Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    dan ben ik wel gezien denk ik, nog nooit echt flitsapparatuur gezien, maar de laatste tijd word ik nonchalanter en verminder soms maar tot 140 aan de bruggen. kan er iemand bevestigen dat ze altijd aan de bruggen staan?
    jij hebt tenminste nog verminderd tot aan 140 :-) niemand die weet of ze daar gister avond ergens stonden rond 19u30, want anders ben ik wel dik gejost reed vol door

Comment

• Blijkbaar werkt de flitspaal op de E40 nabij Wetteren ook al.

Comment

• Gisteren stonden ze te flitsen op E19 Antwerpen-Brussel in Mechelen Noord -> zaten heel goed verstopt achter dat bord. (was omstreeks 17u45)

Vandaag om 8u15 waren ze zich aan het klaarmaken op de E19 Brussel-Antwerpen.
        Ze hadden zich heel knullig geparkeerd in de grasstrook tussen de parking iets voorbij Vilvoorde en de autostrade:
        Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

Flitsen ze eigenlijk de 3 rijstroken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
          Blijkbaar werkt de flitspaal op de E40 nabij Wetteren ook al.
          wetteren? merelbeke zeker? of hebben ze al ééntje bijgezet?
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
            wetteren? merelbeke zeker? of hebben ze al ééntje bijgezet?
            Merelbeke, mea culpa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
              Gisteren stonden ze te flitsen op E19 Antwerpen-Brussel in Mechelen Noord -> zaten heel goed verstopt achter dat bord. (was omstreeks 17u45)

Vandaag om 8u15 waren ze zich aan het klaarmaken op de E19 Brussel-Antwerpen.
              Ze hadden zich heel knullig geparkeerd in de grasstrook tussen de parking iets voorbij Vilvoorde en de autostrade:
              Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

Flitsen ze eigenlijk de 3 rijstroken?
              Zijn we er niet allemaal blij om dat ze de standaard locaties gebruiken om te flitsen ?
              Gisteren achter dat bord in Mechelen noord, stond dat Golfje behoorlijk ver opzij geparkeerd, stond zelfs wat scheef.
              Fijn dat je die flitsers altijd mooi ziet staan achter hun bordje..
              De dag dat ze daar enkel hun statief verstoppen en de auto wat verder in de inham, uit het zicht, gaat het veel mensen veel geld kosten. Als je ziet hoe er daar regelmatig doorgepeerd wordt..

Comment

• Lap, voor de 2de keer ooit geflits.

65 km/h gemeten
                59 km/h gecorigeerd

50 euro

Mijn frieten werden koud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                  Zijn we er niet allemaal blij om dat ze de standaard locaties gebruiken om te flitsen ?
                  Gisteren achter dat bord in Mechelen noord, stond dat Golfje behoorlijk ver opzij geparkeerd, stond zelfs wat scheef.
                  Fijn dat je die flitsers altijd mooi ziet staan achter hun bordje..
                  De dag dat ze daar enkel hun statief verstoppen en de auto wat verder in de inham, uit het zicht, gaat het veel mensen veel geld kosten. Als je ziet hoe er daar regelmatig doorgepeerd wordt..
                  Ligt de E19 te slecht om 150 te rijden als er geen verkeer is?

Ach, sorry, ik vergat de spelende kinderen.
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                    Lap, voor de 2de keer ooit geflits.

65 km/h gemeten
                    59 km/h gecorigeerd

50 euro

Mijn frieten werden koud

Je komt wat tegen hé als je om frieten gaat

Comment

• Een bord vermijdt bruuske rembewegingen???

Yeah right.
                      Deze week reed er ter hoogte van de flitspaal in de Pinte toevallig ook een politiecombi. Mensen gingen op de rem staan alsof er plots een schattige peuter op driewieler voor hen de autostrade opreed...

Levensgevaarlijk!

Comment

Blijkbaar werkt de flitspaal op de E40 nabij Wetteren ook al.
                        Deze in de richting Brussel zeker, vandaag 3 flitsen gezien in 10 seconden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                          Ligt de E19 te slecht om 150 te rijden als er geen verkeer is?

Ach, sorry, ik vergat de spelende kinderen.
                          Er is flink wat spoorvorming op het rechtse vak vind ik
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                            Misschien dat'k deze week een briefke met politie-logo ga ontvangen, mss ook niet. Weet niet of ik net genoeg afgeremd heb
                            Net niet genoeg dus

Toegelaten snelheid: 90
                            Gemeten snelheid: 99
                            Gecorrigeerde snelheid: 93

Bummer Wel lang weg gebleven, 't is al van begin april geleden
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Merelbeke, mea culpa.
                              geen probleem, maar kreeg al schrik dat ik in wetteren ook al van de gas af moest.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Fuck, enkele weken gelden naar de politierechtbank gemoeten voor te snel rijden. 1 week rijverbod en 100euro boete voorwaardelijk waren het resultaat. Al bij al viel de straf dus mee.

Vandaag zending gaan halen bij de politie. Er is beroep aangetekend door een magistraat waardoor ik moet voorkomen voor de correctionele rechtbank.

Ik weet echt niet wat ik nu moet verwachten.
                                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                  Wat gaan die spullen doen tegen de trajectcontrole + momentaanfoto die er binnenkort zitten aan te komen ??

Bis
                                  Stroboscooplampjes aan je achterplaat die geactiveerd worden bij signaal van je gps of je radardetector zodat de foto's overbelicht zijn, of zo'n glazen scherm dat mat wordt als er stroom door gaat (zoals in dat Youtubefilmpje met een gele Lambo).
                                  Of als je een P op je nummerplaat hebt wat bijkleuren en een R van maken, O wordt Q, enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                                    Fuck, enkele weken gelden naar de politierechtbank gemoeten voor te snel rijden. 1 week rijverbod en 100euro boete voorwaardelijk waren het resultaat. Al bij al viel de straf dus mee.

Vandaag zending gaan halen bij de politie. Er is beroep aangetekend door een magistraat waardoor ik moet voorkomen voor de correctionele rechtbank.

Ik weet echt niet wat ik nu moet verwachten.
                                    Beroep aantekenen voor een verkeersovertreding? Hebben ze niks beters te doen

Hoe snel en waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                      Stroboscooplampjes aan je achterplaat die geactiveerd worden bij signaal van je gps of je radardetector zodat de foto's overbelicht zijn, of zo'n glazen scherm dat mat wordt als er stroom door gaat (zoals in dat Youtubefilmpje met een gele Lambo).
                                      Of als je een P op je nummerplaat hebt wat bijkleuren en een R van maken, O wordt Q, enz
                                      vind het leuker om even te stoppen op de vluchtstrook en tegen de flitser te pissen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                        allemaal goed voor als je gepakt wordt.

Comment

• ...en nog eens in de krant te komen ook, en misschien erbij inbeslagname van de wagen als ze een voorbeeld willen stellen.

Serieus, dat weet ik wel hoor

Comment

Working...
                                          X