Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
    Op welke manier is dit dan automatisch instelbaar?
    Op het eerste zicht zou ik eventueel denken via een sensor (grootte van voertuig + aanhanger).. Maar dan is een gewone bestelwagen toch weer 'groter'?

Hetzelfde geldt eigenlijk voor de onbemande flitspalen, daar kan je toch ook door worden geflitst met je jeep i.c.m. je aanhanger...

Het binnenwerk van zo'n onbemande flitspaal is eigenlijk precies hetzelfde apparaat dat in een GATSO-voertuig staat.

De snelheid voor wagens en voor vrachtwagens is instelbaar via duimwielschakelaars.
    Bij de Multanova gebeurt dit op het bedieningspaneeltje met een software-menu.
    Radar meet niet hoe lang het duurt vooraleer z'n uitgezonden straal terug ontvangen is,
    maar de verandering van de frequentie van dat uitgezonden en gereflecteerd signaal. Er zijn nog een aantal parameters waar het toestel mee rekening houdt, maar dat gaat veel te ver technisch afleiden. Maar daaruit haalt 'ie de informatie over 'auto' en 'vrachtwagen'. Ik weet niet hoe correct dat is, mij lijkt het ook voor interpretatie vatbaar, en ik heb het eerlijk gezegd nog nooit aan een agent ter plaatse gevraagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Merde merde merde

Weeral prijs : ( maandag 26/04 om 12u05 )

zone 50
      gemeten 82 km/uur
      gecorrigeerd 78km/uur

230€ boete

En dan nog op 200 m van mijn deur
      Zeer gelijkaardig als mijn voorval twee weken terug, knal op mijn verjaardag... Geflitst op 500m van kantoor waar ik werk.

Gemeten: 85
      Na correctie: 79
      ==> €240,00

Heel dom van mij, ik wou de collega die vlak achter me vertrok eens 'achterlaten' en vond dat de situatie het wel toeliet, alleen niet gerekend op de flitser... Nog een chance dat m'n Golf maar 90 pk heeft .

Comment

Merde merde merde

zone 50
        gemeten 82 km/uur
        gecorrigeerd 78km/uur

230€ boete

Uwe cadeau voor moederkesdag moogde weer ingeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
          Zeer gelijkaardig als mijn voorval twee weken terug, knal op mijn verjaardag... Geflitst op 500m van kantoor waar ik werk.

==> €240,00

Heel dom van mij, ik wou de collega die vlak achter me vertrok eens 'achterlaten' en vond dat de situatie het wel toeliet, alleen niet gerekend op de flitser... Nog een chance dat m'n Golf maar 90 pk heeft .
          Is nochtans een straat waar ik nooit zo rap rij , omdat ik weet dat ze er regelmatig staan
          ...
          Ik was gehaast ja die middag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
            Uwe cadeau voor moederkesdag moogde weer ingeven
            Moederkesdag heeft ze vorige week gekregen in Milaan voor 20j ver denk ik

Comment

• En gisteren heb ik deze van 75€ nog maar betaald van in Ruddervoorde van enkele weken terug

Comment

Merde merde merde

zone 50
                gemeten 82 km/uur
                gecorrigeerd 78km/uur

230€ boete

Wat is dan intrekking rijbewijs? Vanaf 30km/u gecorrigeerd op secundaire banen en 20km/u op snelweg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Wat is dan intrekking rijbewijs? Vanaf 30km/u gecorrigeerd op secundaire banen en 20km/u op snelweg?
                  Ik denk vanaf +30 in stad , en + 50 op de snelweg ...
                  Het kan omgekeerd ook zijn want ik onthou dat toch niet

Comment

Ik denk vanaf +30 in stad , en + 50 op de snelweg ...
                    Het kan omgekeerd ook zijn want ik onthou dat toch niet
                    Ja, 't was zoiets dacht ik Dan heb je veel chance gehad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Ja, 't was zoiets dacht ik Dan heb je veel chance gehad!
                      Ik niet maar mijn vrouw wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten

==> €240,00

dat noemen ze afgaan voor de collega's
                        bmw 116d sportshatch

Comment

Merde merde merde

zone 50
                          gemeten 82 km/uur
                          gecorrigeerd 78km/uur

230€ boete

Mag ik vragen in welke straat je op de foto gezet bent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Al een geluk dat er geen andere zot in uw gat aan het pompen was dan, of je kon nu samen de horlepiep dansen op het kerkhof.
                            Klopt, want jij weet hoe snel ik reed, hoe hard ik moest remmen en hoeveel volk er op de autostrade was.

Al een geluk dat er geen ijsblok uit de ruimte kwam vallen, of ik kon nu de horlepiep dansen op het kerkhof.

Als er iemand in m'n poep rijdt met een snelheidsverschil van 20km/u, ga ik daar echt niet van dood gaan hoor
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              Klopt, want jij weet hoe snel ik reed, hoe hard ik moest remmen en hoeveel volk er op de autostrade was.

Al een geluk dat er geen ijsblok uit de ruimte kwam vallen, of ik kon nu de horlepiep dansen op het kerkhof.

Als er iemand in m'n poep rijdt met een snelheidsverschil van 20km/u, ga ik daar echt niet van dood gaan hoor
                              Je reed in ieder geval TE snel. En je was te laf om ervoor op te draaien en bracht daardoor ook nog eens anderen in gevaar . Meer moet ik echt niet weten hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Je reed in ieder geval TE snel. En je was te laf om ervoor op te draaien en bracht daardoor ook nog eens anderen in gevaar . Meer moet ik echt niet weten hoor.
                                Te laf is als je effectief een boete gekregen hebt en deze dan niet willen betalen door allerlei verzinsels. Proberen te vermijden dat je geflitst wordt is gewoon een nationale bezigheid en heeft niks met laf te maken
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• OK, het is misschien wat cru gezegd.
                                  Maar het is hier al dikwijls aangehaald. Op de remmen gaan staan als je een flitspaal - te laat - opmerkt is niet direct bevorderlijk voor de verkeersveiligheid. Vooral als het een reflex is, waarbij je pas nadien in je spiegels kijkt.
                                  Het is dat soort maneuvers dat kettingreakties veroorzaakt waardoor er ongevallen en/of files ontstaan.
                                  Als je dan toch de snelle wilt uithangen moet je volgens mij ook de consequenties durven dragen.

Comment

• Daarom moet iedereen een Mini Coyote kopen, hebt ge dat niet meer aan de hand

Comment

• Voor de verkeersveiligheid, ik zweer het u!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        http://www.flitsservice.be/cm_php/main_repo.php?id=300

Voor de verkeersveiligheid, ik zweer het u!

Ik haat 't!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Daarom moet iedereen een Mini Coyote kopen, hebt ge dat niet meer aan de hand
                                          Ha, wie koopt nu zo'n speelgoed? Toch maar alleen die ALTIJD te hard rijden.
                                          Koop je een wagen met CC dan heb je dat ook niet voor..... als je hem tenminste (kan) bedien(d)en.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X