hoeveel kost zo'n flitspaal nu weer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is mij trouwens opgevallen dat veel vaste flitsbakken nu voorafgegaan worden door een (klein) waarschuwend verkeersbord
een verandering die toe te juichen is, handig als je ergens voor t eerst komt1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhoeveel kost zo'n flitspaal nu weer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenroodlicht of snelheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten't Was al donker, dus ik ben niet zeker of ik het juist heb gezien, maar als ik mij niet vergis waren ze op de E40 in de richting van de kust tussen zwijnaarde en st-denijs-westrem een vaste flitspaal aan het plaatsen.
In de richting van Brussel waren ze tussen de afrit drongen en het tankstation drongen ook iets aan de achterkant van de brug aan het monteren. Waarschijnlijk ook een camera.
Echt erg.Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBedankt om even te laten weten ...
Gedaan met gassen, overal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenBevestiging, ze staan er, langs bijde richtingen! Tussen Zwijnaarde en Sint-Denijs Westrem ... Mogelijks trajectcontrole DRONGEN - SINT DENIJS Westrem - MERELBEKE
Daarbuiten ga ik altijd op het gas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenBijna 1,5 jaar boetevrij, maar vorige week blijkbaar prijs gehad
51 na correctie waar je 50 mag...
Zoiets blijft dus voor mij pure zakkenvullerij, en kan nooit iets met verkeersveiligheid te maken hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengoegel : kostprijs flitspaal en je krijgt >>>> Kostprijs flitspaal: 70.000€ of 3.000.000 Bfr.
In elk geval, ik vind het gigantisch veel geld voor 1 paaltje als je dan de staat van ons wegennnet bekijkt waar ze dan zogezegd geen geld voor hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenBijna 1,5 jaar boetevrij, maar vorige week blijkbaar prijs gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenToen die flitspaal hier vlakbij in Oud-Turnhout werd omgezaagd werd er gesproken over 110.000€
In elk geval, ik vind het gigantisch veel geld voor 1 paaltje als je dan de staat van ons wegennnet bekijkt waar ze dan zogezegd geen geld voor hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenHet geld moet binnenkomen hé niets opbrengen staat niet in hun woordenboek.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenBevestiging, ze staan er, langs bijde richtingen! Tussen Zwijnaarde en Sint-Denijs Westrem ... Mogelijks trajectcontrole DRONGEN - SINT DENIJS Westrem - MERELBEKE
Gassen? Verplichte slakkengang bedoel je? Gassen kan je alleen nog af en toe op de E411...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenDaarnet geflitst
Ik deed zeker 110 waar maar 70 mocht.
Ik dacht dat ik er 90 mocht, maar dan nog was het te snelOorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenEn nog niets gekregen
Wat is de gebruikelijke termijn waarin je je boete mag verwachten?
En wat is de max toegelaten termijn?Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenEn nog altijd niets gekregen....
Ondertussen al week geleden van maandag...
Geflitst aan 114, gecorrigeerd naar 107 waar 70 mag = 185 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenGassen? Verplichte slakkengang bedoel je? Gassen kan je alleen nog af en toe op de E411...
De route nationale(N4) is een beter alternatief voor de e411.
Comment
Comment