard rijden he

Als mijn ouders al mijn boetes zouden gezien hebben had ik geen auto meer. En das niet leuk
                toch nog beter een boete dan een ongeval door roekeloosrijgedrag

Comment

Ja, te hard rijden he

Gezien uw verblijfplaats, niets te maken met de flitspaalverdwijning ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                    Gezien uw verblijfplaats, niets te maken met de flitspaalverdwijning ?
                    Nope.

Ik heb die dingen al veel vervloekt, maar om nu zelf zo een flitspaal weg te halen? Neen, zo ben ik dan weer net niet.

Comment

Nope.

Ik heb die dingen al veel vervloekt, maar om nu zelf zo een flitspaal weg te halen? Neen, zo ben ik dan weer net niet.
                      Da's veel te hard werken zeker
                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        Da's veel te hard werken zeker

Onder andere.

Neen, ik vind dat gewoon not done. Das een flitspaal, oke, das irritant, maar die staat daar, en die blijft staan, je ziet die duidelijk staan ook nog eens, remmen kost écht niet zoveel moeite.

Ik vind het natuurlijk wel grappig, kan ik niet ontkennen

Die flitspaal waar het over gaat kom ik trouwens mss 1 of 2 keer per maand voorbij ook maar. Die staat op een stuk waar ik nooit moet komen omdat ik daar zo dichtbij woon, en ik dus altijd door mijn eigen straat rij.

De paal stond bij de A, en het rode is hoe ik rij

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wel grappig dat de al 'geflitsten' hun boete nu niet gaan krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                            Wel grappig dat de al 'geflitsten' hun boete nu niet gaan krijgen
                            ze staan binnenkort misschien op YouTube

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten

Das op een kilometer van mijn deur

Altijd lachen daar, hard optrekken in de remmen gaan en dan terug optrekken maar dan weer moeten remmen voor het rode licht

Wel balen voor je, natuurlijk. Hopelijk valt het mee.
                              Ja, maar ach, 't is mijn eigen dommigheid.
                              De helft van de Ring afgereden waar er 64646 flitspalen staan, altijd goed opgelet en wat afgeremd, maar dan die laatste, ja, onoplettend geweest.

Maar ik reed niet snel, dusja, best.

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                              In bebouwde kom? aan 65 gemeten = 59 werkelijk = 50€
                              Ja, zoiets dacht ik ook, de volgende keer zal ik wel een briefje van 50€ in die flitskast steken, zo moeten ze 't niet meer opsturen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                De N60 is wel een flitsroute he, dat weet je toch
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Politiezone Schelde-Leie. Afgelopen zaterdag om 17u30...
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Ja, ik doe die baan bijna wekelijks en zou daar echt meer op cruise control moeten rijden.
                                Ik heb jarenlang geen flitsboetes gehad (zelfs niet toen ik 50k kms/j deed), de laatste 2/3 jaar al een stuk of 5 (waarvan 3 op de N60 in Nazareth/Eke).
                                N60 is een flitsbaan in het weekend in die zone!!!
                                Op zaterdag en zondag staan ze héél regelmatig te flitsen in Nazareth/Eke. Vroeger met Opel Zafira!

Comment

• De laatste dagen zitten hier weer opvallend veel verkeersboetes in de bus, allemaal op mijn naam. Ik ga blij zijn als Matt zijn eigen auto heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    De laatste dagen zitten hier weer opvallend veel verkeersboetes in de bus, allemaal op mijn naam. Ik ga blij zijn als Matt zijn eigen auto heeft.
                                    Gebeuren boetes tegenwoordig via een aangetekende brief ?
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      De laatste dagen zitten hier weer opvallend veel verkeersboetes in de bus, allemaal op mijn naam. Ik ga blij zijn als Matt zijn eigen auto heeft.
                                      Laat 'm wat meer met jouw rijden, dan kan j'm zelf beboeten als ie iets fouts doet!

Comment

• onze vriendjes hebben weer een goed plaatske gevonden;
                                        e19 brussel antwerpen ter hoogte van machelen (in de s-bocht, laatste stuk terug naar rechts), staan ze helemaal rechts in een inham (oud model passat)
                                        het rare is, ben daar gisteren rond 13u gepasseerd en deze ochtend stonden ze er terug (of nog ?)
                                        ik denk dat het al wat geld heeft opgeleverd. snelheid is daar beperkt tot 70 ...
                                        4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Gebeuren boetes tegenwoordig via een aangetekende brief ?
                                          Gewone brieven komen in "de bus" terecht. Aangetekende brieven niet.

Toch bedankt voor de interessante opmerking.

Comment

Working...
                                          X