Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
    En ge zegt dat nu ...

Ik kwam zaterdagnacht van A'pen ( etentje met ex-collega's ... niemand iets gedronken
    want iedereen wist dat er veel alcoholcontroles gingen zijn)
    Ik was op m'n gemak 135 aan het rijden toen ik ter hoogte van St-Niklaas ineens
    een flits zag afgaan. Heb niet meer geremd want 't was toch al te laat ...
    In de middenberm stonden ze niet , dus ik vermoed dat het van boven op de brug was.
    Dan maar rustig verder gereden aan 130 en jawel de flitser om 01u zien staan thv waasmunster en na iedere oprit ne sjieke volvo met véél toeters en bellen.

Boete valt nog mee ( 50 eur ) , 't is maar m'n 2e boete in 10 jaar.
    Wel een zuur sinterklaascadeautje
    Damn... flitsers vanop een brug op de E17 ter hoogte van Sint-Niklaas..? Laat dat net nu 't beste stuk (mooi rechtstuk, dankzij het parallelle deel geen last van trage slakken die van een oprit komen etc...) zijn om even te planken

edit: ik let wel altijd op de inhammetjes voor Sint-Niklaas en aan Waasmunster bv... wordt dat wel vaker gedaan zo vanop een brug aan Sint-Niklaas?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      135 km/h rijden is dan ook levensgevaarlijk, schaam je dood!
      Ik schaam mij ............................... NOT

Trouwens toen ik net de autostrade opreed thv wommelgem
      stond er op de parking ne volvo met kerstlichtjes
      met in z'n dichte nabijheid ne porsche turbo cabrio en ne cayenne ...
      De heren zullen aan het racen zijn geweest op de ring van a'pen.

Comment

Kan best zijn dat jij een brave burger bent die braaf ja knikt bij alles wat je opgedragen wordt.

Ik heb die ingesteldheid niet.
        Stoer !

Wel, ik ben waarschijnlijk minder braaf dan je denkt.

Ik betaal (veel) te weinig belastingen (absoluut niet levensgevaarlijk) en ben deze week al een keer of vijf door het rode licht gereden (telkens niet levensgevaarlijk, uiteraard).
        En natuurlijk af en toe met een pintje te veel op achter het stuur (0,8 à 0,9 promille, dus echt maar een beetje te veel en dus absoluut niet levensgevaarlijk).

Maar anderzijds mag er van mij wel belastingscontrole zijn en mag het negeren van een rood licht bestraft worden.

Greetzzz,
        Rachid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
          Stoer !
          In welke mate is dat stoer, niet blindelings doen wat je opgedragen wordt, maar effectief daar over nadenken?

Comment

In welke mate is dat stoer, niet blindelings doen wat je opgedragen wordt, maar effectief daar over nadenken?
            Ik doe dat dus ook. Van mezelf vind ik het stoer.

Jij mag er gerust een andere mening over hebben, hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
              Inderdaad.

Ben er gisteren weer gepasseerd, en de pech/parkeerstrook stopt, gaat over in de "afrit", en pas 50 à 100 m voor je effectief de ring kan opdraaien, staat het bord bebouwde kom. Dus was het in mijn geval zeker niet in de bebouwde kom.
              Ze stonden er vandaag weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                Damn... flitsers vanop een brug op de E17 ter hoogte van Sint-Niklaas..? Laat dat net nu 't beste stuk (mooi rechtstuk, dankzij het parallelle deel geen last van trage slakken die van een oprit komen etc...) zijn om even te planken
                Daar ergens heb ik indertijd mijn eerste flitsboete gehad. Ook vanop een brug geflitst. 'k Had toen zelf niet eens een auto. Eens planché gegeven met de Corolla van pa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  Ze stonden er vandaag weer.
                  Ik ben er rond 22u weer gepasseerd, en toen waren ze blijkbaar al weg.
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                    Daar ergens heb ik indertijd mijn eerste flitsboete gehad. Ook vanop een brug geflitst. 'k Had toen zelf niet eens een auto. Eens planché gegeven met de Corolla van pa.
                    Ik heb daar al mannen op stoeltjes bovenop de brug zien zitten. En aan de positie van hun lens te zien, waren het geen vogelspotters.
                    1991 BMW E30 318is

Comment

Kan best zijn dat jij een brave burger bent die braaf ja knikt bij alles wat je opgedragen wordt.

Ik heb die ingesteldheid niet.
                      Rachid is hoogstwaarschijnlijk een politieagent en misschien zelfs een allochtoon aan zijn nick te zien. Een zeer foute combinatie.

Comment

• Vandaag raar geflitst geweest. Op de e403 richting kortrijk terhoogte van het esso station. Blijkbaar staat er daar een bak net op het einde van de oprit. Ik keek net in me achterkijkspiegel en opeens flash. Persoonlijk denk ik dat dat voor die vrachtwagen was die reed op het eerste vak. iemand uitsluitsel?

Ik reed er maar 130-135 dus echt zot kan het niet zijn zeker

Comment

• Multa-guard (aka model vuilbak).
                          130-135 , nog wat correctie eraf, dan hou je 50 euro aan je broek over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Rachid is hoogstwaarschijnlijk een politieagent en misschien zelfs een allochtoon aan zijn nick te zien. Een zeer foute combinatie.
                            Van MRJ mag ik mij niet aangevallen voelen. Maar kan je dit misschien uitleggen?

Greetzzz,
                            Rachid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                              Van MRJ mag ik mij niet aangevallen voelen. Maar kan je dit misschien uitleggen?

Greetzzz,
                              Rachid
                              Diabolic is minder begaafd aan zijn posts te zien dus ik denk dat je wel is lang op een deftige uitleg zult mogen wachten

Volgens mij is Rachid jurist of advocaat en is de rest niet relevant onder normale mensen ...
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik denk dat Rachid stiekem een knalroos konijn is.

Maar ik kan verkeerd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat Rachid stiekem een knalroos konijn is.

Maar ik kan verkeerd zijn.
                                  Voor één keer ben jij niet verkeerd.

Om misverstanden te voorkomen zal ik een duidelijke schermafbeelding gebruiken.

Comment

• Comment

• die vuilnisbak-flitskast is blijkbaar al in gebruik. Stond vanmiddag op de E17 ter hoogte van Lochristi.

In de inham stond er dan een witte kamionet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                        Voor één keer ben jij niet verkeerd.

Om misverstanden te voorkomen zal ik een duidelijke schermafbeelding gebruiken.

That's the way to act against retards

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          Vandaag raar geflitst geweest. Op de e403 richting kortrijk terhoogte van het esso station. Blijkbaar staat er daar een bak net op het einde van de oprit. Ik keek net in me achterkijkspiegel en opeens flash. Persoonlijk denk ik dat dat voor die vrachtwagen was die reed op het eerste vak. iemand uitsluitsel?

Ik reed er maar 130-135 dus echt zot kan het niet zijn zeker

130-135 is op de meeste km tellers nog steeds minder dan 120 gemeten met een multanova min de correctie. Je hoeft dus geen boete te vrezen hoewel ik al gehoord heb va mensen die een kleine boete kregen voor enkele kms/h te snel.

Comment

Working...
                                          X