Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoeveel kost zo'n flitspaal nu weer?

Comment

• Is mij trouwens opgevallen dat veel vaste flitsbakken nu voorafgegaan worden door een (klein) waarschuwend verkeersbord

een verandering die toe te juichen is, handig als je ergens voor t eerst komt
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Jep, deze middag voor 't eerst ook zien staan. Wel enkel rechts, dus pech als er net een camion zit.
        't Was wel best dat er zo een bord stond, anders had ik die tussen gent en de pinte op de E17 misschien te laat gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          hoeveel kost zo'n flitspaal nu weer?
          goegel : kostprijs flitspaal en je krijgt >>>> Kostprijs flitspaal: 70.000€ of 3.000.000 Bfr.

Comment

• ben daarstraks ook weer gelfitst aan de Naamsepoort in Leuven....

was een of andere idioot die een foto nam met z'n flits op

Comment

• roodlicht of snelheid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                roodlicht of snelheid?
                Ik dacht bruin haar

Comment

• Bijna 1,5 jaar boetevrij, maar vorige week blijkbaar prijs gehad

51 na correctie waar je 50 mag...
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    't Was al donker, dus ik ben niet zeker of ik het juist heb gezien, maar als ik mij niet vergis waren ze op de E40 in de richting van de kust tussen zwijnaarde en st-denijs-westrem een vaste flitspaal aan het plaatsen.
                    In de richting van Brussel waren ze tussen de afrit drongen en het tankstation drongen ook iets aan de achterkant van de brug aan het monteren. Waarschijnlijk ook een camera.

Echt erg.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Bedankt om even te laten weten ...
                    Bevestiging, ze staan er, langs bijde richtingen! Tussen Zwijnaarde en Sint-Denijs Westrem ... Mogelijks trajectcontrole DRONGEN - SINT DENIJS Westrem - MERELBEKE

Gedaan met gassen, overal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                      Bevestiging, ze staan er, langs bijde richtingen! Tussen Zwijnaarde en Sint-Denijs Westrem ... Mogelijks trajectcontrole DRONGEN - SINT DENIJS Westrem - MERELBEKE

Ik moet daar sffs langs en ik rij daar altijd traag dus... eigenlijk ook gewoon omdat het daar meestal trage verkeer is.

Daarbuiten ga ik altijd op het gas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Bijna 1,5 jaar boetevrij, maar vorige week blijkbaar prijs gehad

Gevaarlijke, roekeloze zot!

Zoiets blijft dus voor mij pure zakkenvullerij, en kan nooit iets met verkeersveiligheid te maken hebben.
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          goegel : kostprijs flitspaal en je krijgt >>>> Kostprijs flitspaal: 70.000€ of 3.000.000 Bfr.
                          Toen die flitspaal hier vlakbij in Oud-Turnhout werd omgezaagd werd er gesproken over 110.000€

In elk geval, ik vind het gigantisch veel geld voor 1 paaltje als je dan de staat van ons wegennnet bekijkt waar ze dan zogezegd geen geld voor hebben.
                          AutoMinded.be

Comment

Een schande, kindermoordenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Toen die flitspaal hier vlakbij in Oud-Turnhout werd omgezaagd werd er gesproken over 110.000€

In elk geval, ik vind het gigantisch veel geld voor 1 paaltje als je dan de staat van ons wegennnet bekijkt waar ze dan zogezegd geen geld voor hebben.
                              Het geld moet binnenkomen hé niets opbrengen staat niet in hun woordenboek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                Het geld moet binnenkomen hé niets opbrengen staat niet in hun woordenboek.
                                Dat is geen "opbrengst" want er wordt geen meerwaarde geleverd door zo'n flitspaal.
                                AutoMinded.be

Comment

Da's redelijk klote.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten

Gassen? Verplichte slakkengang bedoel je? Gassen kan je alleen nog af en toe op de E411...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                      Daarnet geflitst
                                      Ik deed zeker 110 waar maar 70 mocht.
                                      Ik dacht dat ik er 90 mocht, maar dan nog was het te snel
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                      En nog niets gekregen

Wat is de gebruikelijke termijn waarin je je boete mag verwachten?
                                      En wat is de max toegelaten termijn?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                                      En nog altijd niets gekregen....

Ondertussen al week geleden van maandag...
                                      Vandaag in de bus

Geflitst aan 114, gecorrigeerd naar 107 waar 70 mag = 185 euro

Comment

• Daarnet op de E313 ferm in de ankers gegaan omdat ik ze net op het laatste moment zag staan op de middenberm. Doet altijd deugd als je ze zo eens kan verschalken. Heb dan nog eens extra op de rem geduwd zodat ze het wisten dat ik ze gezien had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                          Gassen? Verplichte slakkengang bedoel je? Gassen kan je alleen nog af en toe op de E411...
                                          Op de E411 begint het ook gevaarlijk te worden, staan vaak in spontin en verder.
                                          De route nationale(N4) is een beter alternatief voor de e411.

Comment

Working...
                                          X