Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    ik zou je het aanraden, ook al lees je het niet meer

Vorige week tussen en Poitiers en Angouleme op de N10 (thv Puyreaux)... ik reed heel de baan al met cruise control 120-125 (autoroutes van in Rijsel tot Poitiers waar ik zelfs 130 mag) en voor de rest op cruise control de toegelaten snelheid. Op de N10 mocht je op dat stuk 110, dus cruise op 109 (snelheid op GPS). Ferme bergaf (5 of 6%) en natuurlijk gezien dat m'n wagen net boven de 110 ging maar so what ... *FLITS* ... Bijna 10j boetevrij en daarvoor slechts eentje van 59 waar ik 50 mocht ofzoeits, en nu dit ... Op het moment dat ik die bak tussen de struiken zag staan (flitsend in m'n gezicht), wist ik hoe laat het was en was de flits er al. Ik keek op de GPS en die toonde 113.
    Dat terwijl in die hele rit ik nergens boven m'n snelheid gegaan ben met meer dan 5%, integendeel, en er mij honderden voorbijgevlamd hebben, maar soit.

Heeft iemand een idee van de boetepolitiek en de marges in Frankrijk?
    En de termijn waarop zo een briefje in de bus durft waaien?

Hier was dat 10 werkdagen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Hier was dat 10 werkdagen zeker?
      nie teveel rekening me houden met die 10 werkdagen, ik heb mijn boete 4 weken nadat ik geflitst was in de bus gekregen

sindsdien geloof ik ook niet meer in die 10 dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
        nie teveel rekening me houden met die 10 werkdagen, ik heb mijn boete 4 weken nadat ik geflitst was in de bus gekregen

sindsdien geloof ik ook niet meer in die 10 dagen
        Bij de politie werkt men misschien maar 2 dagen in de week...

Comment

• Hoe belangrijk is de juistheid van de plaats bij een snelheidsovertreding?

Kan er na betaling van de boete nog geprotesteerd worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
            Hoe belangrijk is de juistheid van de plaats bij een snelheidsovertreding?

Kan er na betaling van de boete nog geprotesteerd worden?
            Neen, betalen is infeite akkoord gaan met de vastgestelde feiten en het bedrag.

Euhm de juistheid van de plaats... als je huisnummer ofzo bedoelt denk ik dat dit weinig uitmaakt, de straat daarentegen... geen idee eigelijk. Nooit een fout meegemaakt dat daar iets mee te maken had.

Comment

• Deze middag, kruishoutem ( I know, I know, tis bekend ).

Ik rij 122 km/u op gps, net ietsje te snel dus. Plots zie ik die naast me (links) hard in de ankers gaan. Ik heb het niet door en rijd er voorbij.

Heb niks gezien alleszinds, maar ja twas dan ook klaarlichte dag.

Wat denken jullie? Mag ik iets verwachten?

Comment

• Als je 122 rijdt zal het wel niks zijn... en dan nog, na de correctie kom je toch onder de 120 uit

Comment

• Flits gezien?

Als je 122 op GPS doet denk ik niet dat je er aan zal hangen.

Maar je weet nooit he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    Flits gezien?

Als je 122 op GPS doet denk ik niet dat je er aan zal hangen.

Maar je weet nooit he
                    Nah, niks gezien. Ik heb die wagen constant zitten aanstaren in mijn spiegel als ik er voorbijreed, zeker gedurende 6-7s, en niks gezien.

Maar ik hoorde dat ze niet meer flitsen de dag van vandaag? True?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                      Als je 122 rijdt zal het wel niks zijn... en dan nog, na de correctie kom je toch onder de 120 uit

Thanks man Tis al een geruststellinkje.

Comment

• Ik heb ook nog niks ontvangen.. maar ook geen flits gezien.. flitsauto was een blauwe golf 4 break

ook op de E17 iets na Kruishoutem, snelheden lagen 'iets' hoger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          Deze middag, kruishoutem ( I know, I know, tis bekend ).

Ik rij 122 km/u op gps, net ietsje te snel dus. Plots zie ik die naast me (links) hard in de ankers gaan. Ik heb het niet door en rijd er voorbij.

Heb niks gezien alleszinds, maar ja twas dan ook klaarlichte dag.

Wat denken jullie? Mag ik iets verwachten?
                          Volgens mij ga je je rijbewijs mogen inleveren
                          AutoMinded.be

Comment

• Ik denk dat ik vandaag 2x aan de beurt ben gekomen bij de Waalse vrienden (*kuch*).
                            Moest een vriendin wegbrengen naar Charleroi Airport en schijnbaar staan er op het 90km/h stuk (vlak voor de bocht) in beide richtingen op het kruispunt E19 (A7)/E420 (A54) bij Nivelles flitscontainers.

Ik heb ze zowel heen- als terug niet gezien (ook geen flits), maar weet wel dat ik daar 120+ heb gereden.
                            Last edited by ; 29/07/2008, 13:34.

Comment

• Der staat daar richting Charleroi voor de brug in de bocht van de A54 in Nijvel een flitsbak. Die staat er al 4 jaar, en ik ben daar al elke keer te snel langs gereden. Dat ding heeft nog nooit een camera bevat, dus ik zou me geen zorgen maken.

Vroeger stond er een in de andere richting ook, maar die hebben ze een paar jaar geleden weggehaald. Heeft ook nooit gefunctioneerd.

Comment

• Ik heb nog nooit zo'n flitsbak weten werken, hetzij op de E411, hetzij in Luik, waar dan ook.

Comment

• Weet er toevallig iemand of de flitspaal werkt op het einde van de E40 in Brugge richting Kust aan de lichten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Der staat daar richting Charleroi voor de brug in de bocht van de A54 in Nijvel een flitsbak. Die staat er al 4 jaar, en ik ben daar al elke keer te snel langs gereden. Dat ding heeft nog nooit een camera bevat, dus ik zou me geen zorgen maken.

Vroeger stond er een in de andere richting ook, maar die hebben ze een paar jaar geleden weggehaald. Heeft ook nooit gefunctioneerd.
                                    Je wilt niet weten hoe blij ik ben, om dit bericht te lezen!
                                    Ik hou de komende 2-6 weken m'n fingers crossed, want ik heb geen zin om 2x +200 euro te gaan betalen.

Comment

• Ik woon daar trouwens in de buurt en passeer daar minstens elke week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ik woon daar trouwens in de buurt en passeer daar minstens elke week
                                        Haha, ja ik vond het zo'n onzin om daar 90 te rijden... en het was net zo lekker rustig.
                                        De flitspalen voor de bochten in Antwerpen vallen tenminste op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                                          Haha, ja ik vond het zo'n onzin om daar 90 te rijden... en het was net zo lekker rustig.
                                          De flitspalen voor de bochten in Antwerpen vallen tenminste op

Ze staan daar wel regelmatig met een anoniem voertuig te flitsen

Comment

Working...
                                          X