Die kan je natuurlijk moeilijker voorzien, dat is waar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie kan je natuurlijk moeilijker voorzien, dat is waar.
Comment
-
Ik passeer ook een aantal flitskasten onderweg, en zie toch nog een hoop volk wat geflitst word door kastjes die daar al jaren staan.. Onvoorstelbaar.
Als je in de andere richting komt aangereden, zie je enorm duidelijk die 2 flitsen. Ik vind dat bijzonder dom, geef dan wat euro's uit aan een gps locator ipv het politiebal te steunen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenje kan dat ook vermijden zonder geld uit te geven
Comment
-
hoe lang duurt het voor je je papiertje in de bus hebt?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenhoe lang duurt het voor je je papiertje in de bus hebt?
Comment
-
ach ja, 3 weken extra intrest op mijn 50 euro2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDe flitspalen hier in de streek weet ik staan hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenSinds gisteren terug uit Oostenrijk; in 't doorgaan rem ik voor een flitskast in Frankrijk ... blijkt voor het tegenliggend verkeer te zijn, dus ik versnel terug naar 150 (waar 110 toegelaten). Net wanneer ik terug 150 op tempomat rij, zie ik in mijn ooghoek op de pechstrook een driepekkel staan ... Alles dichtgegooid maar helaas nog aan 130-135 gepasseerd ... vingers kruisen dat 't niet toekomt, was in de buurt van Strasbourg ..
Bij 't terugkeren de grens overgekomen in Luxemburg; snelheid van 150 naar 140 verlaagd, wanneer ik rechts, gewoon op een grasveld achter struiken, een Vectra met flitser zie staan ... Op m'n rem gestampt en geen flits gezien .. Opnieuw vingers kruisen dat er niets toekomt!
Voor de rest ook nog geflitst geweest toen ik niet te snel reed, bizar
En in Zwitserland mogelijk ook nog op de foto; m'n schoonouders wisten te zeggen dat je vlak na de grensovergang maar 80 mocht en dat ze geflitst waren aan 90 ... Ik reed op die plaats 120; maar heb geen flitsen gezien. Spannend!. Die in Luxemburg weet ik niet.
Indien je werkelijk geflitst bent in Zwitserland zal je ze zeker krijgen, kan wel lang duren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Berrietje Bekijk BerichtenDie boete van Frankrijk zal je zeker niet zien ( al ervaring genoeg mee ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennormaal gezien is er sinds deze zomer een verdrag tss frankrijk en belgie, mss alleen op papier om ons bang te maken
Comment
-
wacht ff, iets aanpassen
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennormaal gezien is er sinds deze zomer een verdrag tss frankrijk en belgie, mss alleen op papier om JULLIE bang te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Berrietje Bekijk BerichtenDie boete van Frankrijk zal je zeker niet zien ( al ervaring genoeg mee ). Die in Luxemburg weet ik niet.
Indien je werkelijk geflitst bent in Zwitserland zal je ze zeker krijgen, kan wel lang duren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMet al dat gestamp op z'n rem mag ie al kontent zijn dat hij geen accident veroorzaakte. En het dan weer op de flitsers steken natuurlijk
Comment
Comment