Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de Haachtsesteenweg in Steenokkerzeel, vlak over de ingang van Melsbroek hangt er een soort flitscamera.
Nu vraag ik mij af of dit een echte flitscamera is, of is dat misschien zo'n fake model dat gewoon door een particulier is opgehangen?
Het doet mij denken aan een fake flitspaal omdat het zo raar is opgehangen, gewoon met de zijkant tegen een paal die er vroeger al stond.
Ik heb het een paar weken geleden plots opgemerkt, daarvoor had ik het nooit gezien.
Vandaag heb ik er even in de rapte een foto van gemaakt ( de foto is niet van de beste kwaliteit), maar het gaat dus om de paal recht boven de middelste zetel + het kastje dat eraan vast hangt)
Dat is een van die nieuwe nestkastjes die Natuurpunt Vlaanderen momenteel aan het ophangen is voor de uilen ...... (geen dubbele bodem in dit postje.....)
Die heb ik nog niet gezien, goed dat je het zegt! Waar op de Lintsesteenweg flitsen ze? Op dat 50 stuk toch hé? Daar heb ik ze ook al met die Primera zien staan. En op de Ring van Lier gewoon vanaf de pechstrook dan?
Ik ben zelf geflitst geweest op het 70km/u stuk, maar hij staat inderdaad ook op het 50km/u stuk.
Op de Ring heb ik 'm gezien ter hoogte van Den Boom (nu AS Adventure, Torfs,...) richting A'pensesteenweg.
Ik ben zelf geflitst geweest op het 70km/u stuk, maar hij staat inderdaad ook op het 50km/u stuk.
Op de Ring heb ik 'm gezien ter hoogte van Den Boom (nu AS Adventure, Torfs,...) richting A'pensesteenweg.
Nogal laat antwoord, maar bon
Merci!
Op dat 70-stuk van de Lintsesteenweg durf ik soms goed doorperen omdat ik denk dat ze er bijna niet kunnen staan
Waar staan ze dan, op een die parkeerstrook waar meestal een camion staat? Of ter hoogte van die taverne? Op dat 50-stuk ben ik meestal wel braaf
net een toffe boete gekregen. 107km/h op de N31 thv KP4.2 richting oostkamp. Dunno waar dat is, maar blijkbaar is het bebouwde kom :s
geen idee ook wat ik daar ben gaan doen.
Een autosnelweg kan perfect in de bebouwde kom liggen. En aangezien er op een autosnelweg geen speciale snelheidslimiet van toepassing is, en binnen een bebouwde kom wel...
dat dacht ik ook, ben net gaan kijken en thv KP4.2 is het blijkbaar 70km/h, da's gewoon de ring rond brugge voor een stuk (verlengde van de E403 idd). Het is aan de kinepolis aan de tunnel, daar is er blijkbaar een stuk waar je 70 mag max, zo'n 1.5 km lang. Ik dacht dat het 90 was en reed dus 100'ish
Dus bebouwde kom, vmax = 70, gemeten 107. Boete calc zegt rijverbod, 1 kmh minder was 260 euro boete
pech gehad, maar daarvoor heb ik m'n coyote vanaf nu
Daann, geen enkele auto zal juist 120 bollen als je op je kilometerteller 120 ziet staan. Per merk alleen al kan dat gemakkelijk 3 tot 5 km/u verschillen. Hoe zou het dan komen dat ik nog nooit geflitst ben bij 124 km/u? denk je?
omdat ze pas flitsen bij 127km/u of 5% boven de toegelaten snelheid.
en van fabriek af zat mijn auto er toch al zo goeds als boenk op.
en met mijn nieuw dashboard als ik 121 rij, rij ik 120 op de gps.
met mijn winterbanden rij ik wel 120 en 120 op de gps.
en als ik nog eens tijd en goesting heb zal ik mijn kmteller nog nauwkeuriger kalibreren.
Hier kun je je teller zeer nauwkeurig afregelen. Als't is zoals vorig jaar, kun je op de startbaan enkele keer voorbij de radarset rijden, en krijg je de foto als aandenken mee.
Nieuw dit jaar, is dat het evenement ook voor automobilisten openstaat.Allen daarheen!
dat dacht ik ook, ben net gaan kijken en thv KP4.2 is het blijkbaar 70km/h, da's gewoon de ring rond brugge voor een stuk (verlengde van de E403 idd). Het is aan de kinepolis aan de tunnel, daar is er blijkbaar een stuk waar je 70 mag max, zo'n 1.5 km lang. Ik dacht dat het 90 was en reed dus 100'ish
Dus bebouwde kom, vmax = 70, gemeten 107. Boete calc zegt rijverbod, 1 kmh minder was 260 euro boete
pech gehad, maar daarvoor heb ik m'n coyote vanaf nu
Merci!
Op dat 70-stuk van de Lintsesteenweg durf ik soms goed doorperen omdat ik denk dat ze er bijna niet kunnen staan
Waar staan ze dan, op een die parkeerstrook waar meestal een camion staat? Of ter hoogte van die taverne? Op dat 50-stuk ben ik meestal wel braaf
Ze stonden ter hoogte van de Tuinweg, gewoon voor een huis. Ben zelfs in de tegengestelde richting geflitst terwijl ik dezelfde snelheid aanhield als de 2 wagens voor mij .
Idem . Als je wat uitkijkt zie je ze op het 70km/u stuk normaal gezien wel goed staan.
Ik bedoel maar dat hij niet als een gestoorde gek door de bebouwde kom is geknald, maar op de snelweg reed(waar je op dat stuk waarschijnlijk maar 50 mag, als zou ik me niet kunnen inbeelden waar je op de E403 maar 50 mag)
verleden maand rijbewijs 1 week kwijt geweest(126km/h ipv 70 km/h) nu weeral prijs en dat op dezelfde plaats nu aan 100km/h , op de gentseweg in waregem, met een citroen c2...., ik heb mijn nummerplaat vooraan verwijderd,ben benieuwd hoe lang het zal duren voor ik daarvoor moet stoppen
Comment