Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
    hoelaat was dat?
    Rond 11u 's ochtends

Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
    Zit gij 2 weken bang uw post te checken voor een verkeersboete
    De remedie = papierversnipperaar kopen. Bij mij verdwijnt daar heel veel post in

It 's all part of the game. Als je harder rijdt dan het mag dan weet je dat je kans hebt op een boete. Maar of ze daarmee de mensen nu nog schrik aanjagen? Je zou ervan verschieten hoeveel er zonder rijbewijs rondrijden, zonder verzekering, zonder keuring, zelfs met een nagemaakte nummerplaat. PAS OP ik keur dat allemaal niet goed maar zoiets zoekt justitie toch zelf voor een groot stuk. Ik kan een verkeerde mening hebben maar geldboeten? Wat lost dat nu op? Uiteindelijk draait het dus allemaal om het geld en totaal niet voor de verkeersveiligheid
    Bwa, 'bang" niet, maar ik hoop toch telkens dat er geen envelop met een blauw logo tussen zit

Ben al bijna 2,5 maand aan het wachten op twee uit DE. Maar denk niet dat die nog komen. In DE moeten ze binnen de 3 maand de bestuurder gevonden hebben.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
      Meent ge dat? Nog nooit gezien en ik woon op het 90 km/uur stuk

Ik bedoelde de baan van 't Goor naar Grootlo, die bocht waar ge ook van 90 > 70 km/uur moet. Op die oprit van dat huis (in de bocht, grijze kiezel en verstopt achter de haag) staan ze regelmatig. En ze flitsen langs beide kanten.
      Ja ter hoogte van grondwerken Michiels H. staan ze soms in de richting van Heist-op-den-Berg, in het gras. Je ziet ze goed staan.
      Met de blauwe Polo berline of de witte Corolla staan ze er dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        Met een beetje geluk en een groot genoege tellerafwijking wordt het geen boete . Je moet al 97 gps rijden eer je beboet wordt. Dat wordt weer 2 weken bang de post checken.
        99 gemeten werd gecorrigeerd naar 93, klopt dus

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vandaag achter flitswagen gereden.

Hij reed 90waar je 70 mocht (op gps!)
          Had beter een foto getrokken..

(auto was LPM- , donkerblauwe vectra met een stukje verloren langs achter.)

vond wel grappig eigenlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
            Vandaag achter flitswagen gereden.

Hij reed 90waar je 70 mocht (op gps!)

!
            ja, en dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              ja, en dan ?
              reed ie te hard...
              My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Niks nieuws... Ben nog maar één flikkenwagen tegengekomen die zich aan de snelheid hield (de rest ofwel aanzienlijk trager ofwel aanzienlijk sneller) en die was dan nog mensen aan het treiteren die 120 op de GPS reden... Treiteren is dan nog een klein woord, mij wou ie rammen toen ik langszij kwam.

Comment

• prioritaire voertuigen enzovoort...
                  het steekt natuurlijk wel, dat geef ik toe.

Comment

• Vond het gewoon grappig dat ze mij daar wel tegenhouden.. en hij daar gewoon rustig doorknalt . Hebben toch ook voorbeeld functie? nuja..

kga er ook niet van wakker liggen. vind dat eens leuk om te vermelden.

Vandaag toch ook een paar zien staan..
                    E40 oostkamp & nevele.. en nog paar

Comment

• Oostkamp niet gezien, nevele wel
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• godverdegodver, kmag hier teveel komen posten de laatste tijd.

Gisteren stonden ze tussen Zeebrugge en Brugge, aan het begin van de ring van Brugge.

Hierzo:

Gisterenmorgen stonden ze daar op de Blankenbergsesteenweg de auto's op de N31 te flitsen.

Op dat stuk mag je nog net 70, 200m verder mag je 90, en volgens de verkeerswet mag je nog es 200m verder, na de afrit 120. Al staat er pas 3km verder het witte bord met schuine zwarte streep door.

Ik deed al 110 fzo, meestal rij ik daar nog trager, zie daar rechts op dat stuk aan de slagbomen een auto vreemd staan, en dan zie ik plots de driepikkel. Nog op de rem gegaan, maar denk dat ik nog aan 90 gepasseerd ben.
                        En die sprinter heeft een tachograaf, dus geen tellerafwijking

Comment

• om welk uur was dat?
                          Ben er ook gepasseerd.... niet echt iets gezien, maar 'k kan het gemist hebben....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Gisterenmorgen stonden ze daar op de Blankenbergsesteenweg de auto's op de N31 te flitsen.

Op dat stuk mag je nog net 70, 200m verder mag je 90, en volgens de verkeerswet mag je nog es 200m verder, na de afrit 120. Al staat er pas 3km verder het witte bord met schuine zwarte streep door.
                            Is de eerste keer dat ik ze daar weet staan. Ze durven wel verder staan, onder de brug. Ik rem daar dan ook
                            altijd. Gelukkig heeft m'n Coyote me gisteren gered. Het ging mooi zijn anders... :-s

Het was in de vroege namiddag toen wij daar passeerden.

Comment

• jap. Om 9u stonden ze er al, ik passeerde rond 10u30-40

Comment

• ah vandaar, bij mij was het late namddag

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Gisterenmiddag rond een uur of 16 aan de kant gezet t.h.v lochristi.

flik: Goeiemiddag meneer, snelwegpolitie
                                  Ik: Goeiemiddag
                                  flik: Meneer, weet u hoe snel u reed?
                                  Ik: Ik weet het echt ni, allesins meer dan toegelaten want anders zou u mij ni tegengehouden hebben.
                                  flik: We hebben pieken van 180km/h gemeten.
                                  Ik: (in mijn eigen: Shit)

Dan de papieren gevraagt en gezegt dak nog 2 jaar voorwaardelijk staan had en op reis ging binnen 2 weken met de wagen. Dan ging ie naar zijn wagen samen met zijn collega. Komt hij na 5min terug.

Flik: Kga u een groot cadeau geven. Normaal gezien is dit een enorme boete.

Mijn vriendin: Oe, gade het nu ni afpakken

ik:

Dusja, ke oere sjanse é.
                                  Ben eigenlijk enorm blij, want ik heb nog 2 jaar voorwaardelijk staan..
                                  Zegt hij: Laat dit een lesje zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                                    Gisterenmiddag rond een uur of 16 aan de kant gezet t.h.v lochristi.

flik: Goeiemiddag meneer, snelwegpolitie
                                    Ik: Goeiemiddag
                                    flik: Meneer, weet u hoe snel u reed?
                                    Ik: Ik weet het echt ni, allesins meer dan toegelaten want anders zou u mij ni tegengehouden hebben.
                                    flik: We hebben pieken van 180km/h gemeten.
                                    Ik: (in mijn eigen: Shit)

Dan de papieren gevraagt en gezegt dak nog 2 jaar voorwaardelijk staan had en op reis ging binnen 2 weken met de wagen. Dan ging ie naar zijn wagen samen met zijn collega. Komt hij na 5min terug.

Flik: Kga u een groot cadeau geven. Normaal gezien is dit een enorme boete.

Mijn vriendin: Oe, gade het nu ni afpakken

ik:

Dusja, ke oere sjanse é.
                                    Ben eigenlijk enorm blij, want ik heb nog 2 jaar voorwaardelijk staan..
                                    Zegt hij: Laat dit een lesje zijn.
                                    Volgens mij moet Uw vriendin een knappe zijn......

Dank U vriendin en mijnheer de politieagent.
                                    Wijze laatste woorden van diene flik....
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Volgens mij moet Uw vriendin een knappe zijn......

Dank U vriendin en mijnheer de politieagent.
                                      Wijze laatste woorden van diene flik....
                                      Zeg wel. Die mannen reden in een doodnormale Volkswagen Jetta.
                                      Tijd voor het kalmer aan te doen. Vriendin was goed gedecolleteerd.

Comment

• Ik heb een jaar geleden hetzelfde voorgehad, wel met een zwaantje, pieken tot 170. Hij vertelde dat hij me enkel een mondelinge waarschuwing kon geven omdat hij alleen was en geen camerabeelden had. Misschien ook zoiets in uw geval ?
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• verleden week een pv in de bus gehad (van lokale politie van gent,feiten gebeurden in wielsbeke!!!) ,er stond in dat hij gezien heeft dat ik een auto heb ingehaald over een doodlopende witte lijn zonder richting aan te geven en ook veel te snel,omdat hij in burger was en met een gewone auto was kon hij niet tot interceptie overgaan, dat kan toch zomaar niet ???
                                          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Working...
                                          X