Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zijn de flikken strenger (lees: minder foutmarge ofzo) als ze op de foto (of op het moment zelf) zien dat je in de remmen ging als je hun mobiele flitscontrole passeert?

ps: ja... sorry van die remsporen op de E17 iets voor Haasdonk daarnet.
    Last edited by ; 01/07/2008, 17:41.

Comment

Nee hoor. Je zal beboet worden aan de hand van hun meting, niets anders
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

hmm... ik heb geen flits zien afgaan.. wil dat wel nog iets zeggen tegenwoordig (was overdag dus)?

't zou kantje boordje kunnen zijn... 'k liet 'm uitbollen tot 140 ofzo en dan vol op de rem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          hmm... ik heb geen flits zien afgaan.. wil dat wel nog iets zeggen tegenwoordig (was overdag dus)?

't zou kantje boordje kunnen zijn... 'k liet 'm uitbollen tot 140 ofzo en dan vol op de rem
          Bij 140 op teller en dan remmen is de kans al dat ze niet meer flitsen.

120 + 11 (marge) = 131 reële km voordat je een boete aankrijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Bij 140 op teller en dan remmen is de kans al dat ze niet meer flitsen.

120 + 11 (marge) = 131 reële km voordat je een boete aankrijgt.
            en dan nog eens je tellerafwijking...

dus maw, met 135 km per uur op de teller kan je misschien nog voorbij een flitser!

Comment

Met Espace lukt het op 136.

Gelukkig, of ik was mijn rijbewijs dubbel kwijt

Comment

ok tnx voor de info!

't Was dus in de middenberm iets voor Haasdonk dat ze stonden deze namiddag... een zilvergrijze Passat. Was nogal gehaast en ik liet 'm telkens op aan gekende plaatsen wat uitbollen en de voet op de rem klaar houden, tja... 't is en blijft een spelletje

*fingers crossed*

Comment

't Was weer eens lang geleden...

132km/h op de E40 te Jabbeke richting De Panne...
                  Na correctie: 124km/h

--> 50 EUR

Comment

Aan het einde van de tunnel op de A12 Brussel-Antwerpen (Rupeltunnel?), stond een flitsvoertuig (Blauwe VW Passat).

Wat is de maximumsnelheid daar eigenlijk? 120 km/u?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                      Aan het einde van de tunnel op de A12 Brussel-Antwerpen (Rupeltunnel?), stond een flitsvoertuig (Blauwe VW Passat).

Wat is de maximumsnelheid daar eigenlijk? 120 km/u?
                      120 zoals op de meeste snelwegen En ze staan daar regelmatig ja ...
                      AutoMinded.be

Comment

Gelukkig reed ik maar 100-105 km/u. Oef!

Dank je voor mijn gemoedsrust.

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        120 zoals op de meeste snelwegen En ze staan daar regelmatig ja ...

Comment

Pff, heb ik 2 dagen mijn rijbewijs terug, hang ik er weer aan.

een of andere idioot reed 45 waar je 70 mocht, was te druk om voorbij te gaan, dus ikke mooi braaf erachter blijven, aandacht ergens op een of ander strand, draait ie af, geef ik gas denkende al lang voorbij de vaste camera te zijn.

Niet dus.

Nuja, echt zwaar gaat het niet zijn.

Comment

Zonder rijbewijs gezeten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                              Zonder rijbewijs gezeten?
                              Jep, was het ff kwijt

Comment

zijn er hier die veel gent-brussel en omgekeerd moeten doen?

Moet dat regelmatig doen, en mijn bevindingen zijn: ternat tot wettere volle zak dan even remmen want daar staan ze soms, endan volle zak naar gent.

Bijmijn weten staan ze bijna alleen in wetteren.

Just ofni?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                  zijn er hier die veel gent-brussel en omgekeerd moeten doen?

Moet dat regelmatig doen, en mijn bevindingen zijn: ternat tot wettere volle zak dan even remmen want daar staan ze soms, endan volle zak naar gent.

Bijmijn weten staan ze bijna alleen in wetteren.

Just ofni?
                                  Dat klopt min of meer... Al durven ze (zelden) al eens in Ternat staan ook...

Comment

Tussen Erpe - Groot Bijgaarden staan ze bijna nooit.
                                    Uitzonderlijk eens aan de extra pechvakken aan de kant ( achter de betonblokken ). Eigen ervaring, ik doe het traject op alle uren en zie ze bijna nooit staan ( ik let er ook niet op want ik bol toch niet te rap ).

Comment

Ze hebben nieuwe dingen neergepoot in Frankrijk, ik schrok me een ongeluk. Geen idee wat het is, en of ze al werken, maar op het traject Luxemburg tot Basel heb ik er 2 keer zien staan.

Het leek sterk op deze dingen:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        Tussen Erpe - Groot Bijgaarden staan ze bijna nooit.
                                        Uitzonderlijk eens aan de extra pechvakken aan de kant ( achter de betonblokken ). Eigen ervaring, ik doe het traject op alle uren en zie ze bijna nooit staan ( ik let er ook niet op want ik bol toch niet te rap ).
                                        pas maar op.... ik heb ze ook ooit eens zien staan flitsen met een statief onder de brug tussenin de brugpijlers! very tricky daar... altijd vertragen is de boodschap want je ziet 't echt niet op voorhand.

edit: de brug ter hoogte van afrit/oprit Aalst that is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                          pas maar op.... ik heb ze ook ooit eens zien staan flitsen met een statief onder de brug tussenin de brugpijlers! very tricky daar... altijd vertragen is de boodschap want je ziet 't echt niet op voorhand.

edit: de brug ter hoogte van afrit/oprit Aalst that is.
                                          Goh, ik let er niet zo op omdat ik toch maar een 130 max rij ( zeker nu met de Golf van mijn moeder ).

Comment

Working...
                                          X