Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Klopt, de bovenste borden 90 km zijn afgeplakt, het is al voor je het viaduct opgaat reeds 70 km/u voor iedereen. Controle vanmiddag in Bertem, thv de werken, Multa-guard container en de kassa iets verderop op de afgesloten parking Everberg. Toch een aantal mensen zonder rijbewijs daar, na het einde van die controle. Ook nog sniper-controle op de Ring van Antwerpen, in de middenberm thv Antwerpen-Zuid ri Kennedytnl , een statief met grijze beschermkap, en de auto aan de andere kant van de berm weggestopt. Ik heb hem een tijdje gade geslagen vanuit de Jeugdherberg aan de overkant, da's toch 2x minuut dat er iemand op de bon gaat.
    is dat de laatste aanloop naar de kennedytunnel?
    Daar rij ik meestal ook 120. Zal maar beginnen opletten dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
      is dat de laatste aanloop naar de kennedytunnel?
      Daar rij ik meestal ook 120. Zal maar beginnen opletten dan
      Ja dat klopt, thv Silvertop-buildings.

Comment

• Vandaag op gelet, E40 Brugge-Gent, brug over de snelweg juist voor afrit Drongen. Meetapparatuur(?) bevestigd aan de onderzijde van de brug... één op het eerste vak en één op het derde gericht. Blijkbaar recent geplaatst. Afstandsmeters voor vrachtwagens of komende trajectcontrole...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          - In Kampenhout is 1 fietswinkel: kopen hun fietsen in Hofstade ! Terwijl de winkel wel gemeentebelastingen Kampenhout betaalt. Moeten voor elk onderhoud nu met de combi en hun fietsen naar Hofstade (25 minuten heen en 25 terug). De plaatselijke handel kan de boom in.
          ..................
          Hofstade is natuurlijk wel deel van Zemst wat onder de politiezone Katze valt, dus op daar zie ik het probleem niet echt. Ze steunen toch de plaatstelijke handel van hun politiezone.
          2012 Renault Megane RS

Comment

Klopt, de bovenste borden 90 km zijn afgeplakt, het is al voor je het viaduct opgaat reeds 70 km/u voor iedereen. Controle vanmiddag in Bertem, thv de werken, Multa-guard container en de kassa iets verderop op de afgesloten parking Everberg. Toch een aantal mensen zonder rijbewijs daar, na het einde van die controle. Ook nog sniper-controle op de Ring van Antwerpen, in de middenberm thv Antwerpen-Zuid ri Kennedytnl , een statief met grijze beschermkap, en de auto aan de andere kant van de berm weggestopt. Ik heb hem een tijdje gade geslagen vanuit de Jeugdherberg aan de overkant, da's toch 2x minuut dat er iemand op de bon gaat.
            Ik heb hem ook zien staan zondag (of was het nu zaterdag, ben niet meer zeker). Vlak na de afrit Zuid stond er ook een zwaantje klaar.

Gelukkig gaf men Coyote al een waarschuwing op voorhand, ze waren de installatie nog maar net aan het plaatsen, maar toch kreeg ik al een boodschap
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Om 8u30 stond de flitser hier op de E19 - BRU-ANT

Dus net voor brug over de nete. (is da de nete?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                Om 8u30 stond de flitser hier op de E19 - BRU-ANT

Dus net voor brug over de nete. (is da de nete?)
                De Rupel.

Comment

• Niemand van hier?

Hardrijder haalt 197 km/u aan werken op E40 in Kortenberg

De federale wegpolitie heeft maandagavond op de E40 tussen Leuven en Brussel een man van de weg gehaald die wel heel laag vloog. De 23-jarige H.B. reed met zijn Audi S4 197 km per uur en dat net aan de wegwerkzaamheden in Kortenberg, waar de snelheid beperkt is tot 70 km/u. Een ploeg van de verkeerspost in Bertem zette de man aan de kant en het parket trok zijn rijbewijs in voor 15 dagen. (belga/eb)
                  22/06/10 14u08

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Een kennis van mij is geflitst aan 97 waar 30 mocht. Aan hoeveel mag tie em zich verwachten?

Comment

• Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 30
                      Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 91

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                      • Onmiddellijke inning
                        In principe wordt u gedagvaard en komt u dus niet in aanmerking
                        ->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
                      • Minnelijke schikking
                        In principe wordt u gedagvaard
                        zo niet bedraagt de minnelijke schikking 570€
                        ->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
                      • Rechtbank
                        55-2750€
                        Verval van het recht tot sturen : verplicht (8 dagen tot 5 jaar)

Geen onverwacht resultaat uiteraard...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        Holy crap

Al hoe lang is het daar 70 want ik ben de tel kwijt!?
                        In de vele keren dat ik daar gepasseerd ben, heb ik geen één wegenwerker tussen de bermen gezien..
                        En ook nooit de 70 km/u nageleefd (rij daar gewoon 120 km/u verder, ik ga echt niet voor een paar honderd meter mijn snelheid drastisch (50, 60 km/u) laten zakken daar. En geen kat die daar 70 per uur rijdt. En dan 's nachts..Dit is pure plagerij
                        Ik ben ook gepakt aan de werken (ik reed 94 km/u) en moest 95 € dokken.
                        Ik ben er ook al vaak langs gereden. In het begin pas je je snelheid aan, maar na een tijd als je ziet dat er lange tijd niets gebeurd ga je daar ook niet veel snelheid minderen. Er is zelfs een tijd geweest dat de gele lijnen niet goed zichtbaar waren en dat de mensen de witte lijnen terug gingen volgen zo nog bijna iemand in mijn flank gehad.
                        En de voorbije weken heb ik gemerkt dat als je bij werken 70 gaat rijden, je boze blikken krijgt en camions in je gat komen duwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                          je boze blikken krijgt en camions in je gat komen duwen
                          Iedereen zegt dat, maar ik merk dat niet....
                          En van boze blikken trek ik me geen zak aan, beter boze gezichten in een andere auto dan een zuur gezicht een paar weken later aan de brievenbus.

Ik laat me steeds redelijk geleidelijk uitbollen naar 70 om zo de vrachtwagens niet te hinderen, en daar hebben zij zelf ook geen probleem mee

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Sta maar eens te werken aan zo'n snelweg terwijl er op enkele meters van je de auto's voorbij komen aan 120..Voor het plezier en de veiligheid van die automobilisten dan nog....Waarom zijn die gasten zo gemotiveerd denk je ?

Comment

• .....
                              Last edited by ; 07/07/2010, 13:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                Welke gasten gemotiveerd? Die werkers? Omdat die enorme premies bovenop hun loon krijgen natuurlijk. Ik ken er verschillende van wegebo, harde stiel en respect voor, maar die hun loonbrief is er ook naar Als ik zie wat die per maand hebben, die hebben nog geen last van de crisis
                                Zo hoog zijn de lonen ook weer niet hoor. Hun premies zijn naar behoren maar hun basisloon ligt vast cfr de barema's bouw en die zijn niet extravagant. Zeker niet voor arbeiders die werken in gevaarlijke en vervuilende omstandigheden.

Liever aan de band bij Volvo dan op de snelweg voor Stadsbader. De druk is gelijklopend, de omstandigheden helemaal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Liever aan de band bij Volvo dan op de snelweg voor Stadsbader. De druk is gelijklopend, de omstandigheden helemaal niet.
                                  De lonen bij Volvo zijn precies ook niet van die aard dat er lange rijen aan de deur staan aan te schuiven.

Comment

• iemand die al weet wat die nieuwe camera's zijn op de E40 aan de brug in drongen in beide richtingen?
                                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                      iemand die al weet wat die nieuwe camera's zijn op de E40 aan de brug in drongen in beide richtingen?
                                      Ja, dat zou ik ook wel willen weten. Maar het zou eventueel kunnen te maken hebben met de nieuwe metingen over de hoeveelheid verkeer en geluidsoverlast in Drongen? Er zijn onlangs geluidsschermen geplaatst en men zou binnen enkele jaren het hele complex nog eens heraanleggen. Dus men heeft daarvoor ongetwijfeld meer verkeersinformatie nodig.

Comment

De lonen bij Volvo zijn precies ook niet van die aard dat er lange rijen aan de deur staan aan te schuiven.
                                        Geduld is een schone deugd, wacht nog een poosje en dat zal wel veranderen. (Niet noodzakelijkerwijze de lonen maar de rijen om toch maar aan een jobke te geraken... gezien de massieve besparingen die nodig zijn e.d. zullen er, vrees ik, en niettegenstaande de vakbonden, enkele veranderingen doorgevoerd worden waardoor het verschil tussen een uitkering en een job wel aanzienlijker zal worden).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                          Welke gasten gemotiveerd? Die werkers? Omdat die enorme premies bovenop hun loon krijgen natuurlijk. Ik ken er verschillende van wegebo, harde stiel en respect voor, maar die hun loonbrief is er ook naar Als ik zie wat die per maand hebben, die hebben nog geen last van de crisis
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          Zo hoog zijn de lonen ook weer niet hoor. Hun premies zijn naar behoren maar hun basisloon ligt vast cfr de barema's bouw en die zijn niet extravagant. Zeker niet voor arbeiders die werken in gevaarlijke en vervuilende omstandigheden.

Mijn schoonbroer werkt al 30j bij Stadsbader aan de autosnelwegen ... die kan al wat stoten vertellen hoor ,
                                          Hij verdient wel goe zijnen boterham , uren van +14 per/dag is geen uitzondering
                                          Last edited by ; 23/06/2010, 21:14.

Comment

Working...
                                          X