Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kwam gisteren met een vriendin van de gentse feesten, zag ik dat ze stonden te flitsen
op de E40 richting Gent - dat is toch niet normaal ... om 23.00u savonds ?
Goed dat die daar paar weken geleden niet stond want ben toen gepasseerd aan 225 ik was nogal vrij pissed-off op dat moment
fin de boete komt toch niet aan op mijn naam héhé
ik kwam van de Limburg en was redelijk vlot aan het rijden ( + 220 ) toen ik plots in de verte een auto zag staan in de middenberm ...
alles bijna dicht gegooid en de flitsauto gepasseerd aan 130 km/uur ,
fuck dat was op het nippertje zunne , gelukkig dat er op een 535d goeie remmen zitten of ik had prijs
mijn dochter hare DVD Player lag bijna op mijne schoot
Goed voorbeeld voor uw dochter. En moest er u iemand willen imiteren hebben door u aan die snelheid te volgen en die vloog door uw "alles bijna dichtgegooid" op u zou het weer de fout van de flitser geweest zijn veronderstel ik ??
Kwam gisteren met een vriendin van de gentse feesten, zag ik dat ze stonden te flitsen
op de E40 richting Gent - dat is toch niet normaal ... om 23.00u savonds ?
Goed dat die daar paar weken geleden niet stond want ben toen gepasseerd aan 225 ik was nogal vrij pissed-off op dat moment
fin de boete komt toch niet aan op mijn naam héhé
Moest iedereen die nogal pissed-off is tegen 225 rijden zou het er mooi uitzien op het Belgische wegennet.
Op de E314 tussen Herk de stad en Aarschot? Flitsen ze daar vanuit de middenberm of vanop de pechstrook? Staat daar toevallig soms een grijze mondeo clipper van de vorige generatie?
Mag op de autostrade enkel de federale politie flitsen of is dat ook een werkje voor de locale politie?
Ik ben er niet gerust in, ik ben die auto op de pechstrook veel te vlot voorbijgereden, stom stom stom.
Goed voorbeeld voor uw dochter. En moest er u iemand willen imiteren hebben door u aan die snelheid te volgen en die vloog door uw "alles bijna dichtgegooid" op u zou het weer de fout van de flitser geweest zijn veronderstel ik ??
als ik rap rij EN er hangt ene in mijn gat vertraag ik direkt om hem te laten passeren ,
maar toch bedankt voor de bezorgdheid
Daarom moeten ze dus niet flitsen, is gewoon gevaarlijk
Nee serieus, ik vind dat wel ... hoe vaak zie je niet savonds op de E17 iedereen aan het gassen, rijden er wat duitsers en britten goed mee met de belgen, komen ze aan Waasmunster (iedereen inhouden ....) die mensen schrikken hun dus wild!
Als ze er toch zo vaak staan, zet er dan een flitspaal, en dan niet zo'n groene of grijze maar zo eentje int opvallend rood-wit-blauw (zoals die in NL) dan vertraagt iedereen.
Ik ben van mening dat ze gerust een flitspaal mogen zetten op gevaarlijke punten, zoals bij de afslag naar de R4 op de E40 versta ik het wel, aangezien de mensen daar vaak nog rap links langsgingen aan 160 en dan ineens voor u de afslag nog moesten hebben .... maar zo van die standaard controles op plaatsen waar ruimte genoeg is (zoals bv. aan haasdonk of sint-niklaas) dat is echt staatskasverrijking en niks anders.
Mijn mening hé.
Belgische flikken zouden beter wat meer controleren op rechts inhalen, bumper kleven, geen richting aangeven .... dat vind ik veel irritanter dan mensen die te hard rijden maar wel defensief rijden. Of wat dacht je van het controleren van de verzekeringspapieren als ze je tegenhouden of het dragen van een gordel ...
Gisteren op terugweg van een weekendje vissen in de Ardennen waarschijnlijk geflitst aan 150+. Ik reed vlot mee achter een AM Vantage die niet remde voor de flitser, daarom had ik het dus ook te laat door en kon ik niet meer remmen.
Daarom moeten ze dus niet flitsen, is gewoon gevaarlijk
Nee serieus, ik vind dat wel ... hoe vaak zie je niet savonds op de E17 iedereen aan het gassen, rijden er wat duitsers en britten goed mee met de belgen, komen ze aan Waasmunster (iedereen inhouden ....) die mensen schrikken hun dus wild!
Als ze er toch zo vaak staan, zet er dan een flitspaal, en dan niet zo'n groene of grijze maar zo eentje int opvallend rood-wit-blauw (zoals die in NL) dan vertraagt iedereen.
Ik ben van mening dat ze gerust een flitspaal mogen zetten op gevaarlijke punten, zoals bij de afslag naar de R4 op de E40 versta ik het wel, aangezien de mensen daar vaak nog rap links langsgingen aan 160 en dan ineens voor u de afslag nog moesten hebben .... maar zo van die standaard controles op plaatsen waar ruimte genoeg is (zoals bv. aan haasdonk of sint-niklaas) dat is echt staatskasverrijking en niks anders.
Mijn mening hé.
Belgische flikken zouden beter wat meer controleren op rechts inhalen, bumper kleven, geen richting aangeven .... dat vind ik veel irritanter dan mensen die te hard rijden maar wel defensief rijden. Of wat dacht je van het controleren van de verzekeringspapieren als ze je tegenhouden of het dragen van een gordel ...
Je moet niet controleren op rechts inhalen maar op links-midden rijden.
Gisteren op terugweg van een weekendje vissen in de Ardennen waarschijnlijk geflitst aan 150+. Ik reed vlot mee achter een AM Vantage die niet remde voor de flitser, daarom had ik het dus ook te laat door en kon ik niet meer remmen.
Ik heb nog net mijn 12de snelheidsboete gestort en mag me opmaken voor de 13de.
Deze nacht reed ik effe langs Leuven en werd daar geflitst in de zone 50.
Toen de flits afging, zag ik op mijn teller dat ik rond de 80 km/u reed.
Maar hey, WTF is me dat in Leuven!!?? Ik schrok me rot toen ik merkte dat er om de 500 meter een flitspaal geplant stond. Het was lang geleden dat ik daar nog eens met de auto reed en zoveel had ik er niet gezien. Ik weet het niet meer... Maar vanaf nu vermijd ik daar als de pest. Goed dat ik daar niet meer studeer
Alé kom dat is toch niet meer normaal.
MA HOW
14de flitsboete is een feit
Heb net brief geopend dat ik op autostrade geflitst ben aan 140 km/u
55 eur
ik had een boze mail naar de hoofdinspecteur gestuurd en krijg dit als antwoord:
Geachte,
Als U niet sneller rijdt dan de maximaal toegelaten snelheid kan U nooit een snelheidsovertreding begaan.
Het proces verbaal is overgemaakt aan de politierechtbank en daar zal de uitspraak gebeuren.
Comment