Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tussen Lummen en Bekkevoort zijn er 3 plekken in elke richting waar ze durven staan... Eerste twee zijn in Halen waar de oprit samenvoegt met de snelweg, dan in een opening in de middenberm ter hoogte waar de spoorlijn Hasselt-Aarschot de snelweg doorkruist en waar ze in twee richtingen kunnen flitsen, en tenslotte ter hoogte van die paardeweide. In de richting van Halen naar Lummen wordt de driepikkel achter een kilometerbord gezet net voor de paardeweide, en in de richting van Lummen naar Halen vind je rechts een houten hek waar ze wel eens durven doorsukkelen. Eens de reportages op flitsservice.be doornemen om de locaties zowat te leren kennen.
Thanks. Ik had rond 16u wat doorgegeven juist voor Halen waar die hoge bermen langs de kant zijn. Is een plaats waar ze normaal niet staan, dacht ik. Maar nu omdat ik ze niet zag in Halen zelf, vreesde ik dat ze toch daar stonden. Vals alarm dus :p.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
BTW Fredje , zou je dat hier niet kunnen plaatsen waar en wanneer ze in de streek ergens flitsen want de laatste tijd hebben ze al een paar keer ne foto genomen van mij , en ik zou dat liever op voorhand weten zodat ik toch mijn haar kan kammen voor op de foto
Heb ze vorige week zien staan op de A12 richting nederland. beetje voorbij de afrit Leugenberg. staan in de middenberm achter een hoop afgedankt ijzer.
Waar bedoel je juist? Net voor de afrit van het vliegveldje dan? Waar een kleine inham in de middenberm zit? Ik wist niet dat ze daar stonden te flitsen .
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Waar bedoel je juist? Net voor de afrit van het vliegveldje dan? Waar een kleine inham in de middenberm zit? Ik wist niet dat ze daar stonden te flitsen .
ja idd, als je zo net van die "heuvel" afkomt. staan ze meestal met een Golf 4 break. in het begin zag je die nog staan, maar nu ligt er van dat puin zodat je ze niet meer ziet.
Heb ze er nu al 2 of 3 keer zien staan op 2 maanden tijd.
Iemand een idee welke straf er ongeveer staat op het volgende?
Iemand met voorlopig rijbewijs rijdt 90 (gecorrigeerd 84) in zone 50.
Normaalgezien examens opnieuw... Vanaf 30 teveel in zone 50 is 't intrekking rijbewijs (zware overtreding) en dat staat gelijk met proeven opnieuw doen. Dacht ik.
Tussen Lummen en Bekkevoort zijn er 3 plekken in elke richting waar ze durven staan... Eerste twee zijn in Halen waar de oprit samenvoegt met de snelweg, dan in een opening in de middenberm ter hoogte waar de spoorlijn Hasselt-Aarschot de snelweg doorkruist en waar ze in twee richtingen kunnen flitsen, en tenslotte ter hoogte van die paardeweide. In de richting van Halen naar Lummen wordt de driepikkel achter een kilometerbord gezet net voor de paardeweide, en in de richting van Lummen naar Halen vind je rechts een houten hek waar ze wel eens durven doorsukkelen. Eens de reportages op flitsservice.be doornemen om de locaties zowat te leren kennen.
Bij die laatste ben ik mijn rijbewijs eens kwijt geweest. Daar staan ze ook wel het minst.
In de middenberm staan ze quasi wekelijks richting Lummen. Bij de vorige grootschaalse actie stonden ze in de 2 richtingen te flitsen. Maar richting Halen zie je ze duidelijk staan.
Normaalgezien examens opnieuw... Vanaf 30 teveel in zone 50 is 't intrekking rijbewijs (zware overtreding) en dat staat gelijk met proeven opnieuw doen. Dacht ik.
Klopt, bij een zware overtreding mag men opnieuw beginnen. Die is dan ook wel heel slim om zo te beginnen.
Comment