Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
    Deze morgen net in nevele op E40 (richting autosalon in Brussel) toen ik hoorde op Q dat ze stonden te flitsen aan de afrit in Aalter. Ik heb echter niets zien flitsen. (maar heb toch op m'n gemak 140-150-160 gereden :s) . weet iemand waar die juist staan ginder? Ik ben vertraagt vanaf ik aan aalter zelf was. (zat vast achter een bestelwagen)

kan iemand mij dat zeggen?

Zou ik die moeten zien flitsen in donker? Aangezien ik niets gezien heb?
    Als je van Aalter richting Nevele rijdt: net voor de tweede brug

Als je van Nevele naar Aalter rijdt: net na de brug (1ste of 2de, geen idee).

Telkens in de middenberm.

Gisteren op de middag (12u15) stonden ze in de richting van Gent te flitsen.

Comment

• Mijn vriendin is gisteren in de bebouwde kom van Baarle-Hertog geflitst, door de Peugeot van de Turnhoutse politie. 'T werd tijd dat ze haar eens flitsten, nu krijg ik de komende paar keren wat minder commentaar van haar kant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
        Vanmorgen stonden ze ter hoogte van Lummen. Nuja, geflits worden was bijna onmogelijk, was file.
        yep, ook gezien. Vectra in middenberm, duidelijk zichtbaar toch.
        Maar ik passeerde vroeger dan de files, doch niet geflitst

Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
        Deze morgen net in nevele op E40 (richting autosalon in Brussel) toen ik hoorde op Q dat ze stonden te flitsen aan de afrit in Aalter. Ik heb echter niets zien flitsen. (maar heb toch op m'n gemak 140-150-160 gereden :s) . weet iemand waar die juist staan ginder? Ik ben vertraagt vanaf ik aan aalter zelf was. (zat vast achter een bestelwagen)

kan iemand mij dat zeggen?

Zou ik die moeten zien flitsen in donker? Aangezien ik niets gezien heb?
        Ik ben er iets na 6u 's morgens gepasseerd en toch niets gezien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gisteren stonden ze rond 14u00 trouwens in Jabbeke te flitsen achter het plakkaat "polders", met de auto in de zijstraat (aftakking van de Doornstraat in St Andries), en de driepikkel achter dat kot.
          Eerste keer dat ik het op die manier zag op die plaats.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            yep, ook gezien. Vectra in middenberm, duidelijk zichtbaar toch.
            Maar ik passeerde vroeger dan de files, doch niet geflitst
            Ik heb daar altijd pecht rond half 8, 8uur.

Comment

• ik had wel in Hasselt een klojo die met een camionette van de oprit naar 't tweede vak kwam, ... aan 80 per uur
              En ik kwam af aan 120... heb wel eens geflikkerd met de grootlichten. Begon dat kieken daar nog eens te remmen. Ik heb efkes getwijfeld of ik hem eens m'n roetwolk zou laten zien en aan een snelheid die hij nooit kon halen losrijden. Maar ik had opnieuw geen zin om me te laten doen door de dwaasheid van 1 klungel, en reed rustig verder.
              Wijsheid heeft me weer heel wat geld bespaard vandaag

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Gisteren stonden ze rond 14u00 trouwens in Jabbeke te flitsen achter het plakkaat "polders", met de auto in de zijstraat (aftakking van de Doornstraat in St Andries), en de driepikkel achter dat kot.
                Rond 14u00 ?
                Hopelijk waren ze weg rond 15u00

Comment

• Erpe Mere vannacht

Vannacht (nacht van dond 21 op vrijdag 22 jan 2010) passeerde ik met mijn collega om 0h30, aan een serieuze snelheid, mijn collega dacht een flitser gezien te hebben op de brug van Erpe. Ik heb niets gezien, en volgens mij zijn dat ook die verkeerstellers. Weet iemand iets van een flitser vannacht op de brug in Erpe richting Gent?

Greetz

Comment

ik had wel in Hasselt een klojo die met een camionette van de oprit naar 't tweede vak kwam, ... aan 80 per uur
                    En ik kwam af aan 120... heb wel eens geflikkerd met de grootlichten. Begon dat kieken daar nog eens te remmen. Ik heb efkes getwijfeld of ik hem eens m'n roetwolk zou laten zien en aan een snelheid die hij nooit kon halen losrijden. Maar ik had opnieuw geen zin om me te laten doen door de dwaasheid van 1 klungel, en reed rustig verder.
                    Wijsheid heeft me weer heel wat geld bespaard vandaag
                    Zo'n toeren kom'k ook dagelijks tegen op de hasseltse grote ring en luikersteenweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fillefille Bekijk Berichten
                      Vannacht (nacht van dond 21 op vrijdag 22 jan 2010) passeerde ik met mijn collega om 0h30, aan een serieuze snelheid, mijn collega dacht een flitser gezien te hebben op de brug van Erpe. Ik heb niets gezien, en volgens mij zijn dat ook die verkeerstellers. Weet iemand iets van een flitser vannacht op de brug in Erpe richting Gent?

Greetz
                      Hier zijn uw flitserkes ...
                      http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=281

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                        Zo'n toeren kom'k ook dagelijks tegen op de hasseltse grote ring en luikersteenweg.
                        voor alle duidelijkheid, bij mij was het op de E313 he

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Gisteren stonden ze rond 14u00 trouwens in Jabbeke te flitsen achter het plakkaat "polders", met de auto in de zijstraat (aftakking van de Doornstraat in St Andries), en de driepikkel achter dat kot.
                          't is niet de eerste keer dat ze daar staan , is echt een smerig plekje

Comment

• E403 richting Kortrijk, onder het viaduct van afrit Torhout staat er tussen de betonpalen van het viaduct een kast die lijkt op een elektriciteits- of kabelkast, maar ik denk dat er een stuk groen glas in zit aan de ene zijkant. Kan iemand bevestigen?

Comment

• Nee, er zit géén camera in.

Comment

• gisteren reed op het einde van de autosnelweg in Oostende een knalrode Fiat 500 (met nummerplaathouder van een garage uit Kortemark en een dame aan het stuur die zelf niet echt veel verkeersregels toepaste) met twee apparaten, langs elke kant van de nummerplaat één, en een soort van radar onder de nummerplaat.

Iemand enig idee wat daar de bedoeling van is?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Bij de aftakking van de doornstraat heb ik ze ook al vaak zien staan..

Ik nu wel op gistelsesteenweg in Brugge op m'n neus gepakt zaterdagavond rond 19u45. Was net aan het optrekken na de lichten.. ging net vertragen want had zo'n traag 5tekenplaat individu ingehaald. wrsch rond 80km/uur in zone 50. Wordt leuk.

Het was met de zafira (svz- ... ) . Kunnen die effectief in 2rijrichtingen flitsen?

Comment

• Ze staan al van 15U30+- tot 17u+- aan het Unesco bord op de e403 richting Brugge te flitsen.

Ik reed op m'n gemak
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                                      Bij de aftakking van de doornstraat heb ik ze ook al vaak zien staan..

Ik nu wel op gistelsesteenweg in Brugge op m'n neus gepakt zaterdagavond rond 19u45. Was net aan het optrekken na de lichten.. ging net vertragen want had zo'n traag 5tekenplaat individu ingehaald. wrsch rond 80km/uur in zone 50. Wordt leuk.

Het was met de zafira (svz- ... ) . Kunnen die effectief in 2rijrichtingen flitsen?
                                      Ja, ze kunnen. Al jaaaaaren....

Je moet eens dat baantje inrijden vanaf de Doornstraat. Als die sporen nog wat dieper worden, kunnen ze niet meer door

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

daar heb ik dus mijn allerzwaarste boete opgelopen.
                                        man man

Comment

8490 Jabbeke
                                          A18-E40 richting Frankrijk; Kmp:46

Gemeten snelheid: 143 km/h
                                          Gecorrigeerde snelheid: 134 km/h

70 euro...

Comment

Working...
                                          X