Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
    Ik zeg toch niet dat je uw stelling niet mag verkondigen. Ik heb het over de manier waarop. En dat bewijs je hier nog maar eens. Waarvoor dank, arrogante zak.

tsk tsk zo jong, nog geen wagen en toch al zoveel praat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      tsk tsk zo jong, nog geen wagen en toch al zoveel praat.
      Dat heeft daar hoegenaamd niets mee te maken.

Als je geen eigen wagen hebt, mag je dus niks in die trant zeggen?

Comment

• Nee, ik dacht gewoon ,,ik schrijf hier ook eens wat onzin.

Comment

Nee, ik dacht gewoon ,,ik schrijf hier ook eens wat onzin.
          zaligheid

Comment

• op de E17 van A'pen naar Gent stonden ze weer te flitsen uiteraard, maar was verstrooid en heb het te laat gezien..

Nu, ik rijd meestal gewoon op 't gemak 130 op cruise en volgens de Mini is dat een V-eff van 125-126.

Ik ben quasi zeker dat ik nog safe zit maar ik wou het gewoon even dubbelchecken

Comment

• 130 op cruise. weer een huichelaar en hypocriet dus

ok, je sors

Comment

Nee, ik dacht gewoon ,,ik schrijf hier ook eens wat onzin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Dat heeft daar hoegenaamd niets mee te maken.

Als je geen eigen wagen hebt, mag je dus niks in die trant zeggen?
                  Je moet minstens een wagen van 50.000 euro hebben eer je zoiets mag zeggen.

Comment

130 op cruise. weer een huichelaar en hypocriet dus

ok, je sors
                    excuseer?

Comment

• sorry, dat laatse was Frans.. dat zeg je op Franstalige fora als je al lachende een bommetje gooit en dan maakt dat je weg bent.
                      ik dacht dat je wel Frans kon vermits je blijkbaar ook in Luik komt.

Comment

130 op cruise. weer een huichelaar en hypocriet dus
                        Kerel. Ik vind het hypocriet als je gaat zeggen dat je dat rijdt omwille van de veiligheid en dat 131 te snel is. Er is niets mis met een boete proberen te vermijden...

Comment

• boetes vermijden, dat proberen we allemaal toch nietwaar ?
                          hypocriet is zo'n zwaar woord, zoals arrogante klootzak.
                          Alhoewel dat laatste wel van mij gezegd mag worden. Ik heb nog allebei m'n kloten in een zak en ben arrogant.

Comment

sorry, dat laatse was Frans.. dat zeg je op Franstalige fora als je al lachende een bommetje gooit en dan maakt dat je weg bent.
                            ik dacht dat je wel Frans kon vermits je blijkbaar ook in Luik komt.
                            Dan heb ik iets bijgeleerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              op de E17 van A'pen naar Gent stonden ze weer te flitsen uiteraard, maar was verstrooid en heb het te laat gezien..

Nu, ik rijd meestal gewoon op 't gemak 130 op cruise en volgens de Mini is dat een V-eff van 125-126.

Ik ben quasi zeker dat ik nog safe zit maar ik wou het gewoon even dubbelchecken

Waar exact? Middenberm thv Waasmunster?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                Waar exact? Middenberm thv Waasmunster?
                                Uiteraard! (ze kamperen daar.. )

Heb ze vanmorgen ook in OEKENE (E403 BRUGGE - KORTRIJK) zien staan..

beide op voorhand gespot (zonder coyote!)

En dan vrolijk aan 1** naar huis getuft..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten

Heb ze vanmorgen ook in OEKENE (E403 BRUGGE - KORTRIJK) zien staan..

beide op voorhand gespot (zonder coyote!)

En dan vrolijk aan 1** naar huis getuft..
                                  Waar staan ze dan in Oekene? De baan ernaast of aan de esso station,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                                    De vaste locatie, inderdaad... Al hoor je af en toe op de radio dat ze ook thv Destelbergen of Beervelde staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                      De vaste locatie, inderdaad... Al hoor je af en toe op de radio dat ze ook thv Destelbergen of Beervelde staan.
                                      In de middenberm ri. Gent, ongeveer 400 meter voor de afrit is zo'n vaste locatie, maar laat je niet vangen, er staat wel eens een statief onder de brug , da's ongeveer 800 meter voor de afrit.
                                      Statief kan in beide richtingen, voertuig staat naast de autosnelwe, en er is doorlopende betonnen Yersey ! Dus best op tijd remmen, als je ri. Gent gaat, en niet te snel victorie kraaien als je ze niet staan in de middenberm als je ri. Antwerpen gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Ik kan el greco bijtreden wat betreft het tegen de lamp lopen, het kan ook zonder. Ik heb sinds m'n rijbewijs ongeveer 140000 km gereden en ben 1 keer geflitst, 71 na correctie waar 70 mocht. Ja, dat is te snel, ik reed 80 op teller, 76 gemeten ofzo.

Waar ik me niet kan in vinden in el greco's mening, is aanvaarding. Ik heb echt weinig respect voor politie. Ze staan te flitsen op plaatsen waar de snelheid in een klap van 90 naar 50 gegaan is en waar misschien gemiddeld 8 autos per uur passeren. En dat omdat daar welgeteld 4 huizen staan.

Mochten ze al hun flitsauto's eens verkopen en het vrijgekomen geld gebruiken om agenten in te zetten om middenvaksrijders en zatte chauffeurs aan te pakken, en na te kijken of mensen verzekerd zijn, de weg zou volgens mij een betere plaats zijn.

Flitsen is in mijn ogen big en easy money. Ik hou me aan de snelheidslimiet, niet omdat ik er mee akkoord ga maar wel omdat elke euro dat ik aan die mannen moet er twee te veel zijn.
                                        Prima voor het meedenken, maar denk je nu echt dat ik dit gemakkelijk kan aanvaarden, die inderdaad soms belachelijke toestanden. Ik ontken niet dat ik het daar soms ook moeilijk mee heb hé, maar heb de laatste jaren dank zij mijn beroepsleven dit wel kunnen aanvaarden. Blijkbaar wordt er hier toch door sommige hééél gemakkelijk geld verdiend, want ze blijven zich toch maar hartnekkig tegen de snelhiedsbeperkingen keren. Nu ja, dat is hun zaak natuurlijk. De heren die hier beweren dat ze constant op CC tegen 140, 160, 200 of nog meer bollen moesten ze zoals de hooligans bij het voetbal (stadionverbod) gewoon van de weghalen en ONMIDDELLIJK levenslang rijverbod geven. Waarom onmiddellijk levenslang? Omdat ze toch niet zullen bijleren. Zulke figuren hoeven we niet op de openbare weg.

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                                        Ik zeg toch niet dat je uw stelling niet mag verkondigen. Ik heb het over de manier waarop. En dat bewijs je hier nog maar eens. Waarvoor dank, arrogante zak.
                                        ²
                                        Oei, beleefd blijven hé kerel het is hier nogal tijd een openbaar forum. Ik kan er ook niet aan doen dat jij de kleuterklas nog niet ontgroeid bent.

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                        123 kan je nooit aflezen op de teller, gezien de onderverdelingen maar op 10km/h of 5km/h zijn in de meeste auto's.
                                        Inderdaad, hier digitaal en al lang geen uitzondering meer, een auto van pakweg € 20000 kan dat ook al hebben.
                                        Dat doet me denken aan de VW Phaeton waar ik enkele weken geleden eens met gereden heb, die had een zeer handig gadget op zijn CC, je kon hiermee namelijk met stappen van 10km/h deze terug stellen naar beneden of boven. Zééééééér handig om de yo-yo rijders te neutraliseren.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Digitale tellers zijn nu ook zo zeldzaam niet meer.
                                        klopt
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                          In de middenberm ri. Gent, ongeveer 400 meter voor de afrit is zo'n vaste locatie, maar laat je niet vangen, er staat wel eens een statief onder de brug , da's ongeveer 800 meter voor de afrit.
                                          Statief kan in beide richtingen, voertuig staat naast de autosnelwe, en er is doorlopende betonnen Yersey ! Dus best op tijd remmen, als je ri. Gent gaat, en niet te snel victorie kraaien als je ze niet staan in de middenberm als je ri. Antwerpen gaat.

Over welke plaats heb je het nu? Waasmunster of Destelbergen/Beervelde?

Heb ze enkel nog maar in de middenberm zien staan, zowel in Waasmunster (quasi elke keer als ik daar passeer) als Destelbergen. Dju, dat wordt weer wat beter opletten vanaf nu!

Comment

Working...
                                          X