Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• .....
    Last edited by ; 07/07/2010, 13:53.

Comment

• Iemand die kan vertellen of de flitser voor de brug voorbij temse op de N16 richting weg-van-de-E17 al werkt?
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De walen bouwen er nu ook een onbemande camera op de E40/E42, komende van Aken, als je de splitsing E40 Brussel/E42 Namen/E25 Luxemburg nadert. Dat is daar een stukje 90 km/u maar als iedereen daar 90 rijdt valt daar niet van rijvak te wisselen, wat wel nodig is want vanaf drie rijvakken moet je dus je keuze maken naar drie richtingen.

En het is zo een Frans model wat ik nog niet eens had gespot op de heenweg, maar pas op de terugweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          De walen bouwen er nu ook een onbemande camera op de E40/E42, komende van Aken, als je de splitsing E40 Brussel/E42 Namen/E25 Luxemburg nadert. Dat is daar een stukje 90 km/u maar als iedereen daar 90 rijdt valt daar niet van rijvak te wisselen, wat wel nodig is want vanaf drie rijvakken moet je dus je keuze maken naar drie richtingen.
          Boelsjit. Maximumsnelheid is 90. Een gentleman kan altijd net iets trager gaan rijden om een ander chauffeur voor te laten. Boeren doen dat niet.

Comment

• Vrachtwagens moeten naar het middenvak om de E25 te volgen, auto's moeten naar het rechtervak om de E40 te volgen. You do the math.

Trager rijden mag inderdaad. Maar om toch je plaats te krijgen en de afrit niet voorbij te rijden moet je al sterk vertragen, en dat heeft effect op het achteropkomende verkeer.

Eén van de weinige plekken waar je van 3 naar 6 rijstroken gaat en er toch altijd file staat .

Comment

• Ze staan te flitsen op de N37 tussen Tielt en Pittem richting Pittem. Ik hoop dat ze niet in de andere richting flitsen, want dan hang ik er waarschijnlijk aan, maar heb niets gezien.

Kom aangereden, zie een verdachte wagen staan, kijk naar de bumper, niets abnormaals, erachter staat een witte camionet met zo'n LED bord omhoog. Ik zie in m'n achteruitkijkspiegel iets staan van 'flitscontrole'

In het terugkeren kan ik het bord deftig lezen en jawel "opgepast, flitscontrole". Vlak erna een blauwe Focus met idd, achter de voorruit de flitsapparatuur. Hopelijk flitste ie maar in 1 richting
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                Vandaag op gelet, E40 Brugge-Gent, brug over de snelweg juist voor afrit Drongen. Meetapparatuur(?) bevestigd aan de onderzijde van de brug... één op het eerste vak en één op het derde gericht. Blijkbaar recent geplaatst. Afstandsmeters voor vrachtwagens of komende trajectcontrole...?
                hangen die daar nog steeds ???
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  Hopelijk flitste ie maar in 1 richting
                  Gatso-apparatuur, het huismerk van de Lokale Politie, overdag vrijwel altijd in 2 richtingen, s'nachts bijna altijd 'afgaand' , is als hij ergens rechts in de berm geparkeerd staat
                  Toi Toi !

Comment

• tis wel een 3vaksbaan.

Godverdoeme. Dat wordt zo'n 91 - 92km/u overtreding waar je 90 mag >_<
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Trouwens 2e flitser die ik vandaag passeerde, normaal zie ik er in maanden geen. Op de E40 tussen Aalter en Nevele, middenberm. Reed net op/onder flitsgrens, toch maar ff geremd.

En gisteren stond er een op de E403 tussen Lichtervelde en Torhout en in de namiddag op de e17 ook ergens in de middenberm.

Comment

Ze staan te flitsen op de N37 tussen Tielt en Pittem richting Pittem. Ik hoop dat ze niet in de andere richting flitsen, want dan hang ik er waarschijnlijk aan, maar heb niets gezien.

Kom aangereden, zie een verdachte wagen staan, kijk naar de bumper, niets abnormaals, erachter staat een witte camionet met zo'n LED bord omhoog. Ik zie in m'n achteruitkijkspiegel iets staan van 'flitscontrole'

In het terugkeren kan ik het bord deftig lezen en jawel "opgepast, flitscontrole". Vlak erna een blauwe Focus met idd, achter de voorruit de flitsapparatuur. Hopelijk flitste ie maar in 1 richting
                        Ik ben maandag morgen geflitst door deze focus. Oppassen want ik denk dat er een driepikkel in de tegengestelde rijrichting staat als vanwaar jij komt.

Maandagmorgen rond 8u stond hij richting Aalter thv Ruiselede (zone 70). Ik kom af aan 100-110 en vertraag naar +-90 omdat ik hem aan de overkant zie staan. Nuja niet veel zorgen in gemaakt en aan 90 gepasseerd en op de coyote gemeld.
                        Vandaag kom ik op het werk en wat ligt er in mijn bakje: jawel een boete van 55€ Dus moet door een driepikkel geweest zijn. Flitswagen zal er gestaan hebben als afleidingsmanouvre of men zal in beide richting aan het flitsen geweest zijn. Heb zeker niet op de kop zien flitsen.
                        Last edited by ; 01/07/2010, 23:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                          hangen die daar nog steeds ???
                          Gene stress, dat zijn geen flitsbakken.

Comment

• Met een beetje geluk en een groot genoege tellerafwijking wordt het geen boete . Je moet al 97 gps rijden eer je beboet wordt. Dat wordt weer 2 weken bang de post checken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk Berichten
                              Ik ben maandag morgen geflitst door deze focus. Oppassen want ik denk dat er een driepikkel in de tegengestelde rijrichting staat als vanwaar jij komt.

Maandagmorgen rond 8u stond hij richting Aalter thv Ruiselede (zone 70). Ik kom af aan 100-110 en vertraag naar +-90 omdat ik hem aan de overkant zie staan. Nuja niet veel zorgen in gemaakt en aan 90 gepasseerd en op de coyote gemeld.
                              Vandaag kom ik op het werk en wat ligt er in mijn bakje: jawel een boete van 55€ Dus moet door een driepikkel geweest zijn. Flitswagen zal er gestaan hebben als afleidingsmanouvre of men zal in beide richting aan het flitsen geweest zijn. Heb zeker niet op de kop zien flitsen.
                              Ik dacht in het heenrijden dat er idd een driepikkel stond in mijn richting, omdat ik niets aan de wagen had gezien. In het terugkeren nog es duidelijk gekeken, maar geen driepikkel kunnen spotten.

Fak, dan toch maar beginnen opletten, tussen Tielt en Aalter rij ik meestal 110 of meer. Straks dwingen ze mij nog een coyote te kaufen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk Berichten

Focus met nrplaat GTE676 kan op de kop ook flitsen
                                Dus jij zal maandag jammergenoeg mooi op de foto staan.

Voor asserti is het afwachten

Denk niet dat ze in de politiezone Tielt een driepikkel hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Gene stress, dat zijn geen flitsbakken.
                                  vandaag er nog eens op gelet maar dat zijn inderdaad geen flitsbakken. Lijken mij meer nummerplaatlezers want er hangen dingen tussen die goed lijken op de nummerplaatlezers dat de politie op hun dak heeft liggen.

anyway, ik haal er mijn voet niet van de pedaal voor af :p
                                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Drongen , Deinze, Waregem ... zijn kentekenlezers, 2 verschillende modellen/fabrikant.
                                    Tielt heeft een statief , al dan niet in combinatie met de zwarte Focus. Pics op fs.be.
                                    Geen flitslicht gezien is geen garantie om niet geflitst te zijn ! Overdag is de flitslamp totaal overbodig, er kan ook zonder die lamp geflitst worden.

Comment

• Twas een blauwe focus bij mij dacht ik.

Comment

Trouwens 2e flitser die ik vandaag passeerde, normaal zie ik er in maanden geen. Op de E40 tussen Aalter en Nevele, middenberm. Reed net op/onder flitsgrens, toch maar ff geremd.

En gisteren stond er een op de E403 tussen Lichtervelde en Torhout en in de namiddag op de e17 ook ergens in de middenberm.
                                        hoelaat was dat?
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• .....
                                          Last edited by ; 07/07/2010, 13:48.

Comment

Working...
                                          X