Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb een parkeerboete teruggevonden die ik eigenlijk vorige week al had moeten betalen.
    Kan ik me aan een hogere boete verwachten nu? Of zou het parkeerbedrijf (Antwerpen) helemaal geen aanmaning meer sturen?

Comment

• was dat al een aanmaning?

Gewoon wachten op de aanmaning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        was dat al een aanmaning?

Gewoon wachten op de aanmaning

Neenee, boete stak onder de ruitenwisser. Maar die had ik binnen de 5 dagen moeten betalen. Aanmaning is normaal de eerste keer hetzelfde bedrag en bij een tweede aanmaning komt er een verhoging bij, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
          Neenee, boete stak onder de ruitenwisser. Maar die had ik binnen de 5 dagen moeten betalen. Aanmaning is normaal de eerste keer hetzelfde bedrag en bij een tweede aanmaning komt er een verhoging bij, niet?
          Ja, dat papierken kan altijd gaan waaien zijn al he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Ja, dat papierken kan altijd gaan waaien zijn al he
            Idd! Boete is €23, wat trouwens goedkoper is dan een hele dag geparkeerd staan in het centrum van Antwerpen

Comment

Idd! Boete is €23, wat trouwens goedkoper is dan een hele dag geparkeerd staan in het centrum van Antwerpen
              Doen ze op veel plaatsen hoor ... ofwel uurtarief, ofwel dagtarief .. dagtarief kies je door geen ticket te leggen en dan betaal je gewoon via overschrijving en dus in de vorm van een boete
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik kan met trots melden dat ik in januari 2010 geen boetes heb opgelopen! 't is een beetje een unicum
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Let daar maar mee op. Op de meeste plaatsen is dat "half-dag-tarief". Dat wil zeggen dat als ze je s morgens te pakken hebben ze het 's namiddags nog eens kunnen over doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Ik kan met trots melden dat ik in januari 2010 geen boetes heb opgelopen! 't is een beetje een unicum
                    Psssstttttttttttttttt Alexanderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nog 2 dagen te gaan

Comment

• 2 nieuwe flitspalen in Houthalen. Ze staan er nog niet lang want anders had ik wel een flits gezien het laatst, deed zo'n 110 waar 70 mag

Comment

Ik kan met trots melden dat ik in januari 2010 geen boetes heb opgelopen! 't is een beetje een unicum

Januari 2010 is inderdaad een unicum!

Comment

• geven jullie al deze flitslocaties op een bepaalde website in?

Ik gebruik namelijk mijn TOMTOM steeds op de baan met de bestanden van op flits.bnet.be. Maar die zijn de laatste 6 maanden niet meer ui to date spijtig genoeg.

Of iemand dat een goeie website kent voor tomtom flitslocaties te downloaden?

ciao
                          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                            Bij de aftakking van de doornstraat heb ik ze ook al vaak zien staan..

Ik nu wel op gistelsesteenweg in Brugge op m'n neus gepakt zaterdagavond rond 19u45. Was net aan het optrekken na de lichten.. ging net vertragen want had zo'n traag 5tekenplaat individu ingehaald. wrsch rond 80km/uur in zone 50. Wordt leuk.

Het was met de zafira (svz- ... ) . Kunnen die effectief in 2rijrichtingen flitsen?
                            Ja ik heb die ook gezien, ik kwam terug uit Brussel en als ik de rotonde opreed heb ik een flits gezien van iemand anders, hopelijk niet jij. Maar daardoor wel 70 gereden ipv meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              Psssstttttttttttttttt Alexanderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nog 2 dagen te gaan
                              True maar ik moet (bijna) niets meer rijden dus komt volledig goed normaalgezien!
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

True maar ik moet (bijna) niets meer rijden dus komt volledig goed normaalgezien!
                                Niet veel meer rijden in januari??
                                Je mag morgen meer dan 900 km rijden op de laatste dag van januari, dus niet te vroeg
                                juichen zou ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  2 nieuwe flitspalen in Houthalen. Ze staan er nog niet lang want anders had ik wel een flits gezien het laatst, deed zo'n 110 waar 70 mag
                                  Waar? Hoogstwaarschijnlijk op de Grote baan, maar ik heb het liever iets concreter

Comment

• gisterenavond kom ik van richting Dampoort over de R40 en rijd onder de brug waar je de autostrade kunt oprijden. daarachter heb je een flitspaal en ik rijd net 50-52 op de teller (die staat toch veel te snel afgeregeld). Ik passeer voorbij de lichten die groen zien en opeens zie ik mijn flits. Ik los mijn gas, bevestig op de teller dat ik maar 50 rijd, en dan volgt opeens een tweede flits.

Flauwe grappenmaker? Slecht werkend controlesysteem?
                                    Ik ga ben zelf een moraalridder die nooit te snel rijdt binnen de bebouwde kom, en ik ga even in een serieuze colere schieten als hier een boete van komt. Als je geen 55 rijdt op de teller kun je toch niet geflitst worden?

Ik ga het eind van de miserie nog niet gezien hebben als ze mij flitsen aan zogezegd 70-80, probeer dat maar eens te weerleggen
                                    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Misschien reed er je iemand voorbij? Zou me niet te veel zorgen maken maar over een week of 2 weet je het zeker. Die 2 flitsen zijn trouwens heel kort op mekaar, daartussen kan je niet veel meer doen hoor.

Comment

• Ze stonden deze ochtend 9 uur achter de geluidsmuur in Loppem!

Comment

• de geluidsmuur in Loppem

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X