.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De walen bouwen er nu ook een onbemande camera op de E40/E42, komende van Aken, als je de splitsing E40 Brussel/E42 Namen/E25 Luxemburg nadert. Dat is daar een stukje 90 km/u maar als iedereen daar 90 rijdt valt daar niet van rijvak te wisselen, wat wel nodig is want vanaf drie rijvakken moet je dus je keuze maken naar drie richtingen.
En het is zo een Frans model wat ik nog niet eens had gespot op de heenweg, maar pas op de terugweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDe walen bouwen er nu ook een onbemande camera op de E40/E42, komende van Aken, als je de splitsing E40 Brussel/E42 Namen/E25 Luxemburg nadert. Dat is daar een stukje 90 km/u maar als iedereen daar 90 rijdt valt daar niet van rijvak te wisselen, wat wel nodig is want vanaf drie rijvakken moet je dus je keuze maken naar drie richtingen.
Comment
-
Vrachtwagens moeten naar het middenvak om de E25 te volgen, auto's moeten naar het rechtervak om de E40 te volgen. You do the math.
Trager rijden mag inderdaad. Maar om toch je plaats te krijgen en de afrit niet voorbij te rijden moet je al sterk vertragen, en dat heeft effect op het achteropkomende verkeer.
Eén van de weinige plekken waar je van 3 naar 6 rijstroken gaat en er toch altijd file staat.
Comment
-
Ze staan te flitsen op de N37 tussen Tielt en Pittem richting Pittem. Ik hoop dat ze niet in de andere richting flitsen, want dan hang ik er waarschijnlijk aan, maar heb niets gezien.
Kom aangereden, zie een verdachte wagen staan, kijk naar de bumper, niets abnormaals, erachter staat een witte camionet met zo'n LED bord omhoog. Ik zie in m'n achteruitkijkspiegel iets staan van 'flitscontrole'
In het terugkeren kan ik het bord deftig lezen en jawel "opgepast, flitscontrole". Vlak erna een blauwe Focus met idd, achter de voorruit de flitsapparatuur. Hopelijk flitste ie maar in 1 richtingOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk BerichtenVandaag op gelet, E40 Brugge-Gent, brug over de snelweg juist voor afrit Drongen. Meetapparatuur(?) bevestigd aan de onderzijde van de brug... één op het eerste vak en één op het derde gericht. Blijkbaar recent geplaatst. Afstandsmeters voor vrachtwagens of komende trajectcontrole...????
2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenHopelijk flitste ie maar in 1 richting
Toi Toi !
Comment
-
tis wel een 3vaksbaan.
Godverdoeme. Dat wordt zo'n 91 - 92km/u overtreding waar je 90 mag >_<Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Trouwens 2e flitser die ik vandaag passeerde, normaal zie ik er in maanden geen. Op de E40 tussen Aalter en Nevele, middenberm. Reed net op/onder flitsgrens, toch maar ff geremd.
En gisteren stond er een op de E403 tussen Lichtervelde en Torhout en in de namiddag op de e17 ook ergens in de middenberm.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenZe staan te flitsen op de N37 tussen Tielt en Pittem richting Pittem. Ik hoop dat ze niet in de andere richting flitsen, want dan hang ik er waarschijnlijk aan, maar heb niets gezien.
Kom aangereden, zie een verdachte wagen staan, kijk naar de bumper, niets abnormaals, erachter staat een witte camionet met zo'n LED bord omhoog. Ik zie in m'n achteruitkijkspiegel iets staan van 'flitscontrole'
In het terugkeren kan ik het bord deftig lezen en jawel "opgepast, flitscontrole". Vlak erna een blauwe Focus met idd, achter de voorruit de flitsapparatuur. Hopelijk flitste ie maar in 1 richting
Maandagmorgen rond 8u stond hij richting Aalter thv Ruiselede (zone 70). Ik kom af aan 100-110 en vertraag naar +-90 omdat ik hem aan de overkant zie staan. Nuja niet veel zorgen in gemaakt en aan 90 gepasseerd en op de coyote gemeld.
Vandaag kom ik op het werk en wat ligt er in mijn bakje: jawel een boete van 55€Dus moet door een driepikkel geweest zijn. Flitswagen zal er gestaan hebben als afleidingsmanouvre of men zal in beide richting aan het flitsen geweest zijn. Heb zeker niet op de kop zien flitsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenhangen die daar nog steeds???
Comment
-
Met een beetje geluk en een groot genoege tellerafwijking wordt het geen boete. Je moet al 97 gps rijden eer je beboet wordt. Dat wordt weer 2 weken bang de post checken.
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk BerichtenIk ben maandag morgen geflitst door deze focus. Oppassen want ik denk dat er een driepikkel in de tegengestelde rijrichting staat als vanwaar jij komt.
Maandagmorgen rond 8u stond hij richting Aalter thv Ruiselede (zone 70). Ik kom af aan 100-110 en vertraag naar +-90 omdat ik hem aan de overkant zie staan. Nuja niet veel zorgen in gemaakt en aan 90 gepasseerd en op de coyote gemeld.
Vandaag kom ik op het werk en wat ligt er in mijn bakje: jawel een boete van 55€Dus moet door een driepikkel geweest zijn. Flitswagen zal er gestaan hebben als afleidingsmanouvre of men zal in beide richting aan het flitsen geweest zijn. Heb zeker niet op de kop zien flitsen.
Fak, dan toch maar beginnen opletten, tussen Tielt en Aalter rij ik meestal 110 of meer. Straks dwingen ze mij nog een coyote te kaufen.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk BerichtenIk ben maandag morgen geflitst door deze focus. Oppassen want ik denk dat er een driepikkel in de tegengestelde rijrichting staat als vanwaar jij komt.
Dus jij zal maandag jammergenoeg mooi op de foto staan.
Voor asserti is het afwachten
Denk niet dat ze in de politiezone Tielt een driepikkel hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGene stress, dat zijn geen flitsbakken.
anyway, ik haal er mijn voet niet van de pedaal voor af :pHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Drongen , Deinze, Waregem ... zijn kentekenlezers, 2 verschillende modellen/fabrikant.
Tielt heeft een statief , al dan niet in combinatie met de zwarte Focus. Pics op fs.be.
Geen flitslicht gezien is geen garantie om niet geflitst te zijn ! Overdag is de flitslamp totaal overbodig, er kan ook zonder die lamp geflitst worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenTrouwens 2e flitser die ik vandaag passeerde, normaal zie ik er in maanden geen. Op de E40 tussen Aalter en Nevele, middenberm. Reed net op/onder flitsgrens, toch maar ff geremd.
En gisteren stond er een op de E403 tussen Lichtervelde en Torhout en in de namiddag op de e17 ook ergens in de middenberm.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
Comment