Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat klopt, maar de regel is 120 op je teller.
De regel is 120Km/u.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenBullshit
De regel is 120Km/u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenU bent een hypocriet.
Da's zoals zeggen dat je tegen softdrugs bent maar zelf met 3 gram weed op zak lopen omdat tot 5 gram gedoogd wordt.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtende wet is de wet hee
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten²
120 =/= 124.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenautotellers wijken af, dus 124 op de teller is altijd minder reeel. ik denk dat hij daar op doelt .
ik doe net hetzelfde. 125 en dan de cc erop.
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat klopt, maar de regel is 120 op je teller.
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenBullshit
De regel is 120Km/u.
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk vind El Greco gewoon hypocriet. Net zoals hij beweert dat hij nooit te snel rijdt.kan ik het mij beroepshalve niet veroorloven evenmin als drinken. Ik wil jullie feitelijk duidelijk maken dat het ook anders kan.... toch vreemd dat ik op al die jaren en km's dan toch nog nooit tegen de lamp gelopen ben, niet hier en ook niet in Nederland.
Ik kom hier in iedergeval niet blêten dat ze weer hier en daar staan te flitsen... laat die mensen hun werk toch doen......als je je aan de verkeersregels houd moet je jezelf hierover al nietmeer druk maken....
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten120 op je teller heeft nul en generlei waarde.
Klinkt misschien belachelijk maar ook in de bebouwde kom rij ik steeds op cc tegen 51, ben in nog geen één dorp de melding tegengekomen dat ik te snel rij. Oei ik zou liegen, in Hulst NL. als je van Hulst naar de grens rijd geeft de snelheidsindicator aan dat ik te snel rij.Hier in Stabroek zou ik zelfs de CC op 53 kunnen zetten voor ie een melding geeft dat ik te snel rij maar ik rij niet op de limieten hé....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk ben helemaal niet hypocriet, zij die hier rond rijden met een coyote zijn hypocrieten omdat ze beweren dat het voor de veiligheid gaat, maar tussen de meldingen door eens flink op ht pedaal kunnen duwen... Denk je nu werkelijk dat ik nog naïef ben ook.
....
Ik word echt niet goed van uw neerbuigende houding tov iedereen die het niet eens is met uw punt. Wil je daar aub mee stoppen? Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenWas jij niet diegene die zei dat je niet ver kan geraken in het leven zonder te foefelen? Typisch dat het dezelfde hypocrieten zijn die zo'n dingen beweren, en ondertussen zichzelf 'de brave hardwerkende mens' noemenLaat me raden : uw droom is ook om flik te worden? Ge zult niets in uw leven bereiken dus wilt ge ook heel de dag anderen het leven zuur maken
Dus een flik mag de mensen heel de dag kloten en er nog dik voor betaald worden. Die gasten zijn quasi heilig en mogen doen wat ze willen in deze politiestaat. Dus gij vindt het abnormaal dat veel mensen graag het geweer zouden pakken en die klootzakkken omver schieten? Helaas zijn de Belgen, mezelf inbegrepen, veel te softy en blijven ze die flikkestreken maar duldenHet wordt tijd dat ze er nog eens een paar manieren leren!
Ik nodig u uit om eens een week mee naar Leuven te komen. Daar denken de agenten dat ze de grote man zijn. Allemaal scheermeskes onder hun oksels en de studenten en burgers maar uitmaken. Zielige gefrustreerde gasten noem ik ze , één voor één
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenHeeft iemand een idee of de vaste flitser op de E42 rond Luik, komende van Verviers, werkt? Ik ben daar gisteren tegen ***km/h voorbijgereden en zag hem veel te laat... Ik heb geen flits gezien dus ik twijfel of die wel werkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenDus een flik mag de mensen heel de dag kloten en er nog dik voor betaald worden. Die gasten zijn quasi heilig en mogen doen wat ze willen in deze politiestaat. Dus gij vindt het abnormaal dat veel mensen graag het geweer zouden pakken en die klootzakkken omver schieten? Helaas zijn de Belgen, mezelf inbegrepen, veel te softy en blijven ze die flikkestreken maar duldenHet wordt tijd dat ze er nog eens een paar manieren leren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenJij bent ziek in je hoofd als je zo'n dingen durft schrijven. Echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenTzou wel dirrect gedaan zijn mocht iemand dat doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenEr is nog een verschil tussen uw kloten van uw lijf werken om de staat rijker maken (om de dikbetaalde politiekers en flikken te kunnen betalen) of te zien dat ge tenminste uw geld zelf kunt besteden aan dingen die jezelf graag zou hebben.Onwetenden noemen dit belastingontduiking. Ik noem dat jaloezie. Jij betaald dus met de glimlach belastingen en liefst zoveel mogelijkLaat me raden : uw droom is ook om flik te worden? Ge zult niets in uw leven bereiken dus wilt ge ook heel de dag anderen het leven zuur maken
Dus een flik mag de mensen heel de dag kloten en er nog dik voor betaald worden. Die gasten zijn quasi heilig en mogen doen wat ze willen in deze politiestaat. Dus gij vindt het abnormaal dat veel mensen graag het geweer zouden pakken en die klootzakkken omver schieten? Helaas zijn de Belgen, mezelf inbegrepen, veel te softy en blijven ze die flikkestreken maar duldenHet wordt tijd dat ze er nog eens een paar manieren leren!
Ik nodig u uit om eens een week mee naar Leuven te komen. Daar denken de agenten dat ze de grote man zijn. Allemaal scheermeskes onder hun oksels en de studenten en burgers maar uitmaken. Zielige gefrustreerde gasten noem ik ze , één voor één
Zou je niet naar Congo verhuizen? Dan kan je de flikken rechtstreeks betalen om u met rust te laten, is mss handiger en dan kan je tenminste uw geld zelf besteden! Vele beter!
En ja, je kent me helemaal, ik ben iemand die er van houd om anderen het leven zuur te makenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk BerichtenJij bent absoluut wel hypocriet en vooral naïef. Jij durft hier te beweren dat jij nooit een verkeersovertreding begaat, maar je rijdt wel 123 km/u op de snelweg waar 120 is toegelaten. Wat voor zever is dat nu...
Comment
-
Comment