Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Diabolic is minder begaafd aan zijn posts te zien dus ik denk dat je wel is lang op een deftige uitleg zult mogen wachten

Iemand waarvan zijn gemiddelde reply op het forum uit twee korte zinnen van gemiddeld niet meer dan twintig woorden per zin bestaat met een nickname die doet vermoeden dat hij een sukkelachtige homofiele siamese tweeling is mag mij minder begaafd noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      die vuilnisbak-flitskast is blijkbaar al in gebruik. Stond vanmiddag op de E17 ter hoogte van Lochristi.

In de inham stond er dan een witte kamionet.
      In welke richting en om hoelaat?
      Ik heb om 12u40 geen auto in de inham zien staan id richting van Antwerpen.
      Om 12u kreeg ik wel een sms van een maat 'flits destelbergen'

Comment

• rond 16u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Iemand waarvan zijn gemiddelde reply op het forum uit twee korte zinnen van gemiddeld niet meer dan twintig woorden per zin bestaat met een nickname die doet vermoeden dat hij een sukkelachtige homofiele siamese tweeling is mag mij minder begaafd noemen.
          Al gehoord van 'leestekens'?

*Shit, een zin met minder dan 20 woorden.*
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            die vuilnisbak-flitskast is blijkbaar al in gebruik. Stond vanmiddag op de E17 ter hoogte van Lochristi.

In de inham stond er dan een witte kamionet.
            Owkeej... en waar stond die ergens? Middenberm, onder een brug, ... ?

Comment

• middenberm

Comment

• Ben rond 16h45 op de E17 ter hoogte van Lochristi (richting Gent) gepasseerd en nergens iets (flitsbak of witte camionette of flits) gezien. Ik let ook altijd goed op aan de middenberm-inham tussen 't Total pompstation en afrit Beervelde/Lochristi.

Comment

• Vandaag stonden ze in Eeklo te flitsen een 50 tal meter voor zo een toestel dat aangeeft wat je snelheid is.
                  De agent in de auto kon dus gewoon al zien wie er prijs ging hebben.
                  Het was in de bebouwde kom, dus vanaf 51 beginnen die cijfers te pinken.
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Met dit verschil dat twee van die korte zinnen meer wijsheid bevatten dan die +500 posts van jou tesamen.

Met vriendelijke grieten. (geen typefout)

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• 'k Weet niet of dit al gemeld is : maar.....

Nieuwe flitspaal op de buitenring tussen Strombeek en Wemmel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bacey Bekijk Berichten
                        'k Weet niet of dit al gemeld is : maar.....

je bent mij voor...
                        4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bacey Bekijk Berichten
                          'k Weet niet of dit al gemeld is : maar.....

Zeer nuttig: 's nachts kan je daar sneller dan 120kmh rijden en dat is zeer gevaarlijk, want dan zijn op de ring er altijd veel fietsers zonder licht en overstekende voetgangers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                            Vandaag stonden ze in Eeklo te flitsen een 50 tal meter voor zo een toestel dat aangeeft wat je snelheid is.
                            OEI !

doen ze da veel?ik rijd dan altijd sneller om te zien wat mijn tellerafwijking is.Soms zitten die borden erwel zwaar naast ma kom

Comment

• Dernet veel chans gehad, kwas tamelijk gehaast aan het terugkeren van Londerzeel naar huis. Ik kom met nogal wat panache de ring opgereden en zie plots enkele auto's achter mij een seat leon met zo 2 grote koplampen (zoals die bij de flitsauto's) direct mooi 120 gaan rijden en toen ze me voorbij kwamen rijden bleken het inderdaad agenten te zijn, heb een vriendelijk gelachen naar hen maar aan hun gezicht te zien konden ze dat niet echt apprecieren

Comment

Vandaag stonden ze in Eeklo te flitsen een 50 tal meter voor zo een toestel dat aangeeft wat je snelheid is.

Rotzakken, want ik versnel altijd voor zo'n borden... Zou je die boetes dan niet kunnen laten vervallen wegens uitlokking?

Comment

Dit gebeurt af en toe op verschillende plaatsen. Het is dan ook niet verstandig om sneller te gaan rijden als je zo'n bord ziet.

Comment

• Boete aangekomen:
                                    89 gemeten
                                    83 gecorrigeerd
                                    toegelaten 70
                                    -> 65 euro

Balen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Kan best zijn dat jij een brave burger bent die braaf ja knikt bij alles wat je opgedragen wordt.

Ik heb die ingesteldheid niet.
                                      Hoeveel keer heb jij je rijbewijs al moeten inleveren? Of rij jij zonder rond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                        Boete aangekomen:
                                        89 gemeten
                                        83 gecorrigeerd
                                        toegelaten 70
                                        -> 65 euro

Balen.
                                        Boete aangekomen

79 gemeten
                                        73 gekorrigeerd
                                        toegelaten 70
                                        -> 50 Euro

zeer tevreden want er stonden daar borden van 30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                          Rotzakken, want ik versnel altijd voor zo'n borden... Zou je die boetes dan niet kunnen laten vervallen wegens uitlokking?
                                          je mag altijd proberen.

nog een tip : als er een gatzo op een fietspad staat, kan je de boete laten vervallen als je klacht indient (wel een foto van nemen) want men mag daar geen flitser zetten (hindert de fietsers - voor zover deze niet 's nachts zonder licht op de buitenring van Brussel aan het fietsen zijn natuurlijk )

Comment

Working...
                                          X