Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• misschien zoals bij de sigaretten he!!

warning "this car may allow you to take place you want to go"

Comment

• Comment

• Fok. Eerste keer in mijn leven geflitst zonder dat ik het gezien heb. Daar baal ik flink van, want ik roep altijd hard dat ik ze wel zie staan .

2de flitsboete in 2.5 jaar en rond de 80.000km. Op zich valt dat mee.

Vanmorgen zat hij in de bus. Ben geflitst toen ik de BMW ging halen. In Heerlen (Nederland). 133km/u waar ik 120 mag, gecorrigeerd 128 = 32 euro. Meevaller

Comment

• Lang leve Nederlandse democratische prijzen

Comment

• Rij d'r eens 160, zo democratisch zijn ze dan niet meer hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Fok. Eerste keer in mijn leven geflitst zonder dat ik het gezien heb. Daar baal ik flink van, want ik roep altijd hard dat ik ze wel zie staan .

2de flitsboete in 2.5 jaar en rond de 80.000km. Op zich valt dat mee.

Vanmorgen zat hij in de bus. Ben geflitst toen ik de BMW ging halen. In Heerlen (Nederland). 133km/u waar ik 120 mag, gecorrigeerd 128 = 32 euro. Meevaller
              Betaalt gij buitenlandse boetes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                Geloof me, die van Nederland kan je best betalen of voor je het weet staat er een deurwaarder bij je paraat.

Don't fxck with the CJIB

Comment

Ja, aangezien ik dagelijks in Nederland zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Geloof me, die van Nederland kan je best betalen of voor je het weet staat er een deurwaarder bij je paraat.

Don't fxck with the CJIB
                    Waar halen ze de gegevens van die Belgische nr. platen?

Gaan die dan ook uitzoeken wie de eigenaar van een firmawagen is?

Lijkt me vergezocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Don't fxck with the CJIB

Centraal Justicieel IncassoBureau
                      wat een vette naam voor op die envelopes.

Iig, je kan best een paar tientallen boetes oplopen daar zonder gepakt te worden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Centraal Justicieel IncassoBureau
                        wat een vette naam voor op die envelopes.

Iig, je kan best een paar tientallen boetes oplopen daar zonder gepakt te worden hoor
                        Ja, maar als je dan gepakt wordt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Ja, maar als je dan gepakt wordt ...
                          Dan heb je een probleem inderdaad.

Maar als iemand die minstens om de 2 dagen in Nederland moet zijn, en ongeveer 1 keer per maand van daar een boete aankrijgt gedurende de voorbije 10 jaar nog niet gepakt is...

Comment

Waar halen ze de gegevens van die Belgische nr. platen?

Gaan die dan ook uitzoeken wie de eigenaar van een firmawagen is?

Lijkt me vergezocht.
                            Geen paniek. Ook met een firmawagen begane overtredingen op ollandse bodem komen aan...
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Hebben ze flitspalen bij geplaatst aan de craeybeckxtunnel?!? Ik reed van Antwerpen richting Mechelen en zag precies 2 bijkomende flitspalen op de middenberm staan. Ik had het zelf vrij laat gezien want reed 140km/u. Maar ik weet niet of ze al actief zijn?!?
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Dan heb je een probleem inderdaad.

Maar als iemand die minstens om de 2 dagen in Nederland moet zijn, en ongeveer 1 keer per maand van daar een boete aankrijgt gedurende de voorbije 10 jaar nog niet gepakt is...
                                Iemand zoals jij?

Ik zou dan voor die iemand toch maar oppassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                  Geen paniek. Ook met een firmawagen begane overtredingen op ollandse bodem komen aan...
                                  De overtredingen wel.
                                  De eerste herrineringen meestal ook
                                  De tweede herrinering bijna nooit.

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Iemand zoals jij?

Ik zou dan voor die iemand toch maar oppassen.
                                  Ik niet, ik kan me dat niet permitteren om zo een risico te lopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Gisteren en vandaag 2 nieuwe flitsplaten ontdekt!

- Net voor de ingang bevrijdingstunnel richting Brussel (sérieus in de remmen gevlogen gisteren, maar hij werkt nog niet precies)

- Thijsmanstunnel uitkomen, naar rechts volgen en iets later krijg je een 90° bocht waardoor je op de A12 bergen op zoom - Antwerpen komt. Net voor die bocht linkerkant staat nu ook een paal....
                                    (ook hier ff de bandjes laten bijten in't asfalt)

Die dingen stijgen gewoon op uit de grond
                                    Aangezien je tegenwoordig veel naar Dendermonde komt: op de Mechelsesteenweg is er ook eentje in richting Dendermonde bijgeplaatst, schuinsover de radar richting Buggenhout (thv O'Cool)

Comment

• Heb het vandaag ook weer vlaggen denk ik... kan een lichte overtreding zijn of een zeer zware

Grote baan in Ravels waar je 50 mag rond 22.00u, en een stuk van zo'n 20 meter waar het zone 30 is... rond 10 uur geflitst tegen iets meer dan 60 op de teller en ik weet niet of het daar zone 30 of 50 is... met het terugrijden er nog op gelet maar ik kan niet echt meer zeggen waar het precies was... bij het flitsen nog achteruit gekeken maar kon eigelijk geen flitsauto zien... stond een hoop dicht op elkaar geparkeerde wagens.

Dat wordt dus 50€ of 200€ of voorkomen

Echt zwaar klote als het in die zone 30 is... dat is daar gezet voor een kleuterschooltje... maar het is zomervakantie en het was 10 uur 's avonds

En zelfs dan nog die zone 30 wordt daar echt door niemand gerespecteerd, is echt maar zo'n 20 meter zone 30 en als je daar afremt zitten ze waarschijnlijk in je gat ook

Als het nu de zone 50 zou zijn kan ik er mee leven... 60 was te snel, hoe minimiem dan ook maar als ze zich gaan bezighouden met om 10 uur in de zomervakantie te gaan flitsen op een verlaten baan in een zone 30...
                                      Last edited by ; 06/07/2008, 03:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten

Als het nu de zone 50 zou zijn kan ik er mee leven... 60 was te snel, hoe minimiem dan ook maar als ze zich gaan bezighouden met om 10 uur in de zomervakantie te gaan flitsen op een verlaten baan in een zone 30...

Redenering van de Federale Politie: Op dat moment rijdt er veel volk sneller dan toegelaten, dus dan is het nodig om te gaan flitsen... Eens nadenken of de beperking op z'n plaats is gezien de situatie zit er niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                          Redenering van de Federale Politie: Op dat moment rijdt er veel volk sneller dan toegelaten, dus dan is het nodig om te gaan flitsen... Eens nadenken of de beperking op z'n plaats is gezien de situatie zit er niet in
                                          Mja, ben er vandaag nog eens voorbijgereden en als ik het me goed kan inbeelden is het dus degelijk die zone 30

Comment

Working...
                                          X