Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
    Tenzij ze er de laatste 2 dagen ééntje bijgezet hebben, waar staat die paal ergens ?
    Ik weet daar alleen maar enkele cameras hangen van het Verkeerscentrum, maar geen flitscamera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      Tenzij ze er de laatste 2 dagen ééntje bijgezet hebben, waar staat die paal ergens ?
      Dat is het eerste dat ik ook hoor van een flitspaal daar
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Dat is het eerste dat ik ook hoor van een flitspaal daar
        Er staat er nog geen, maar er is er wel een gepland. Althans volgens deze post van VaNdle: http://autoforum.be/showpost.php?p=3054689&postcount=61
        AutoMinded.be

Comment

• In Turnhout staat ook een nieuwe flitspaal op de ring... richting vosselaar merksplas aan de brug bij de lichten...

Het is wel zo'n roodlichtcamera, maar ik denk dat die ook op snelheid gaat flitsen

Comment

• Hoe groot is de kans dat ik iets toekrijg uit frankrijk?
            Flitspaal te laat gezien en waarschijnlijk het bord ervoor ook gemist door een colonne vrachtwagens.
            Toegelaten snelheid was 130 km/h en het regende niet.

Comment

• En hoe snel reed je?

Comment

• Vlot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                  In Turnhout staat ook een nieuwe flitspaal op de ring... richting vosselaar merksplas aan de brug bij de lichten...

Het is wel zo'n roodlichtcamera, maar ik denk dat die ook op snelheid gaat flitsen
                  Waar juist?

Weeral harder opletten dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                    Hoe groot is de kans dat ik iets toekrijg uit frankrijk?
                    Flitspaal te laat gezien en waarschijnlijk het bord ervoor ook gemist door een colonne vrachtwagens.
                    vrij klein denk ik
                    deze zomer ook geflitst geweest en toch nog altijd niets ontvangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Waar juist?

Weeral harder opletten dus
                      Euhm... de lichten net voor de brug (die na de lichten van de brantano/ziekenhuis, over het stadspark dus)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                        Hoe groot is de kans dat ik iets toekrijg uit frankrijk?

Ik heb ook een flits zien afgaan vorige zomer, maar heb niets gekregen. Ik denk dat ik toen 135 of zo reed (flitsbak stond net aan het einde van een helling, dus de CC versnelt dan heel even)...

Comment

• vanmiddag weer eens de grijze opel astra van de lowazone tegengekomen..

stond te flitsen op de N9 in waarschoot, tegenover de honda garage.. richting eeklo
                          nu ik reed ergens tussen 75-80 en kwam uit de ANDERE richting, ik kwam vanuit eeklo, en ie flitste..
                          en je mag er max 70..

flitst die dan ook langs de voorkant of zo??

zoja, zal dat wsl nog een mild boeteke worden van 50€..

Comment

• Ben vorige week blijkbaar geflitst in Brugge. 78 gecorrigeerd naar 72 en kmocht er 70. grr mijn eerste boete . Als ik hier lees dat er richting Eeklo een opel staat te flitsen word ik al bang dat ik terug geflitst zou kunnen zijn aangezien ik daar dagelijks voorbijrijd en bijna altijd 80 rijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                              Ben vorige week blijkbaar geflitst in Brugge. 78 gecorrigeerd naar 72 en kmocht er 70. grr mijn eerste boete . Als ik hier lees dat er richting Eeklo een opel staat te flitsen word ik al bang dat ik terug geflitst zou kunnen zijn aangezien ik daar dagelijks voorbijrijd en bijna altijd 80 rijd.
                              Tja, wat was dat nu weer over den ezel .......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FattyD Bekijk Berichten
                                Tja, wat was dat nu weer over den ezel .......
                                Al een auto gevonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Al een auto gevonden?
                                  Droog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    ik ben geflitst door een kaske aan de lichten.
                                    baan waar je 50 mag en de 1vaksbaan worden er 2 net voor de lichten. Voor mij een wagen en daarvoor een vrachtwagen. dus logischerwijs ga ik en de wagen op het 2devak gaan rijden om de vrachtwagen in te halen. (zo doe ik dat toch. dan rij ik waarschijnlijk wel sneller dan 50, maar zit ik naast de vrachtwagen en dus niet flitsbaar. anders rij ik mooi 50 à 55 tot na de lichten)

maar wat gebeurd er: de wagen voor mij begint gas te geven maar ziet opeens de flitspaal en begint te twijfelen en in te houden.

resultaat: we zitten niet naast de vrachtwagen op het moment dat we de vrachtwagen inhalen. en *flits* *flits* 2 flitsen dus staan we er alletwee op zeker? allez ik hoop het dat hij er ook opstaat. want 't is verdorie zijn dwaze fout.
                                    ik reed iets van een 60 à 65 denk ik. dus nog wat correctie eraf en 't zal 50€ zijn zeker?

bij deze is dus bewezen dat de flitspaal aan de boudewijnlaan net voor de brug dus ook snelheid registreerd en niet enkel roodrijders.
                                    nog steeds niets ontvangen.
                                    't zal voor den tjoeben voor mij geweest zijn. 't zal hem leren.

Comment

• als je pakweg 140 op teller rijdt en je wordt geflitst, is de gemeten snelheid dan ook 140, of ligt die iets lager?
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        als je pakweg 140 op teller rijdt en je wordt geflitst, is de gemeten snelheid dan ook 140, of ligt die iets lager?
                                        Wat denk je zelf?

Doorgaans zal dat rond de 135-136 liggen, dus zal je uitkomen rond de 130 gecorrigeerd, eventueel d'r onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          als je pakweg 140 op teller rijdt en je wordt geflitst, is de gemeten snelheid dan ook 140, of ligt die iets lager?
                                          magij rund!

tuurlijk isda lager

Comment

Working...
                                          X