Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
    En Belgie (tunnel van Luik). Je krijgt wel nog geen boete.
    Indd! Topic waard IMO

Comment

• net zoals zaventem

Comment

• Heb vandaag een flitsboete van 65 euro en op de brief staat een nummer van de foto.

Kan ik hiermee de foto opvragen via internet of is het niet mogelijk deze te krijgen? (vind dat ze toch tenminste de foto mogen vrijgeven voor de mooie bedragen die ze binnen krijgen )

Comment

• Oke, iemand enig idee of ze gisterenavond stonden te flitsen op de nieuwe baan van Kerkhove naar Oudenaarde , voor je dat bord met risicozone en de flitspaal hebt ?
          (of staat er een flitspaal voor dat bord?)
          Heb precies 3 rappe flitsen gezien dus voel me ongemakkelijk

Comment

• Ik vind het lullig van Texaco dat ze flitslampjes gebruiken om aan hun pompen te signaleren welke pomp je gekozen hebt aan de bancontact. Sommige mensen reageren verschietachtig.

Comment

• Ik ben er weer bij vrees ik. Tussen Halen en Lummen zag ik een Vectra in de middenberm. +140 op de teller...
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                Ik ben er weer bij vrees ik. Tussen Halen en Lummen zag ik een Vectra in de middenberm. +140 op de teller...
                Ik heb gisteren ook die baan gedaan, kans dat ik er weer aan hang dus...
                i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                  Ik ben er weer bij vrees ik. Tussen Halen en Lummen zag ik een Vectra in de middenberm. +140 op de teller...
                  Rond 18u00 ? Ik heb ze toen ook zien staan.
                  Maar ik reed wel maar 120.
                  Life's too short. Not to. Live it.
                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Paar dagen geleden stonden ze op de brakelsesteenweg met hun belachelijke flitsinstallatie. Ik reed 75 op teller waar 70 mocht, en ging héél misschien geflitst zijn. Gelukkig was er een meneer met een nieuwe X5 die me erop attent maakte. Duim omhoog gedaan, en voorbij de flitser gebold aan 10 per uur altijd grappig om die mannen hun gezicht dan te zien...

Gisteren was ik aan't rondcruisen in't Aalsterse, en op die steile brug om naar het OLV ziekenhuis, als ik zag staan. Reed maar 65 in zone 70 én had ze op tijd opgemerkt. Heb me aan de overkant van die brug gezet, en heb zo'n 20 minuutjes iedereen gewaarschuwd met mijn lichten. Op een gegeven moment stapt een der blauwhemden uit die wagen, en ik dacht 'k ga hier eens onder mijn voeten gaan krijgen, maar nee hoor: hij monteerde het Hella-afdekkapje en ze reden weg

Kunnen ze je daar eigenlijk iets voor maken? Mag je mensen waarschuwen voor flitscontroles? Mag ik bij manier van spreken net achter de flitsauto gaan staan met een plakaat in mijn handen waar op staat : Let op, snelheid minderen, FLITSER! ?
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                      Paar dagen geleden stonden ze op de brakelsesteenweg met hun belachelijke flitsinstallatie. Ik reed 75 op teller waar 70 mocht, en ging héél misschien geflitst zijn. Gelukkig was er een meneer met een nieuwe X5 die me erop attent maakte. Duim omhoog gedaan, en voorbij de flitser gebold aan 10 per uur altijd grappig om die mannen hun gezicht dan te zien...

Gisteren was ik aan't rondcruisen in't Aalsterse, en op die steile brug om naar het OLV ziekenhuis, als ik zag staan. Reed maar 65 in zone 70 én had ze op tijd opgemerkt. Heb me aan de overkant van die brug gezet, en heb zo'n 20 minuutjes iedereen gewaarschuwd met mijn lichten. Op een gegeven moment stapt een der blauwhemden uit die wagen, en ik dacht 'k ga hier eens onder mijn voeten gaan krijgen, maar nee hoor: hij monteerde het Hella-afdekkapje en ze reden weg

Kunnen ze je daar eigenlijk iets voor maken? Mag je mensen waarschuwen voor flitscontroles? Mag ik bij manier van spreken net achter de flitsauto gaan staan met een plakaat in mijn handen waar op staat : Let op, snelheid minderen, FLITSER! ?
                      Een zilvergrijs dolfke 4 zeker

Gij moet echt tijd hebben 20 minuten iedereen waarschuwen
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• lol, ik dacht juist hetzelfde, ik heb geen tijd om daar 20 minuten staan te lanterfanten, dat ze gvd hun plan trekken. Als ze te snel rijden moeten ze de gevolgen maar dragen, dat doe ik ook
                        Ik denk niet dat ze je veel kunnen maken, maar bvb op de radio mogen ze ook niet waarschuwen, enfin, ze moeten het verbloemen als vallende sterren?
                        Zou wel grappig geweest zijn als ze je een proces gegeven hadden voor een kleinigheid of zo. Azo nen aso

Comment

belachelijke flitsinstallatie

Kunnen ze je daar eigenlijk iets voor maken? Mag je mensen waarschuwen voor flitscontroles?
                          Als ze daar staan zal dat wel een reden hebben. Die mannen mogen echt niet zomaar ergens voor de leute gaan staan en de meeste politieambtenar die ik ken hebben een hekel aan flitsen...

Je mag in principe iemand waarschuwen, maar 'trekken' met de grootlichten is in principe verboden en daar kan je voor beboet worden --> onrechtmatig gebruik van de grootlichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                            Als ze daar staan zal dat wel een reden hebben. Die mannen mogen echt niet zomaar ergens voor de leute gaan staan en de meeste politieambtenar die ik ken hebben een hekel aan flitsen...

Je mag in principe iemand waarschuwen, maar 'trekken' met de grootlichten is in principe verboden en daar kan je voor beboet worden --> onrechtmatig gebruik van de grootlichten.

Dus dat van dat kartonnen bord mag wel?

Mja, kijk, ik vind dat ze daar zonder reden staan. En ik had die avond inderdaad tijd genoeg, anders zou'k ook niet zomaar gaan rijden met de auto hé.

idd een donkergrijs dolfke.

Comment

• er was eens een incidentje van een jogger die mensen waarschuwde. politiecommisaris zei dat dit mocht.

google geeft dit terug: http://www.wegcode.be/forum/index.ph...Btopic=20251.0
                              geen idee of dit waar is, volgens dat stukje wet is rijden als een johnny met mistlichten niet verboden.
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Mja, kijk, ik vind dat ze daar zonder reden staan
                                En jij bent goed geplaatst om hierover te oordelen?
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Wedden dat hij vindt van wel?

Comment

Mag ik bij manier van spreken net achter de flitsauto gaan staan met een plakaat in mijn handen waar op staat : Let op, snelheid minderen, FLITSER! ?
                                    Jij moet voor Trigger Happy gaan werken... zou een zeer goeie zijn!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Neen.

"Ik vind" wil zeggen dat het mijn mening is, dat ik het vind dus

Kan dus perfect zijn dat het niet zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                        Wedden dat hij vindt van wel?
                                        Bwa nee, daarom niet persé he. Ik vind zoveel dingen die volgens mijn medemensen niet door de beugel kunnen.

Comment

Neen.

"Ik vind" wil zeggen dat het mijn mening is, dat ik het vind dus

Kan dus perfect zijn dat het niet zo is.
                                          Maar toch ga je dan tot actie over ook al kan het zijn dat je geen gelijk hebt?

Om het extreem te stellen, als de dag na jouw prachtige actie daar iemand een kind van de weg maait door zijn onaangepaste snelheid, zal je dan nog altijd even trots zijn.

Of stel dat ik vind dat de hamburgers die jij of je ouders verkopen slecht zijn en ik me dan maar op enkele meters van het kraam zet om ff te zeggen tegen iedereen die er 1 wil kopen wat mijn mening is over die hamburgers, dan is dat geen probleem voor u?
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X