Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar misschien toch veiliger dan een kastje.. je moet dan toch al echt moeite doen om over de spoorweg te rijden (door de slagbomen dus)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      defenitie van de belgische chauffeur in feite, nergens rijden ze zo met het mes tss de tanden als hier
      Is ook logisch. Een chronisch gebrek aan opleiding en gebrek aan kennis van de wetgeving, tesamen met een chronisch gebrek aan degelijke controle en een beleid gebaseerd op vriendjespolitiek zorgt ervoor dat je zo een verkeerstechnisch apenland krijgt als Belgie. Jij als lid van de bende van Koekelberg geeft natuurlijk de burger de schuld dat ze niet de regels opvolgen, maar ik heb al genoeg bendeleden van je in functie ook diezelfde regels zien negeren. Apen doen apen na, en bijgevolg doen we maar wat in dit apenland.

Comment

• als niet lid van 1 of andere bende zie ik veel mensen veel regels aan hun laars lappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          als niet lid van 1 of andere bende

leugenaar, je vergeet je radio minerva erelidmaatschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            maar misschien toch veiliger dan een kastje.. je moet dan toch al echt moeite doen om over de spoorweg te rijden (door de slagbomen dus)
            laten we ook even de prioritaire voertuigen niet vergeten, ik zou niet willen dat de MUG 5 minuten later is door de slagbomen. aan de andere kant, voorkomen is beter dan genezen (flitsen+boete). gewoon niets doen filtert gewoon de grootste idioten uit de maatschappij, maar de accidenten kosten dan ook wel weer stukken van mensen.
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• gewoon onze mentaliteit ja, van belgen is dat
              slagboom neer, mensen stoppen - toch ni moeilijk, dat extra gedoe gaat ni veel helpen, want bij alle twee de systemen kruipen ze er nog steeds onder ofzo

Comment

• en die camera's zijn zelfs aanlokkelijk om met de meest gekke outfits geflitst te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                  laten we ook even de prioritaire voertuigen niet vergeten
                  Als je een prioritair voertuig ooit een gesloten spooroverweg ziet oprijden, laat je dat best weten aan de authoriteiten. Niet alleen is er geen ontvoeging voor prioritaire voertuigen met dringende opdracht om een gesloten overweg te negeren, maar bovendien is een bestuurder die een gesloten overweg oprijdt in zo een omstandigheden een complete malloot.

Comment

• in kapellen hebben wij van die overwegen die langer als 5 minuten gesloten zijn - aja de trein staat op gezichtsafstand van de overweg in het station, ik hoop dat een attente burger die malloot in zijn ambulance dan veilig begeleid

Comment

• al heb ik ze het nog nooit irl zien doen

Comment

• Ik ben onlangs ook nog door de slagbomen gereden. Als ik niet teveel wil omrijden (een km of 10) dan heb ik de keuze uit 3 overwegen om van de voetbal thuis te geraken. Ik sta voor de eerste, de trein passeert en alles blijft toe. Enkele minuten later nog steeds. Ik draai mij en rijd naar de volgende overweg, mss was deze wel stuk ofzo. Daar ook nog altijd gesloten. Dus rijd ik direct door naar de volgende, dan ben ik toch al dichter bij huis en anders sta ik daar toch maar te wachten. Ook daar is de overweg nog steeds gesloten. Ik wacht nog enkele minuten, maar geen beweging in de slagbomen. Ik rijd x aantal wagens voorbij, zet mijn snuit iets voorbij de slagboom zodat ik een goed zicht heb. Links kwam er niets af, rechts stond er een trein op 4-500 meter. En die stond stil. Ik ben er doorgereden

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Ik ben onlangs ook nog door de slagbomen gereden. Als ik niet teveel wil omrijden (een km of 10) dan heb ik de keuze uit 3 overwegen om van de voetbal thuis te geraken. Ik sta voor de eerste, de trein passeert en alles blijft toe. Enkele minuten later nog steeds. Ik draai mij en rijd naar de volgende overweg, mss was deze wel stuk ofzo. Daar ook nog altijd gesloten. Dus rijd ik direct door naar de volgende, dan ben ik toch al dichter bij huis en anders sta ik daar toch maar te wachten. Ook daar is de overweg nog steeds gesloten. Ik wacht nog enkele minuten, maar geen beweging in de slagbomen. Ik rijd x aantal wagens voorbij, zet mijn snuit iets voorbij de slagboom zodat ik een goed zicht heb. Links kwam er niets af, rechts stond er een trein op 4-500 meter. En die stond stil. Ik ben er doorgereden

Kamionding aan de

Comment

• Zo zijn die jongeren in Diepenbeek ook aan hun eind gekomen... Zagen links een stilstaande trein, rechts kwam niks, rijden door en worden toch gepakt door een trein van rechts... Resultaat was americain preparé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

americain preparé.

is zeer lekker met verse frietjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                  De trajectmeting in Ranst heeft er exact 2 weken gehangen, en is ondertussen toch weeral 3 maanden weg , iemand heeft zijne mailbox opgekuist en er nix beter op gevonden om wat beginnen spammen, vandaar dat Jan met de Pet direct in paniek schiet.

PS : Roodlichcamera's flitsen ALTIJD op max.snelheid, of het nu rood of groen is.

Echt niet, ik zie hier zowat elke week mensen door het groen vlammen tegen 100-120 op een 70 weg, en ik rijdt er ook wel eens 80-90, nooit iets gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Zo zijn die jongeren in Diepenbeek ook aan hun eind gekomen...
                                    yeah, daar heb ik het al over gehad
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                    de accidenten kosten dan ook wel weer stukken van mensen.
                                    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                      Echt niet, ik zie hier zowat elke week mensen door het groen vlammen tegen 100-120 op een 70 weg, en ik rijdt er ook wel eens 80-90, nooit iets gezien.
                                      Als er een camera in hangt die werkt , dan zal je wel wat zien, groen of rood, als je te snel rijdt heb je prijs

Comment

• 't Was al donker, dus ik ben niet zeker of ik het juist heb gezien, maar als ik mij niet vergis waren ze op de E40 in de richting van de kust tussen zwijnaarde en st-denijs-westrem een vaste flitspaal aan het plaatsen.
                                        In de richting van Brussel waren ze tussen de afrit drongen en het tankstation drongen ook iets aan de achterkant van de brug aan het monteren. Waarschijnlijk ook een camera.

Echt erg.

Comment

• Bedankt om even te laten weten ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X