maar misschien toch veiliger dan een kastje.. je moet dan toch al echt moeite doen om over de spoorweg te rijden (door de slagbomen dus)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendefenitie van de belgische chauffeur in feite, nergens rijden ze zo met het mes tss de tanden als hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals niet lid van 1 of andere bende
leugenaar, je vergeet je radio minerva erelidmaatschap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmaar misschien toch veiliger dan een kastje.. je moet dan toch al echt moeite doen om over de spoorweg te rijden (door de slagbomen dus)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenlaten we ook even de prioritaire voertuigen niet vergeten
Comment
-
Ik ben onlangs ook nog door de slagbomen gereden. Als ik niet teveel wil omrijden (een km of 10) dan heb ik de keuze uit 3 overwegen om van de voetbal thuis te geraken. Ik sta voor de eerste, de trein passeert en alles blijft toe. Enkele minuten later nog steeds. Ik draai mij en rijd naar de volgende overweg, mss was deze wel stuk ofzo. Daar ook nog altijd gesloten. Dus rijd ik direct door naar de volgende, dan ben ik toch al dichter bij huis en anders sta ik daar toch maar te wachten. Ook daar is de overweg nog steeds gesloten. Ik wacht nog enkele minuten, maar geen beweging in de slagbomen. Ik rijd x aantal wagens voorbij, zet mijn snuit iets voorbij de slagboom zodat ik een goed zicht heb. Links kwam er niets af, rechts stond er een trein op 4-500 meter. En die stond stil. Ik ben er doorgereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ben onlangs ook nog door de slagbomen gereden. Als ik niet teveel wil omrijden (een km of 10) dan heb ik de keuze uit 3 overwegen om van de voetbal thuis te geraken. Ik sta voor de eerste, de trein passeert en alles blijft toe. Enkele minuten later nog steeds. Ik draai mij en rijd naar de volgende overweg, mss was deze wel stuk ofzo. Daar ook nog altijd gesloten. Dus rijd ik direct door naar de volgende, dan ben ik toch al dichter bij huis en anders sta ik daar toch maar te wachten. Ook daar is de overweg nog steeds gesloten. Ik wacht nog enkele minuten, maar geen beweging in de slagbomen. Ik rijd x aantal wagens voorbij, zet mijn snuit iets voorbij de slagboom zodat ik een goed zicht heb. Links kwam er niets af, rechts stond er een trein op 4-500 meter. En die stond stil. Ik ben er doorgereden
Kamionding aan de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
americain preparé.
is zeer lekker met verse frietjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenDe trajectmeting in Ranst heeft er exact 2 weken gehangen, en is ondertussen toch weeral 3 maanden weg , iemand heeft zijne mailbox opgekuist en er nix beter op gevonden om wat beginnen spammen, vandaar dat Jan met de Pet direct in paniek schiet.
PS : Roodlichcamera's flitsen ALTIJD op max.snelheid, of het nu rood of groen is.
Echt niet, ik zie hier zowat elke week mensen door het groen vlammen tegen 100-120 op een 70 weg, en ik rijdt er ook wel eens 80-90, nooit iets gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZo zijn die jongeren in Diepenbeek ook aan hun eind gekomen...
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtende accidenten kosten dan ook wel weer stukken van mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenEcht niet, ik zie hier zowat elke week mensen door het groen vlammen tegen 100-120 op een 70 weg, en ik rijdt er ook wel eens 80-90, nooit iets gezien.
Comment
-
't Was al donker, dus ik ben niet zeker of ik het juist heb gezien, maar als ik mij niet vergis waren ze op de E40 in de richting van de kust tussen zwijnaarde en st-denijs-westrem een vaste flitspaal aan het plaatsen.
In de richting van Brussel waren ze tussen de afrit drongen en het tankstation drongen ook iets aan de achterkant van de brug aan het monteren. Waarschijnlijk ook een camera.
Echt erg.
Comment
Comment