Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
    Ja, jij laat je zelfs veroordelen voor overtredingen die je niet hebt begaan.

Comment

• Op de E17 in Aalbeke staan er nu ook al flitspalen, uit de richting van Frankrijk in de middenberm aan het tankstation, super ambetant als je van de E403 komt met een paar cammions voor uw neus da je dan effe snel wilt voorbij rijden voor er weer nen troep fransen afkomt, en van de richting van Gent op de kant aan het tankstation, deze heb ik nog wel ni gezien maar mijn vriendin wist dit te vertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braste Bekijk Berichten
        Op de E17 in Aalbeke staan er nu ook al flitspalen, uit de richting van Frankrijk in de middenberm aan het tankstation, super ambetant als je van de E403 komt met een paar cammions voor uw neus da je dan effe snel wilt voorbij rijden voor er weer nen troep fransen afkomt, en van de richting van Gent op de kant aan het tankstation, deze heb ik nog wel ni gezien maar mijn vriendin wist dit te vertellen
        Deze middag ook gezien toen ik van Fankrijk kwam. Onze snelwegen komen aardig vol te staan.

Comment

Op de E17 in Aalbeke staan er nu ook al flitspalen, uit de richting van Frankrijk in de middenberm aan het tankstation, super ambetant als je van de E403 komt met een paar cammions voor uw neus da je dan effe snel wilt voorbij rijden voor er weer nen troep fransen afkomt, en van de richting van Gent op de kant aan het tankstation, deze heb ik nog wel ni gezien maar mijn vriendin wist dit te vertellen
          Vorige week net hetzelfde gehoord van mijn vriendin, ook nog niet zelf kunnen checken
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Deze middag ook gezien toen ik van Fankrijk kwam. Onze snelwegen komen aardig vol te staan.
            Jep, ik kwam deze middag ook uit Frankrijk. 't Was beetje verschieten, zoveel veranderd op korte tijd. Die in Aalbeke, dan nog die op de E17 voor de verkeerswisselaar in Gent, na de verkeerswisselaar op de E40 richting kust ter hoogte van St.-Denijs-Westrem.
            't Was een tijdje geleden dat ik dat traject nog gedaan had, maar volgens mij staan die 3 er nog niet zo lang...

Comment

• Ivm die flitspalen op autosnelwegen: het begint in België echt overdreven te worden.
              Staan er eigenlijk al vaste palen op de autosnelweg Kortrijk-Ieper?
              Of zijn er daar regelmatig mobiele controles?

Comment

• Waarom overdreven? Zolang ze maar in m'n Inforad staan doen ze maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Waarom overdreven? Zolang ze maar in m'n Inforad staan doen ze maar
                  Wat gaan die spullen doen tegen de traject-controles die er binnenkort zitten aan te komen ??

Comment

• trajectcontrole + momentaanfoto moet het zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Waarom overdreven? Zolang ze maar in m'n Inforad staan doen ze maar
                      Wat gaan die spullen doen tegen de trajectcontrole + momentaanfoto die er binnenkort zitten aan te komen ??

Bis

Comment

• thx mate

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                          Staan er eigenlijk al vaste palen op de autosnelweg Kortrijk-Ieper? Of zijn er daar regelmatig mobiele controles?
                          Elke dag staat daar een mobiele controle, er zijn een 5-tal gekende locatie's, 2 met voertuigen, 3 met statief. A19 Zonnebeke Beselare Menen Geluwe ... ring a bell ?

Comment

• trajectcontrole met die flitsbakken die ze nu gezet hebben, dat is toch technisch veel te moeilijk ?

Comment

• Ik snap het nut niet van al die flitspalen op de autostrade niet... Ik rij vanaf nu 125 op cruisecontrol en ik begin nu meer te raggen op binnenbanen. Terwijl het daar volgens mij veel gevaarlijker is dan op de autostrade.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                Ik snap het nut niet van al die flitspalen op de autostrade niet... Ik rij vanaf nu 125 op cruisecontrol en ik begin nu meer te raggen op binnenbanen. Terwijl het daar volgens mij veel gevaarlijker is dan op de autostrade.

bwa ... op de autostrade lopen er toch vaak spelende kinderen rond?
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  bwa ... op de autostrade lopen er toch vaak spelende kinderen rond?
                                  Ge zout er van verskieten. Al dikke zever!!! Geld dat mij inziens veel nuttiger kan besteed worden.
                                  En nu gaa je slapen Alex!! Morgen vroeg dag

Comment

Ik snap het nut niet van al die flitspalen op de autostrade niet... Ik rij vanaf nu 125 op cruisecontrol en ik begin nu meer te raggen op binnenbanen. Terwijl het daar volgens mij veel gevaarlijker is dan op de autostrade.
                                    Ik heb er ook m'n vragen bij. Als ik sommigen hier in de straat zie voorbijvliegen, tussen de geparkeerde auto's door...

Heel dat verhaal doet me eigenlijk spontaan denken aan de containerparken, al kan dat wel is vreemd klinken .
                                    Jaren geleden opende men containerparken, gratis voor de inwoners. Iedereen kon daar met z'n afval terecht waardoor het sluikstorten aanzienlijk afnam. Doorheen de jaren begon men inkomgeld te vragen, tot daar aan toe.
                                    Vandaag de dag betaal je 't afval dat je daarheen brengt per kilo en nog vrij duur ook. Resultaat: er wordt opnieuw gezondigd aan sluikstorten. Resultaat: veel geld geïnvesteerd met een verlies op lange termijn.
                                    Last edited by ; 11/04/2009, 09:24.

Comment

Aangezien de autsnelwegen stilaan vol beginnen te staan met flitspalen, denk ik dat de tijd nu rijp is om de snelheidsbeperkingen op autosnelwegen te verhogen naar bvb 150kmh...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                        Elke dag staat daar een mobiele controle, er zijn een 5-tal gekende locatie's, 2 met voertuigen, 3 met statief. A19 Zonnebeke Beselare Menen Geluwe ... ring a bell ?
                                        just, recent nog daar geflitst geweest..

op de A19 staan ze toch alleen bij die bruggen é?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          just, recent nog daar geflitst geweest..

op de A19 staan ze toch alleen bij die bruggen é?
                                          dan ben ik wel gezien denk ik, nog nooit echt flitsapparatuur gezien, maar de laatste tijd word ik nonchalanter en verminder soms maar tot 140 aan de bruggen. kan er iemand bevestigen dat ze altijd aan de bruggen staan?
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X