Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Ik denk dat ze je gewoon bang willen maken. Als dat een politieauto was, veronderstel ik dat ze je direct aan de kant zouden zetten. Het kan natuurlijk ook zijn dat de C5 rijder u zag voorbij vliegen op een plek waar een flitscamera stond?!?

Maar er is toch een lijst met geheime voertuigen hé. Zoek die eens op en kijk of er een C5 tussen zit?
    12 Citroën C5 ???-??? Donker 0 LUX>WPR Geijkte teller/Fed Pol

Staat op de website van flitsservice.be:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Ik denk dat ze je gewoon bang willen maken. Als dat een politieauto was, veronderstel ik dat ze je direct aan de kant zouden zetten. Het kan natuurlijk ook zijn dat de C5 rijder u zag voorbij vliegen op een plek waar een flitscamera stond?!?

Maar er is toch een lijst met geheime voertuigen hé. Zoek die eens op en kijk of er een C5 tussen zit?
      Waar staat die lijst? Ik heb geen flitscamera zien staan daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten

http://www.flitsservice.be/cm_php/ke....php?type=vros
        Provincie Luxemburg klopt idd .
        Geijkte teller wilt zeggen dat ze geen video hebben dus ook niks kunnen bewijzen?

Comment

• Vanmorgen anonieme wagen - Peugeot 406 donderblauw JQP-...

Op E40 van gent naar brugge
          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Provincie Luxemburg klopt idd .
            Geijkte teller wilt zeggen dat ze geen video hebben dus ook niks kunnen bewijzen?
            Er staat inderdaad niet bij dat het een videowagen is (bij andere wagens staat dit er wel bij), dus dan hebben ze gewoon via de geijkte teller gemeten en helaas heeft een agent 'altijd' gelijk als het dan op boetes aankomt

Comment

Er staat inderdaad niet bij dat het een videowagen is (bij andere wagens staat dit er wel bij), dus dan hebben ze gewoon via de geijkte teller gemeten en helaas heeft een agent 'altijd' gelijk als het dan op boetes aankomt
              Nemen ze dan hoogste snelheid of enkel gemiddelde ?
              Indien hoogste dan schakel m'n advocaat in omdat er een daling van 6 % daar was en m'n wagen sneller ging dan de bedoeling was .

Comment

dan hebben ze gewoon via de geijkte teller gemeten en helaas heeft een agent 'altijd' gelijk als het dan op boetes aankomt
                Niets helaas; niet meer dan normaal.

Comment

Indien hoogste dan schakel m'n advocaat in omdat er een daling van 6 % daar was en m'n wagen sneller ging dan de bedoeling was .
                  Dat weet ik zo ook niet... maar volgens mij is het wel makkelijker om bezwaar te maken tegen een boete zonder bewijsmateriaal, dan bezwaar tegen een videowagen.
                  Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Dat weet ik zo ook niet... maar volgens mij is het wel makkelijker om bezwaar te maken tegen een boete zonder bewijsmateriaal, dan bezwaar tegen een videowagen.
                    Niet geschoten is altijd mis!
                    Ik ga zeker in beroep als ze m'n hoogste snelheid hebben genomen en niet het gemiddelde want ik heb eens serieus moeten remmen tot onder de 90 voor een vrachtwagen dat zou m'n gemiddelde tot zo'n 140 a 150 km/u moeten halen.

Comment

• kan je niks doen met rascisme of zo? Je was beslist niet de enige die te snel reed daar

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                        kan je niks doen met rascisme of zo? Je was beslist niet de enige die te snel reed daar

den onderdrukten tjoek gaan spelen ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          kan je niks doen met rascisme of zo? Je was beslist niet de enige die te snel reed daar
                          Nog een Zwitser met een 550i en een allroad 3.0tdi maar ze bleven wel niet zo lang hangen als moi .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                            den onderdrukten tjoek gaan spelen ofwa?
                            Alles proberen om er maar goedkoop van af te komen.

Comment

Je had dus ook al geen controle over je voertuig.

Comment

• Hopelijk heb ik een tellerafwijking van 50km ofzo .

Comment

een boete zonder bewijsmateriaal
                                  De vaststelling van de verbalisanten IS bewijsmateriaal.

Comment

Alles proberen om er maar goedkoop van af te komen.

nemootje toch

Comment

• Echt kak en dan gepakt worden door die Walen waar ik massaal geld voor betaal.
                                      Ik ga ook op het VL Belang stemmen volgend jaar.

Comment

Echt kak en dan gepakt worden door die Walen waar ik massaal geld voor betaal.
                                        Ik ga ook op het VL Belang stemmen volgend jaar.

Hahahahahahhahahaahah

Alsge u da inbeeldt isda best nog ee,n grappig zicht

Comment

http://www.flitsservice.be/cm_php/ke....php?type=vros
                                          De FEDPOL heeft idd verschillende anonieme wagens voorzien van een geeikte teller

In Jabbeke moet ook zoeentje staan dacht ik.

Comment

Working...
                                          X