Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de E17 in Aalbeke staan er nu ook al flitspalen, uit de richting van Frankrijk in de middenberm aan het tankstation, super ambetant als je van de E403 komt met een paar cammions voor uw neus da je dan effe snel wilt voorbij rijden voor er weer nen troep fransen afkomt, en van de richting van Gent op de kant aan het tankstation, deze heb ik nog wel ni gezien maar mijn vriendin wist dit te vertellen
Op de E17 in Aalbeke staan er nu ook al flitspalen, uit de richting van Frankrijk in de middenberm aan het tankstation, super ambetant als je van de E403 komt met een paar cammions voor uw neus da je dan effe snel wilt voorbij rijden voor er weer nen troep fransen afkomt, en van de richting van Gent op de kant aan het tankstation, deze heb ik nog wel ni gezien maar mijn vriendin wist dit te vertellen
Deze middag ook gezien toen ik van Fankrijk kwam. Onze snelwegen komen aardig vol te staan.
Vorige week net hetzelfde gehoord van mijn vriendin, ook nog niet zelf kunnen checken
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Deze middag ook gezien toen ik van Fankrijk kwam. Onze snelwegen komen aardig vol te staan.
Jep, ik kwam deze middag ook uit Frankrijk. 't Was beetje verschieten, zoveel veranderd op korte tijd. Die in Aalbeke, dan nog die op de E17 voor de verkeerswisselaar in Gent, na de verkeerswisselaar op de E40 richting kust ter hoogte van St.-Denijs-Westrem.
't Was een tijdje geleden dat ik dat traject nog gedaan had, maar volgens mij staan die 3 er nog niet zo lang...
Ivm die flitspalen op autosnelwegen: het begint in België echt overdreven te worden.
Staan er eigenlijk al vaste palen op de autosnelweg Kortrijk-Ieper?
Of zijn er daar regelmatig mobiele controles?
Staan er eigenlijk al vaste palen op de autosnelweg Kortrijk-Ieper? Of zijn er daar regelmatig mobiele controles?
Elke dag staat daar een mobiele controle, er zijn een 5-tal gekende locatie's, 2 met voertuigen, 3 met statief. A19 Zonnebeke Beselare Menen Geluwe ... ring a bell ?
Ik snap het nut niet van al die flitspalen op de autostrade niet... Ik rij vanaf nu 125 op cruisecontrol en ik begin nu meer te raggen op binnenbanen. Terwijl het daar volgens mij veel gevaarlijker is dan op de autostrade.
Ik snap het nut niet van al die flitspalen op de autostrade niet... Ik rij vanaf nu 125 op cruisecontrol en ik begin nu meer te raggen op binnenbanen. Terwijl het daar volgens mij veel gevaarlijker is dan op de autostrade.
bwa ... op de autostrade lopen er toch vaak spelende kinderen rond?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik heb er ook m'n vragen bij. Als ik sommigen hier in de straat zie voorbijvliegen, tussen de geparkeerde auto's door...
Heel dat verhaal doet me eigenlijk spontaan denken aan de containerparken, al kan dat wel is vreemd klinken .
Jaren geleden opende men containerparken, gratis voor de inwoners. Iedereen kon daar met z'n afval terecht waardoor het sluikstorten aanzienlijk afnam. Doorheen de jaren begon men inkomgeld te vragen, tot daar aan toe.
Vandaag de dag betaal je 't afval dat je daarheen brengt per kilo en nog vrij duur ook. Resultaat: er wordt opnieuw gezondigd aan sluikstorten. Resultaat: veel geld geïnvesteerd met een verlies op lange termijn.
Aangezien de autsnelwegen stilaan vol beginnen te staan met flitspalen, denk ik dat de tijd nu rijp is om de snelheidsbeperkingen op autosnelwegen te verhogen naar bvb 150kmh...
Elke dag staat daar een mobiele controle, er zijn een 5-tal gekende locatie's, 2 met voertuigen, 3 met statief. A19 Zonnebeke Beselare Menen Geluwe ... ring a bell ?
dan ben ik wel gezien denk ik, nog nooit echt flitsapparatuur gezien, maar de laatste tijd word ik nonchalanter en verminder soms maar tot 140 aan de bruggen. kan er iemand bevestigen dat ze altijd aan de bruggen staan?
Comment