Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
Bekijk Berichten
Blijkbaar is één keer ermee rijden al genoeg, ben op de E19 van de weg geplukt door onze goede vrienden *kuch kuch*. Ik zag ze al geparkeerd staan aan een oprit na een tankstation en zag ze toen ik passeerde (toen nog braaf 120) meteen de snelweg oprijden. (Over viseren gesproken)
Een beetje later leken ze ver genoeg weg, ik zag ze niet achter mij, dus ik geef eventjes wat gas (was al wat te laat voor m'n afspraak), dat hadden ze blijkbaar gehoord dus een minuutje later zie ik ze terug achter mij komen. Ik was toen al opnieuw 120-130 aan't rijden dus ik verwachtte niet dat ze mij gingen doen stoppen, toch wel... Het was een Volvo S60 (geen anonieme) met zo'n camera-systeem. Ik heb geen beelden mogen zien maar toch beweren ze dat ik 160 reed, gecorrigeerd 154. Kan dat zomaar? Mogen zij een momentopname beboeten, dus geen gemiddelde trajectmeting?? Ze hadden geen flitsapparatuur, ze baseren zich dus puur op de snelheid die ze eventjes gemeten hebben toen ze enkele auto's achter mij zaten...
Heb voorlopig niets getekend.
Ik heb het gevoel dat ze mij op alle mogelijke manieren probeerden te pakken, of is het normaal dat ze na wat woordenwisselingen (op een beschaafde manier), om 8.20u, ook een alcoholtest hebben laten afnemen?
Comment