Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fok. Eerste keer in mijn leven geflitst zonder dat ik het gezien heb. Daar baal ik flink van, want ik roep altijd hard dat ik ze wel zie staan .
2de flitsboete in 2.5 jaar en rond de 80.000km. Op zich valt dat mee.
Vanmorgen zat hij in de bus. Ben geflitst toen ik de BMW ging halen. In Heerlen (Nederland). 133km/u waar ik 120 mag, gecorrigeerd 128 = 32 euro. Meevaller
Fok. Eerste keer in mijn leven geflitst zonder dat ik het gezien heb. Daar baal ik flink van, want ik roep altijd hard dat ik ze wel zie staan .
2de flitsboete in 2.5 jaar en rond de 80.000km. Op zich valt dat mee.
Vanmorgen zat hij in de bus. Ben geflitst toen ik de BMW ging halen. In Heerlen (Nederland). 133km/u waar ik 120 mag, gecorrigeerd 128 = 32 euro. Meevaller
Maar als iemand die minstens om de 2 dagen in Nederland moet zijn, en ongeveer 1 keer per maand van daar een boete aankrijgt gedurende de voorbije 10 jaar nog niet gepakt is...
Hebben ze flitspalen bij geplaatst aan de craeybeckxtunnel?!? Ik reed van Antwerpen richting Mechelen en zag precies 2 bijkomende flitspalen op de middenberm staan. Ik had het zelf vrij laat gezien want reed 140km/u. Maar ik weet niet of ze al actief zijn?!?
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Maar als iemand die minstens om de 2 dagen in Nederland moet zijn, en ongeveer 1 keer per maand van daar een boete aankrijgt gedurende de voorbije 10 jaar nog niet gepakt is...
- Net voor de ingang bevrijdingstunnel richting Brussel (sérieus in de remmen gevlogen gisteren, maar hij werkt nog niet precies)
- Thijsmanstunnel uitkomen, naar rechts volgen en iets later krijg je een 90° bocht waardoor je op de A12 bergen op zoom - Antwerpen komt. Net voor die bocht linkerkant staat nu ook een paal....
(ook hier ff de bandjes laten bijten in't asfalt)
Die dingen stijgen gewoon op uit de grond
Aangezien je tegenwoordig veel naar Dendermonde komt: op de Mechelsesteenweg is er ook eentje in richting Dendermonde bijgeplaatst, schuinsover de radar richting Buggenhout (thv O'Cool)
Heb het vandaag ook weer vlaggen denk ik... kan een lichte overtreding zijn of een zeer zware
Grote baan in Ravels waar je 50 mag rond 22.00u, en een stuk van zo'n 20 meter waar het zone 30 is... rond 10 uur geflitst tegen iets meer dan 60 op de teller en ik weet niet of het daar zone 30 of 50 is... met het terugrijden er nog op gelet maar ik kan niet echt meer zeggen waar het precies was... bij het flitsen nog achteruit gekeken maar kon eigelijk geen flitsauto zien... stond een hoop dicht op elkaar geparkeerde wagens.
Dat wordt dus 50€ of 200€ of voorkomen
Echt zwaar klote als het in die zone 30 is... dat is daar gezet voor een kleuterschooltje... maar het is zomervakantie en het was 10 uur 's avonds
En zelfs dan nog die zone 30 wordt daar echt door niemand gerespecteerd, is echt maar zo'n 20 meter zone 30 en als je daar afremt zitten ze waarschijnlijk in je gat ook
Als het nu de zone 50 zou zijn kan ik er mee leven... 60 was te snel, hoe minimiem dan ook maar als ze zich gaan bezighouden met om 10 uur in de zomervakantie te gaan flitsen op een verlaten baan in een zone 30...
Als het nu de zone 50 zou zijn kan ik er mee leven... 60 was te snel, hoe minimiem dan ook maar als ze zich gaan bezighouden met om 10 uur in de zomervakantie te gaan flitsen op een verlaten baan in een zone 30...
Redenering van de Federale Politie: Op dat moment rijdt er veel volk sneller dan toegelaten, dus dan is het nodig om te gaan flitsen... Eens nadenken of de beperking op z'n plaats is gezien de situatie zit er niet in
Redenering van de Federale Politie: Op dat moment rijdt er veel volk sneller dan toegelaten, dus dan is het nodig om te gaan flitsen... Eens nadenken of de beperking op z'n plaats is gezien de situatie zit er niet in
Mja, ben er vandaag nog eens voorbijgereden en als ik het me goed kan inbeelden is het dus degelijk die zone 30
Comment