Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
    Iemand die weet waarom die hele reeks cameras tussen Haasrode en Zaventem gaan dienen? Gelijk in 1 of ander land waarmee ze live de snelheid kunnen meten of gewoon om de toestand van de E40 in het oog te houden?
    Toestand E40 in het oog houden.
    Er komen dynamische verkeersborden voor files/ongevallen ed. aan te kondigen.

Wel verschoten dit weekend: ze hebben weer 3 nieuwe flitspalen bijgezet in Leuven

Op de Leuvensesteenweg vanuit Tienen, richting centrum. Voorbij kruispunt met expresweg richting E40 Haasrode. Eerst passeert ge links de Aldi, carwash etc, aan uw rechterkant hebt ge de premaman, Total en ING. Dan rijdt ge nog een 400 m een "helling" op en daar staat rechts een flitspaal. Ter hoogte van kinderdagverblijf de kikker.
    -> http://maps.google.be/maps?f=d&sourc...02146&t=h&z=19

En 2 nieuwtjes op de ring tussen Artoisplein (Inbev) en station. Ook uiteraard 50 max
    -> http://maps.google.be/maps?f=d&sourc...02146&t=h&z=19

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Ja, nu eens de tweede link uit je Google zoektocht eens aanklikken
      Ik weet iets beter, we zetten je Z4 op de afstand waar de auto stopt, en laten dan een vrachtwagen hetzelfde doen.

Comment

• schurk!

zo totaal uit de context heeft dit al zeker geen betekenis meer, laat staan in de context

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Ik snap niet waarom je met dit soort mensen blijft discuteren. Die schatten niets in behalve hun eigen situatie. En de anderen rijden te traag of te snel.
          Sorry, zal er in de toekomst opletten, maar een beetje animo op het forum is nooit slecht.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Het lijkt me sterk dat AdriH me verwijt enkel aan mijn eigen situatie te denken, als ik als motorrijder mijzelf oplos in het verkeer en bijgevolg perfect kan zien hoe het verkeer evalueert. Als je na een tijdje lekker 120 km/u rijden plots terecht komt in een accordeonfile waar de snelheid soms duikt tot onder de 60 km/u, mag je er gif op innemen dat er vooraan iemand 100-110 km/u rijdt op het linkervak en koppig links blijft rijden.

Tijdens werken van hetzelfde laken een broek, maar dan rijdt de voorligger koppig 67 km/u op zijn wijzerplaat op het linkervak.

Het lijkt me dat net die individuen niets anders inschatten behalve hun eigen situatie.

Comment

• Film it to prove it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                schurk!

zo totaal uit de context heeft dit al zeker geen betekenis meer, laat staan in de context
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Film it to prove it
                  Ge moogt thuis komen kijken naar het bewijs

Maar dan gaat er natuurlijk weer ene vallen over het feit dat niet iedereen naar rechts gaat om mij door te laten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                    Toestand E40 in het oog houden.
                    Er komen dynamische verkeersborden voor files/ongevallen ed. aan te kondigen.

Dank voor de info.
                    Database error.
                    The database has encountered a problem.

Comment

• Hallo,

M'n vader is de laatste tijd al een aantal keer geflitst door een driepikkel, namelijk met z'n Jeep + aanhangwagen (MTM > 3.5 ton = max. 90 km/h!)

Zo'n driepikkel is uiteraard bemand, maar nu is m'n vraag of die mensen zelf opmerken dat het een combinatie MTM >3.5ton is en dus manueel flitsen of op welke manier gebeurd dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                        Rond welk uur was dat en was dat met de driepikkel? Interessant om weten
                        Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        fak, staan ze daar nu ook al.. je bedoelt toch dat stukje vanaf die brug (afrit Mariakerke) tot aan die bocht (naar rechts) ?
                        Dat was rond 21.30u, ik veronderstel met zo'n ding maar ik heb ze maar in een "flits" gezien.

Ik kon het eerst ook niet goed geloven dat ze daar stonden. Ik beschouw dat stuk als Duitsland. Om de één of andere reden heb ik ze ook niet zien staan. Het was echt vlak voor die bocht pas vreemd genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        Altijd opletten daar bij die geluidsmuur!
                        Vertraag daar altijd mooi tot 100 en blijf zo rijden tot ik de A10 oprij (want Jabbeke is ook een risico gebied.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                        Oeee.. daar in oostkamp staan ze wel superveel! drect na die geluidsmuur.. oppassen!
                        Bedank, ik ga er op letten voortaan daar
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                          Hallo,

M'n vader is de laatste tijd al een aantal keer geflitst door een driepikkel, namelijk met z'n Jeep + aanhangwagen (MTM > 3.5 ton = max. 90 km/h!)

Zo'n driepikkel is uiteraard bemand, maar nu is m'n vraag of die mensen zelf opmerken dat het een combinatie MTM >3.5ton is en dus manueel flitsen of op welke manier gebeurd dit?
                          Is volledig automatisch instelbaar, zowel bij Lokale (Gatso) als Federale (Multanova) voor auto's en vrachtwagens apart. Overigens is het ten alle tijde perfect mogelijk om met de hand af te drukken, de gemeten snelheid op dat moment komt dat bij op de foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                            Is volledig automatisch instelbaar, zowel bij Lokale (Gatso) als Federale (Multanova) voor auto's en vrachtwagens apart. Overigens is het ten alle tijde perfect mogelijk om met de hand af te drukken, de gemeten snelheid op dat moment komt dat bij op de foto.
                            Op welke manier is dit dan automatisch instelbaar?
                            Op het eerste zicht zou ik eventueel denken via een sensor (grootte van voertuig + aanhanger).. Maar dan is een gewone bestelwagen toch weer 'groter'?

Hetzelfde geldt eigenlijk voor de onbemande flitspalen, daar kan je toch ook door worden geflitst met je jeep i.c.m. je aanhanger...

Comment

• Vandaag stonden ze op de E17 richting Gent net voor afrit Gavere denk ik.

Ik reed te snel, maar ze hebben mij niet ^^
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Ik reed te snel, maar ze hebben mij niet ^^

?
                                AutoMinded.be

Comment

• E34 braking power!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Al een geluk dat er geen andere zot in uw gat aan het pompen was dan, of je kon nu samen de horlepiep dansen op het kerkhof.

Comment

• Merde merde merde

Weeral prijs : ( maandag 26/04 om 12u05 )

zone 50
                                      gemeten 82 km/uur
                                      gecorrigeerd 78km/uur

230€ boete

En dan nog op 200 m van mijn deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Merde merde merde

Weeral prijs : ( maandag 26/04 om 12u05 )

zone 50
                                        gemeten 82 km/uur
                                        gecorrigeerd 78km/uur

230€ boete

En dan nog op 200 m van mijn deur
                                        (Gewoon uit nieuwsgierigheid, kan je eens een foto posten van de situatie/locatie?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          (Gewoon uit nieuwsgierigheid, kan je eens een foto posten van de situatie/locatie?)

Ik heb geen scanner , maar ik kan wel een foto nemen van de brief als je dat wilt ...
                                          Waarom eigenlijk ?

Edith zegt dat je een foto van de locatie bedoelt , yep morgen neem ik 1

Comment

Working...
                                          X